Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812334
 
Evaluation:
Published: 17.12.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Antotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pirmsskolēnu runas attīstības teorētiskie aspekti    7
1.1.  Bērnu runas attīstības galvenie uzdevumi 3 - 4 gadu vecumā    7
1.2.  Vārdu krājums – runas attīstības nozīmīgs komponents    10
1.3.  Pirmsskolas pedagoģiskā procesa organizācija vārdu krājuma paplašināšanai    12
2.  Rotaļa – pirmsskolēna runas apguves sekmētāja    15
2.1.  Rotaļdarbības raksturojums    15
2.2.  Rotaļu nozīme 3 - 4 vecu bērnu vārdu krājuma bagātināšanā    17
3.  Praktiskais pētījums par pirkstiņrotaļu pielietojumu 3-4 gadu vecu bērnu runas attīstībai    20
3.1.  Praktiskā pētījuma metodoloģijas raksturojums    20
3.2.  Pirmsskolas pedagogu viedokļu apzināšana un datu analīze    20
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
  Literatūras saraksts    35
  Pielikumi    37
Extract

Secinājumi
1. Pētījums tika izstrādāts atbilstoši pētījuma tematam, kur tika izvēlētas atbilstošas pētījuma metodes. Veicot pētījumu, autore veiksmīgi balstās uz izvirzītajiem kvalifikācijas darba mērķi, uzdevumiem, pētījuma objektu un priekšmetu.
2. Pētījuma izvirzītais mērķis tiek izpētīts un konstatēts, ka pirmsskolā pirkstiņrotaļas tiek bieži pielietotas 3-4 gadu vecu bērnu runas attīstībai. Pedagogi pirkstiņrotaļas pielieto veiksmīgi visās mācību jomās.
3. Pirkstiņrotaļas ir efektīvs veids, kā pievērst bērnu uzmanību, lietderīgi piepildīt laiku attīstīt bērniem valodu visas dienas garumā.
4. Pedagogi darbā ar bērniem veiksmīgi pielieto pirkstiņrotaļas, attīstot bērnos runu, iztēli, domāšanu, sociālās prasmes, ritmu, sīko motoriku, kustību koordināciju.
5. Viennozīmīgi bērns caur pirkstiņrotaļām mācās noturēt uzmanību, savienot prātu un roku kustības, paplašina vārdu krājumu, attīsta komunikatīvās prasmes, matemātisko domāšanu utt. Bērns spēj iemācīties skaņas, kuras agrāk nesanāca iemācīties kā arī iemācās jaunus vārdus.
6. Rotaļa ir vadošais pirmsskolas vecuma bērnu darbības veids. Runas attīstīšanā jābalstās uz zināšanām, kuras bērni ir apguvuši, iepazīstoties ar apkārtni un sabiedriskās dzīves norisēm. Runas attīstībai un vārdu krājuma bagātināšanai īpaša vērība jāvelta gan nodarbībās, gan ikdienas dzīvē – ārpusnodarbību laikā.
7. Bērna runas attīstību lielā mērā sekmē pirmsskolas iestādes pedagogi, bet ļoti svarīga loma ir ģimenei. Tādēļ pirmsskolas pedagogiem regulāri jāsadarbojas ar bērnu vecākiem kopīgu mērķu sasniegšanā – pirmsskolēna sekmīgā sagatavošanā skolai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register