Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāmas ietekme uz tūristu piesaisti viesnīcā "Konventa ...-
Reklāmas ietekme uz tūristu piesaisti viesnīcā "Konventa Sēta"
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Abstract | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Reklāmas jēdziens, būtība un pielietojums viesnīcu darbībā | 9 |
2. | Viesnīcas „Konventa Sēta” vispārīgs raksturojums | 14 |
3. | Reklāmdarbības posmi un to analīze viesnīcā „Konventa Sēta” | 16 |
3.1. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 18 |
3.2. | Reklāmas veidi | 22 |
3.3. | Reklāmas mērķauditorijas noteikšana | 23 |
3.4. | Reklāmas teksta veidošana un noformēšana | 27 |
3.5. | Reklāmas izplatīšanas līdzekļu salīdzinošs raksturojums | 35 |
3.6. | Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana | 42 |
3.7. | Reklāmas efektivitātes novērtēšana | 46 |
4. | Reklāmas ietekmes paaugstināšanas iespējas viesnīcai „Konventa Sēta” | 49 |
Secinājumi un priekšlikumi | 51 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 53 |
2010. gada 22. martā Tūrisma valsts attīstības aģentūra prezentēja jaunu tūrisma tēlu. Šis tēls iezīmē nākotnes virzienu, kādā tiks veidoti Latvijas tūrisma produkti, izmantojot esošos tūrisma produktus un radot tiem pievietoto vērtību. Jaunā Latvijas tūrisma tēla idejas pamatā ir izmaiņas Latvijas un citu valstu iedzīvotāju vērtību skalā, no tradicionālā patēriņa virzoties uz jauna dzīves satura meklējumiem. Veidojot Latvijas tūrisma tēla koncepciju, ir ņemts vērā fakts, ka Latvija nav un nekad nebūs masu tūrisma produkts, bet Latvijas tūrisma produktu attīstībai ir jābalstās uz piecām pamatvērtībām – kvalitāti, ilgtspējību, individualizāciju, augstu pievienoto vērtību, tūristu iesaisti un pieredzes gūšanu, kas ir Latvijas tūrisma attīstības vīzijas pamatā. Tieši tāpēc jaunā Latvijas tūrisma tēla pamatideja “Nesteidzīga atpūta Latvijā” aicina tūristus samazināt dzīves tempu, apstāties, izbaudīt nesteidzīgu, uz detaļām orientētu atpūtu, ļaut aizdomāties par būtisko dzīvē. Latvijas tūrisma tēla pamatvērtības raksturo patiesīgums, pamatīgums, vieglums un pašcieņa, kas sakņojas Latvijas dabā, kultūrā un cilvēkos. “Nesteidzīga atpūta Latvijā” mudina uzturēties ilgāk, baudīt lietas, kuru izprašanai nepieciešams laiks un miers – baudīt tēju var tikai nesteidzīgi, putna dziesmas var saklausīt tikai klusumā. Nesteidzīgais tūrisms ir alternatīva cilvēkiem, kuri ir noguruši no tradicionālā tūrisma, kas parasti aprobežojas ar atpūtu kūrortā vai maksimāli daudz tūrisma objektu apskati īsā laika sprīdi. Nesteidzīgs tūrists ir videi draudzīgs un atbildīgs ceļotājs, kas ilgāk uzturas vienā vietā, iepazīst valsts kultūru un iedzīvotāju dzīves veidu, gūst autentisku pieredzi, izturas atbildīgi pret vidi un tās daudzveidību, atklāj citu ceļotāju neiepazītus objektus. Šāds tūrists parasti ir motivēts rekomendēt arī citiem apmeklēt valsti, tādējādi nodrošinot efektīvu un modernu mārketingu. Galvenais mērķis, ieviešot jauno Latvijas tūrisma tēla koncepciju, ir palielināt tūristu uzturēšanās ilgumu Latvijā, veicināt tūrisma nozares īpatsvara pieaugumu valsts iekšzemes kopproduktā, veicināt vietējā tūrisma attīstību un reģionālo tūrisma produktu eksporta izaugsmi. Turpmāk Latvijas tūrisma tēls kalpos kā vienojoša ideja un kopīgs elements publiskā un privātā sektora mārketinga un produktu veidošanas aktivitātēm, lai sekmētu vienotu nozares komunikāciju Latvijas tūrisma mērķa tirgos.…
Reklāmas ietekme un tās pilnveidošana uz tūristiem viesnīcā "Konventa Sēta"
- Reklāmas darbība uzņēmumā
- Reklāmas ietekme uz tūristu piesaisti viesnīcā "Konventa Sēta"
- Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
Reklāmas darbība uzņēmumā
Term Papers for university59
-
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Term Papers for university71
Evaluated! -
Reklāmas pasākumu organizēšana uzņēmumā mūsdienu konkurences apstākļos
Term Papers for university66
Evaluated! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Term Papers for university84
Evaluated!