Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāmas aģentūras SIA "Join" izveides plāns-
Reklāmas aģentūras SIA "Join" izveides plāns
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
Annotation | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma vide | 9 |
1.1. | Iekšējā vide | 10 |
1.2. | Ārēja vide | 12 |
1.2.1. | Tiešās ietekmes vide | 12 |
1.2.2. | Netiešās ietekmes vide | 13 |
1.3. | Vides analīzes metodes | 15 |
1.3.1. | PESTEL analīze | 15 |
1.3.2. | Portera piecu spēku modelis | 17 |
1.3.3. | SVID analīze | 20 |
2. | Uzņēmuma izveide | 22 |
2.1. | Uzņēmējdarbības veidi un to izvēles kritēriji | 23 |
2.2. | Uzņēmējdarbības dibināšanas process | 24 |
2.3. | Uzņēmuma mērķi un to definēšana | 24 |
2.4. | Uzņēmuma finansiālo rezultātu plānošana | 26 |
2.5. | Uzņēmuma mārketinga plānošana | 28 |
3. | Prezentreklāmas aģentūras vides izpēte Latvijā | 30 |
3.1. | Pētījuma dizains | 30 |
3.2. | Reklāmas nozares tirgus situācija Latvijā un prognozes | 31 |
3.3. | Prezentreklāmas aģentūras ārējā vide Latvijā | 34 |
3.4. | Prezentreklāmas aģentūru pieprasījuma izpēte | 42 |
3.5. | Prezentreklāmas piedāvājuma izpēte | 46 |
4. | SIA „Join” stratēģiskais modelis | 50 |
4.1. | Vīzija, misija un mērķi | 50 |
4.2. | Organizācijas uzdevumi | 51 |
4.3. | Stratēģiskie uzdevumi | 54 |
4.4. | Uzņēmuma mārketinga stratēģija | 56 |
5. | SIA „Join” finanšu plāns | 61 |
Secinājumi | 65 | |
Priekšlikumi | 66 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 68 | |
PIELIKUMI | 71 |
Darba mērķis: Izpētīt reklāmas aģentūras izveides iespējas Latvijā un izstrādāt tās
darbības uzsākšanas stratēģisko un finansiālo modeli.
Pētījuma objekts: Reklāmas aģentūra Latvijā.
Pētījuma jautājums: Kāds ir reklāmas aģentūras darbības uzsākšanas stratēģiskais
modelis un paredzamā naudas plūsma?
Darba uzdevumi:
1. Veikt uzņēmuma izveidei ietekmējošo faktoru teorētisko analīzi.
2. Veikt empīrisko pētījumu par reklāmas pakalpojumu pieprasījumu Latvijā.
3. Novērtēt jaunās reklāmas aģentūras potenciālās attīstības iespējas Latvijā.
4. Balstoties uz iegūtajiem datiem, izstrādāt reklāmas aģentūras darbības uzsākšanas
modeli.
5. Balstoties uz teorētiskajiem un empīriskajiem datiem, izveidot paredzamo
reklāmas aģentūras finanšu naudas plūsmu.
1. Uzņēmuma vide
Jebkura organizācija ir atvērta, sarežģīta, sociāli tehniska sistēma, kas sastāv no
daudziem mainīgiem elementiem, kuri cieši mijiedarbojas ar ārējās vides elementiem. Ja
iekšējās vides elements ir, galvenokārt, vadīšanas lēmumu rezultāts, tad ārējās vides faktoriem organizācijai ir jāspēj pielāgoties. No organizācijas spējas pielāgoties konkrētai situācijai atkarīga organizācijas darbības efektivitāte un mērķu sasniegšana (Ruperte 2010, 43.lpp.). Lai organizācijas misija, vīzija un stratēģija nepaliktu vien uz papīra uzrakstīts un plauktā nolikts apputējis sapnis, svarīgi ir pārbaudīt tās realizējamību – jāveic vides analīze, noskaidrojot, vai un kā ieplānotais sasniedzams (Kalve 2005, 233.lpp.).
Kopumā uzņēmums darbojas vidē, kas to nemitīgi ietekmē. Šis vides iedalās divās
lielās grupās – iekšējā un ārējā vide. Iekšējā vide ir tā, ko veido organizācijas un ko tā var
ietekmēt, bet ārējo vidi tā nevar ietekmēt. Ārējās vides ietekme ir tā, kas var uz uzņēmumu
atstāt vislielāko ekonomisko iespaidu un ja tā ir nelabvēlīga, tad var kavēt uzņēmumā attīstību. …
Bakalaura drabs, kurā tiek atspoguļotas reklāmas aģentūras izveides plāns un stratēģiskais modelis. Kā arī nedaudz finanses. Ir arī reklāmas aģentūru speciālistu viedoklis, par situāciju Latvijā 2011. gada sākumā. Tika veikts eksperi8ments, kura rezultāti apkopoti darbā. Izmantojot manu darbu ir jāveido atsauces, pretējā gadījumā tas ir pieskaitāms pie plaģiāta un zagšanas.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
- Reklāmas aģentūras SIA "Join" izveides plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Term Papers for university50
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Term Papers for university50
-
Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
Reklāmas darbība uzņēmumā
Term Papers for university59