Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569975
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 63 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    7
1.  RADOŠUMA JĒDZIENA RAKSTUROJUMS IZGLĪTĪBĀ    9
1.1.  Radošuma jēdziens    9
1.2.  Radošuma jeb kreativitātes veicinošie faktori    13
2.  PEDAGOĢISKĀ DARBĪBA RADOŠUMA ATTĪSTĪBĀ MĀJTURĪBAS STUNDĀS    22
2.1.  Pedagoģiskā darbība mājturības stundās    23
2.2.  Mājturības priekšmeta raksturojums    28
3.  PUSAUDŽU RAKSTUROJUMS NO RADOŠUMA VIEDOKĻA    34
3.1.  Pusaudžu kognitīvās attīstības īpatnības    35
3.2.  Pašaktualizēšanās nozīme    37
4.  METODISKĀ DAĻA- ŠŪŠANAS METODIKA 8.KLASĒ    40
5.1.  Pedagoģiskās vides raksturojums    48
5.2.  Pētījuma metožu raksturojums    49
5.3.  Pētījuma rezultātu analīze    50
  SECINĀJUMI    67
  IETEIKUMI SKOLOTĀJIEM    68
  LITERATŪRAS SARAKSTS    69
Extract

Veidojot mūsu valstī pilsonisku sabiedrību, vērība pievēršama ne vien ekonomiskajām pārmaiņām, bet arī Latvijas galvenajai bagātībai- tās cilvēkiem, viņu intelektuālā potenciāla, radošuma (kreativitātes) atraisīšanai un attīstīšanai.
Kreativitāte ir saistīta ar iedzimtību. Līdzīgi citām īpašībām, dažādiem indivīdiem tā piemīt dažādā pakāpē. Ja cilvēks ir radošs, viņš mēdz tāds būt visās savās izpausmēs- ne tikai savā profesionālajā, radošajā darbībā, bet arī dzīves stilā- ārējā veidolā, saskarsmē, mājas iekārtojumā u.c. (Bebre, 1987.).
Piekrītu Ļeva Vigotska (1999.) uzskatam, ka radošumu veicina mērķtiecīgi organizēta skolas garīgā atmosfēra, kas stimulē pievērsties radošai darbībai, tātad netieši- ar vides radīšanas starpniecību. Te arī nonākam pie fakta, ka skolēnu kreativitāti var rosināt viņu skolotāji.
Aizvien vairāk mūsdienu sabiedrībā ir dzirdami uzskati, ka ar katru paaudzi sastopamas arvien mazāk radošas personības. Pastāv uzskats, ka mūsdienās nav radošu bērnu, taču tā nebūt nav. Radošums mīt ikvienā no mums, tikai atliek tos mērķtiecīgi attīstīt un pilnveidot. Tas arī pamudināja autori pievērsties šim tematam un izpētīt to sīkāk, lai noskaidrotu, kas ietekmē pusaudžu radošumu.
Pētījuma objekts: Radošums mājturības stundās.
Pētījuma priekšmets: Pusaudžu radošuma attīstība mājturības stundās.
Mērķis: Pamatot pusaudžu radošuma attīstību mājturības stundās.
Hipotēze: Radošuma attīstību sekmē: skolotāja personība un profesionalitāte, skolotāja un skolēna savstarpējā mijiedarbība.
Pētījuma metodes:
1.zinātniskās literatūras analīze,
2.personīgās pieredzes refleksija,
3.netiešā novērošana,
4.anketēšana.
Uzdevumi:
1. studēt pieejamo speciālo psiholoģisko un speciālo literatūru pētāmās problēmas jomā,
2. raksturot radošumu mācību procesā,
3. analizēt pedagoģisko darbību pusaudžu radošuma attīstībā,
4. noskaidrot pusaudžu vecumposmu īpatnības no radošuma viedokļa,
5. veikt pētījumu un izveidot secinājumus par radošuma attīstību mājturības stundās 8. klasē Irlavas vidusskolā,
6. veidot ieteikumus skolotājiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register