Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:527845
 
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Tirgvedības komunikāciju komplekss, tā novērtējums    7
1.1.  Reklāma – vispārējais rakturojums    9
1.1.1.  Reklāmas mērķi un orientācija    11
1.1.2.  Reklāmas veidi un līdzekļi, to novērtējums    14
1.1.3.  Reklāmas kampaņa    20
1.2.  Preču realizācijas stimulēšana    22
1.3.  Sabiedriskās attiecības    25
1.4.  Personiskā apkalpošana    27
2.  Reklāmas darbības plānošana un organizēšana    31
2.1.  Reklāmas mērķu plānošana    32
2.2.  Reklāmas stratēģija un taktika uzņēmumā    33
2.3.  Mērķauditorijas noteikšana    35
2.4.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    37
2.5.  Reklāmas pētījumi, to rakturojums    38
3.  Reklāmas ietekmes veidi un ietekmes īstenošanas nepieciešamība    41
3.1.  Reklāmas sociāli psiholoģiskā ietekme uz pircējiem    41
3.1.1.  Reklāmas izteiksmes līdzekļi un to metodes    43
3.1.2.  Tirdzniecības markas (brenda) nozīme patērētāju attieksmē    45
3.2.  Reklāmas ekonomiskā ietekme    45
3.3.  Reklāmas darbības efektivitāte un tās pilnveidošanas iespējas    47
3.3.1.  Komunikatīvā. efektivitāte    47
3.3.2.  Ekonomiskā efektivitāte    48
4.  TC Alfas situācijas analīze tirgū    51
4.1.  TC „Alfa” attīstība tirdzniecības centru tirgū 2003. – 2004. gadā    52
4.2.  Tirdzniecības centra „Alfa” mērķa un uzdevumu raksturojums    58
4.3.  TC „Alfa” patērētāji un to piesaistīšanas metodes    62
4.3.1.  Pircēju piesaistīšanas metodes tirdzniecības centrā „Alfa”    63
4.3.1.  Īpaša mediju statēģija    69
4.4.  Reklāmas novērtējums tirdzniecības centrā „Alfa”    73
  Secinājumi    78
  Priekšlikumi    81
  Izmantotās literatūras sarakts    83
Extract

Reklāma ir kļuvusi par ekonomisko un sociālo realitāti un ir neatlaidīgi un stabili ienākusi iedzīvotāju sadzīvē. Mūsdienās reklāma ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Tā mūs pavada visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Katram iedzīvotājam, ja vien viņs nav absolūti neaktīvs, ik dienu paslīd garām aptuveni 20 tūkstoši dažādu reklāmu nosaukumi. Reklāma redzama avīzes un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģerba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības un dzīves stilu. Ir ļoti grūti atcerēties tik daudz informācijas, tādēļ uzņēmējs cīnās, lai iedzīvotāju atmiņā paliktu tieši viņa produkta vārds.
Saskarsme starp pircēju un pardevēju ar reklāmas starpniecību arvien pieaug, taču palielinās ietekme arī uz patērētāju. Reklāma informē, ietekmē un arī apspiež. Diemžēl, tā mēdz būt arī uzbāzīga. Ir pieaudzis reklāmas kritiķu skaits, kuri diskutē par tas ētikumu.
Saistoša, iedarbīga un efektīva reklāma ir rūpīgi veiktas plānošanas rezultāts. Veiksmīgas reklāmas idejas, prātā paliekošas reklāmas kampaņas nerodas uzreiz - tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu realizāciju ietekmējošu faktoru izpēti, optimālu resursu izvēli un saskaņošanu, kā arī prasmīgu reklāmdarbības vadīšanu.
Reklāmai ir sava loma mārketingā. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu. Būtībā mārketingu un reklāmu nevar atdalīt, jo tie tomēr ir savstarpēji saistīti. Reklāma nav iedomājama bez mārketinga.
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register