Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:502815
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas būtība un loma tirgus ekonomikā    8
2.  a/s “Laima” raksturojums    17
2.1.  a/s “LAIMAS” vēsturiskā attīstība    17
2.2.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
3.  Reklāmas veidošana uzņēmumā “Laima”    30
3.1.  Reklāmas loma uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanā    31
3.2.  Reklāmas veidošanas process    38
3.2.1.  Reklāmas plānošana, to ietekmējošie faktori    43
3.2.2.  Reklāmas realizācija    53
4.  Reklāmas kampaņas “Ekstra” analīze    57
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotā literatūra    73
  Pielikumi    75
Extract

Mūsdienu ekonomiski aktīvajā vidē, jebkura uzņēmuma izdzīvošanas kapacitāti un pastāvēšanas ilgumu nosaka attiecīgā uzņēmuma spēja veiksmīgi un atbilstoši laikam izmantot mārketingu veidojošos līdzekļus. Mārketinga pamatā ir klientu vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot tos ar īsto informāciju un īsto produktu par īsto cenu, un darot to labāk par konkurentiem.
Galvenie mārketinga uzdevumi un mērķi ir informēt, pārliecināt un atgādināt patērētājiem, kādas noteiktas preces vai pakalpojumi viņam ir derīgi un nepieciešami. Mārketinga stimulēšanas kompleksā ir trīs galvenie iedarbības līdzekļi: reklāma, noieta stimulēšana un propaganda.
Reklāmu lieto, lai pievērstu pircēja uzmanību un ieinteresētu nopirkt kādu konkrētu preci vai pakalpojumu. Tirgus ekonomikas sistēmā tirdzniecība ir orientēta uz patērētāju, kas iegādājas preci, līdz ar to norādot uz ko vairāk jāorientējas. Sekmīgas reklāmas būtība : akcentēta uzmanība uz patērētāju un pieprasījumu. Jāpēta patērētāja vajadzības, gaume un psiholoģija.

Pirmā atkāpe arī ir pamatojums autora temata aktualitātei, jo Latvijā vēl pagaidām ir ļoti daudz pēc finansu kapitāla un pēc darbinieku skaita lieli uzņēmumi, kuri samērā neveiksmīgi izmanto mārketinga piedāvātos līdzekļus, par vienu no tādiem var uzskatīt arī a/s Laima. Tieši tāpēc arī šis uzņēmumus tika izvēlēts par izpētes objektu, kā arī vēl papildus pieejamā nepublicētā informācija par a/s Laima.
Uzņēmuma mārketinga kampaņas tiek veidotas jau daudzus gadus, bet diemžēl daudzas no tām nav sasniegušās vēlamos rezultātus, līdz ar to autors vēlas izpētīt, kādi ir galvenie faktori neveiksmīgas kampaņas izveidei. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register