Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:664868
 
Evaluation:
Published: 21.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Summary    6
  Ievads    9
1.  Reklāma kā komunikācijas līdzeklis    11
2.  Reklāmas vēsture    14
2.1.  Reklāmas attīstības pirmsākumi    14
2.2.  Reklāmas attīstība viduslaikos    17
2.3.  Reklāma jaunajos laikos (Rietumeiropa, Amerika)    20
3.  Reklāmas kampaņas pamatprincipi    27
3.1.  Trīs galvenie reklāmas kampaņas veidi    28
3.2  Reklāmas kampaņas fāzes    30
3.3.  Reklāmas kampaņas priekšrocības    30
3.4.  Sporta reklāmas kampaņu piemēri    30
4.  Reklāmas nesēji    33
4.1.  Reklāma plašsaziņas līdzekļos    33
4.1.1.  Laikraksti    34
4.1.2.  Žurnāli    34
4.1.3.  Televīzija    35
4.1.4.  Radio    35
4.1.5.  Poligrāfiskā reklāma    37
4.1.6.  Ielas reklāma    39
4.1.7.  Reklāma internetā    42
5.  Komunicēšanās politika un sponsorings    47
5.1  Reklāmas panākumu kontrole    47
5.2.  Sporta reklāmas kampaņas 2009./2010. ar Latvijas sportistu un komandu piedalīšanos    49
6.  Studentu Basketbola Līgas raksturojums    58
6.1.  Studentu Basketbola Līgas vēsture    58
6.2.  Studentu Basketbola Līga nodrošina    60
6.3.  Studentu Basketbola Līgas sacensību norise    60
7.  Studentu Basketbola Līgas apmeklējuma un mērķauditorijas analīze    61
7.1.  SBL sponsoru un atbalstītāju analīze    63
7.2.  Reklāmas pasākumu iespējas SBL spēļu laikā    64
7.3.  Aptauja par SBL (Studentu basketbola līgu) un reklāmu    67
  Secinājumi    75
  Priekšlikumi    76
  Izmantotā literatūra    77
Extract


Sporta reklāmas kampaņas ir kļuvušas par plašu jēdzienu mūsdienu straujajā pasaulē. Viens sporta turnīrs, čempionāts nomaina otru sporta pasākumu, notikumu. Sporta reklāmas kampaņas ir viens no veidiem, kā veiksmīgāk piesaistīt miljonu un tūkstošu auditoriju aktīvam dzīvesveidam. Sports ir viens no veidiem kā pasaulē saglabāt veselīgu konkurenci, uzlabot pašsajūtu, saglabāt draudzīgas attiecības sabiedrībā. Sports uzlabo pašsajūtu, fizisko formu, stiprina imunitāti, tādēļ aizvien vairāk cilvēku ne tikai paši nodarbojas ar sportu, bet kļūst par sportistu, sporta komandu kvēlākajiem līdzjutējiem.
Regulāri sekojot līdzi sporta aktualitātēm Latvijā un pasaulē, redzams, ka sports ir lielā cieņā starp Latvijas iedzīvotājiem un cilvēki ir informēti par lielām un mazām sporta reklāmas kampaņām. Tādēļ aizvien vairāk pieaug sporta reklāmas kampaņu nozīme mūsdienās.
Bakalaura darba tēmas aktualitāte: Mūsdienu ekonomiskās situācijas laikā, kad ne tikai vietējais, bet pasaules tirgus ir pakļauts maksimālam riskam, ir jādomā par aizvien efektīvākiem līdzekļiem, kā sasniegt vajadzīgo mērķa auditoriju iedzīvotāju vidū. Viena no šādām iespējām ir reklāma lielu sporta pasākumu laikā. Tādēļ ir jāpievēršas diviem reklāmas virzieniem – sporta pasākuma reklamēšanai, lai tos apmeklētu maksimāls iedzīvotāju skaits, un attiecīgo reklamēties gribētāju reklāmai sporta pasākumu laikā.
Par galveno aktualitāti parasti kļūst paša sporta pasākuma reklamēšanai vajadzīgo līdzekļu iegūšana.
Bakalaura darba mērķis: izpētīt reklāmas kampaņas iespējas sporta pasākumu laikā.
Bakalaura darba uzdevumi:
1) izpētīt reklāmu kā komunikācijas līdzekli;
2) izpētīt reklāmas vēsturi un tās ieguldījumu mūsdienu reklāmas attīstībā;
3) analizēt reklāmas kampaņas būtību un pamatprincipus;
4) analizēt reklāmas nesējus un līdzekļus, kā arī to pielietojumu sporta pasākumos;
5) izpētīt komunikācijas politiku veidošanos un sponsoringu kā komunicēšanās instrumentu;
6) analizēt sporta reklāmas pasākumus, kuros ir piedalījušies Latvijas sportisti;
7) izpētīt Studentu basketbola līgas darbību;
8) izpētīt Studentu basketbola līgas reklāmas kampaņas iespējas.
Bakalaura darbā izmantotās pētnieciskās metodes:
1) teorētisko atziņu un zinātniskās literatūras analīze;
2) dokumentācijas pētīšana un analīze;
3) aptaujas metode;
4) monogrāfiskā metode;
5) grafiskā metode.
Pētījuma periods – 2010. gada 17. janvāris – 2010. 20. aprīlis.
Bakalaura darba struktūra – Bakalaura darbs sastāv no 3 anotācijām – latviešu, angļu un krievu valodā, ievada, 7 nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem un izmantoto avotu un literatūras saraksta.
Pirmajā nodaļā ir pētīta reklāma kā komunikācijas līdzeklis.
Otrajā nodaļā aprakstīta reklāmas vēsture, dažādi reklāmas vēstures laikmeti un, analizēti katra reklāmas attīstības posma ieguldījumi reklāmas attīstībā.
Trešajā nodaļā raksturota reklāmas kampaņu būtība, struktūra, sastāvdaļas. Autors arī analizē līdzekļus, kuri nepieciešami reklāmas kampaņas izveidošanai.
Ceturtajā nodaļā analizēti reklāmas nesēji, pozitīvos un negatīvos aspektus, sniedz plašāku ieskatu un pielietojumu katram no nesējiem.
Piektajā nodaļā aprakstītas sponsorēšanas priekšrocības un to nozīme, kā arī aprakstītas lielākās sporta reklāmas kampaņas 2009./2010. gada laikā.
Sestajā nodaļā autors raksturo Studentu basketbola līgas darbību, pieredzi, sacensību norisi, vēsturi.
Septītajā nodaļā analizēta Studentu basketbola līgas mērķauditorija, analizēti sponsori un atbalstītāji, kā arī analizētas reklāmas pasākumu iespējas Studentu basketbola līgas spēļu laikā. Darba noslēgumā izstrādāti secinājumi un priekšlikumi.
Bakalaura darbam noslēgumā pielikumā pievienota ar aptaujas anketa, kā arī Studentu basketbola līgas 2009./2010. gada sezonas budžets…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register