Apdrošināšanas tirgus Latvijā ar katru gadu pieaug, tajā ienāk jaunas apdrošināšanas kompānijas, kā arī ir lielāks apdrošināšanas pakalpojumu pieprasījums – cilvēki izvēlas apdrošināt gan savu īpašumu, gan dzīvību, gan veselību. Klientiem ir svarīgi zināt, kādu apdrošināšanas kompāniju un tās produktiem izvēlēties.
Latvijā ir desmit apdrošināšanas kompānijas, kas piedāvā līdzīgus apdrošināšanas pakalpojumus, bet cilvēki izvēlas tikai tās apdrošināšanas kompānijas, kuras tie zina, kuras piedāvā izdevīgākās apdrošināšanas prēmijas un apdrošināšanas noteikumus. Ļoti būtisks apdrošināšanas jomā ir mārketings.
Savā darbā esmu apkopojusi informāciju par “RSK apdrošināšanas” AS (turpmāk tekstā – RSK) un tās mārketinga aktivitātēm un apdrošināšanas pakalpojumu analīzi. 2005.finansiālais gads RSK ir bijis ar kritumi, tas ir saistīts ar dažādiem faktoriem, piemēram, kompānijas identitātes maiņu, kompānijas vadības un tās mērķu maiņu, nepietiekama reklāma, nepopulāru lēmumu pieņemšana uc., tāpēc ir svarīgi apkopot informāciju par kompānijas darbību mārketinga jomā un vēl būtiskāk ir izstrādāt priekšlikumus, kā uzlabot mārketingu, lai uzlabotu un attīstītu kompānijas darbību.
Bakalaura darba mērķis – izvērtēt RSK apdrošināšanas AS un tās piedāvāto produktu konkurētspēju un attīstības novērtējumu apdrošināšanas nozarē.
Darba uzdevumi:
Iepazīties ar RSK darbību, tās vēsturi un attīstību, kā arī iepazīties ar kompānijai saistošo likumdošanu un ar kompānijas struktūru;
Iepazīties ar mārketinga procesiem RSK un to būtību uzņēmējdarbībā;
Apkopot informāciju par RSK konkurentiem un veikt apdrošināšanas pakalpojumu salīdzinājumu un analīzi, kā arī sastādīt anketu un veikt anketēšanu par apdrošināšanas kompāniju un to piedāvāto apdrošināšanas pakalpjumu popularitāti un veikt to analīzi;…