Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,22 (15%)
Discounted price*:
18,26
Purchase
Add to Wish List
ID number:531805
Author:
Evaluation:
Published: 19.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Time period viewed: 2007.g. - 2010.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas jēdziens, būtība un pielietojums tūrisma aģentūras darbībā    7
2.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” vispārīgs raksturojums    14
3.  Reklāmas politikas posmi, to izpēte tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    18
3.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    22
3.2.  Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana    28
3.3.  Reklāmas mērķauditorijas noteikšana    33
3.4.  Reklāmas veidi    38
3.5.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu salīdzinošs raksturojums    40
3.6.  Reklāmas teksta veidošana un noformēšana    56
3.7.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    66
4.  Reklāmas pielietojuma salīdzinošā analīze ar citām tūrisma aģentūrām Ogres novadā    72
6.  Pasākumi reklāmas politikas pilnveidošanai tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    91
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Kopsavilkums    100
  Summary    104
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    108
Extract

Informācija par iecerēto ceļojumu ir pirmais ar ko saskaras ikviens ceļot gribētājs un reklāma ir viens no efektīvākajiem paņēmieniem, kā tūrisma aģentūras spēj mērķtiecīgi iepazīstināt klientus ar vispārīgu informāciju par tās piedāvātājiem pakalpojumiem, jaunākajiem tūrisma virzieniem un galveno piedāvājumu īpašību izcelšana. Lai cilvēks dotos ceļojumā, viņam ir jāzina uz kurieni doties un reklāma šajā situācijā kalpo kā informācijas ceļvedis.
Ikdienā, izejot uz ielām, atšķirot laikrakstu, ieslēdzot televizoru, mēs neizbēgami sastopamies ar vēstījumiem par arvien komfortablākiem un skaistākiem ceļojumiem, ar ko lepojas tūrisma industrija. Mēs dzīvojam laikā, kad reklāmai ir milzīga nozīme un ietekme. Tikpat aktuālu var minēt jaunlaiku filozofa R. Dekarta lozungu „Domāju, tātad eksistēju”, kuru mūsdienās ir nomainījis cits - „Patērēju, tātad eksistēju”. Cilvēki dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājušies tūrisma produktu, ko reklāmā redzējuši vai dzirdējušo par labu esam.
Kā liecina pasaules prakse, tūrisma industrija ir viena no lielākajām reklāmdevējām. Ārvalstu tūristu uzņēmumu pieredze rāda, ka 5 - 6% no ienākumiem, uzņēmumi izdod ceļojumu reklāmām.1 Kā pamatojumu tam min, ka reklāma ir pats iedarbīgākais instruments kā tūrisma uzņēmums spēj efektīvi pievērst uzmanību tā piedāvātajiem pakalpojumiem, ar psiholoģiskiem paņēmieniem modificēt to uzvedību, veidot pozitīvu uzņēmuma imidžu un īstenot uzņēmuma mērķus. Jo efektīvāka būs reklāma, jo lielāku tirgus daļu uzņēmums spēs iekarot. Tāpēc nemaz nav brīnums, ka tūrisma uzņēmumi iztērē tik daudz naudas reklāmai. Rezultātā uzņēmuma ieguldījumi reklāmā atmaksājas un tiek iegūta lielāka peļņa pēc tūrisma produkta reklamēšanas.
Pareiza informācija mūsdienās ir gandrīz tikpat svarīga kā nauda, tomēr reizēm gadās, ka reklāmas sniedz nepatiesu informāciju. Visbiežāk tas atsaucas uz nepareizi izstrādātu sniegto pakalpojumu cenu politiku, bet tādā gadījumā klientu izdodas apmānīt tikai vienu reizi un attiecībā uz uzņēmumu tiek zaudēta tik svarīga īpašība, kā uzticība no klientu puses.
Pašreizējā situācija iekšzemes un ārvalstu potenciālo tūristu informēšanā par tūrisma iespējām ir nepietiekama. Šeit vislielākā mērā var palīdzēt reklāmas līdzekļu kombinēšana un to pilnveidošana atbilstoši klienta interesēm, vajadzībām.
Pirmais solis pretī panākumiem ir paredzēt nākotnes vēlmes un vajadzības, stratēģiski plānot, kā šis vajadzības apmierināt. Lai sasniegtu uzstādītos mērķus un plānveidīgi attīstītos, uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt noteiktu reklāmas politiku, kas būtu vispiemērotākā.
Nelielām tūrisma aģentūrām izstrādātā reklāmas politika ir īpaši svarīga, jo līdzekļu nav daudz, tāpēc tie jāizmanto pēc iespējas racionālāk. Saistoša, iedarbīga un efektīva komunikācija ar klientu ir rūpīgas reklāmas politikas plānošanas rezultāts.
Veiksmīgas reklāmas idejas, prātā paliekošas akcijas nerodas uzreiz, - tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu pieprasījuma ietekmējošu faktoru izpēti, tirgus daļas noteikšanu, budžeta saplānošanu, kā arī reklāmas pasākumu vadīšanu. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma būs atbilstošāka noteiktam tūrisma pakalpojumam.
Diplomdarba mērķis:
Izpētīt kā tiek plānota reklāmas politika tūrisma aģentūrā „Sunny Tour” un izanalizēt reklāmas pasākumu pilnveidošanas iespējas.
Diplomdarba pētījuma priekšmets:
Reklāmas budžeta noteikšanas metodes, reklāmas mērķi un mērķauditorija, reklāmas veidi, reklāmas izplatīšanas līdzekļi, reklāmas teksts un tā noformēšanas veidi un reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes.
Pētījuma objekts:
Reklāmas politika.
Pētījuma hipotēze:
Rūpīgi izstrādāta reklāmas politika veicina uzņēmuma un tā sniegto pakalpojumu atpazīstamību sabiedrībā, tādējādi palielinot kopējo uzņēmuma apgrozījumu.
Pētījuma uzdevumi:
1.Raksturot reklāmas politikas būtību un pielietojumu tūrisma aģentūras darbībā.
2.Izpētīt reklāmas pasākumu plānošanu.
3.Raksturot reklāmas politiku veidojošos elementus.
4.Izanalizēt reklāmas politikas pielietojumu tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”.
5.Veikt aptauju un, pamatojoties uz apkopoto informāciju, izteikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus reklāmas pilnveidošanai.
6.Izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Pētījuma metodes:
1.Monogrāfiskā jeb aprakstošā metode.
2.Statistiskās analīzes metode.
3.SIA „Sunny Tour” reklāmas pasākumu efektivitātes novērtējošā aptaujas analīze.
Pētījuma bāze:
Tūrisma aģentūra „Sunny Tour”.
Pētījuma laika periods:
2007. – 2009. gads…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Reklāmas politikas pielietojuma izpēte tūrisma aģentūrā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/531805

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register