Term Papers
Humanities
Public Relations
Sabiedrisko attiecību instrumenti SIA "6.prāts" organizāc...-
Sabiedrisko attiecību instrumenti SIA "6.prāts" organizācijas kultūras veidošanā
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | Sabiedriskās attiecības un to instrumenti uzņēmuma darbībā | 8 |
1.1. | Iekšējās komunikācijas modeļi | 11 |
1.2. | Sabiedrisko attiecību instrumenti iekšējā komunikācijā | 12 |
1.3. | Korporatīvā identitāte | 15 |
2. | Organizācijas kultūra | 16 |
2.1. | Organizācijas kultūras būtība un galvenās funkcijas | 16 |
2.2. | Organizācijas kultūras līmeņi | 18 |
2.3. | Organizācijas kultūras profili | 19 |
2.4. | Organizācijas kultūras elementi un to vadīšana | 21 |
2.5. | Sabiedrisko attiecību instrumenti organizācijas kultūras pilnveidošanā | 25 |
3. | Sabiedrisko attiecību instrumenti un organizācijas kultūra SIA „6. Prāts” | 28 |
3.1. | Pētāmā uzņēmuma un grupas apraksts | 28 |
3.2. | Empīriskā pētījuma metodes | 29 |
3.3. | Organizācijas kultūra SIA „6. Prāts” | 30 |
3.4. | Sabiedrisko attiecību instrumenti SIA „6. Prāts” | 37 |
3.5. | Sabiedrisko attiecību instrumentu ietekme uz SIA „6. Prāts” kultūru | 45 |
Secinājumi | 49 | |
Priekšlikumi | 50 | |
Izmatotās literatūras un avotu saraksts | 51 | |
PIELIKUMS | 53 |
Secinājumi
1. Pēc pētījumam rezultātiem var secināt, ka uzņēmumā valda klanu kultūras tips, un ar organizācijā izveidojušos mikroklimatu ir apmierināti visi uzņēmumā SIA „6. Prāts” strādājošie.
2. Uzņēmumā ir izveidota veiksmīga komunikācijas sistēma. SIA „6. Prāts” ir izveidots divpusējais simetriskais komunikācijas modelis, kas ir panākts ar regulārām sapulcēm, sarunām, diskusijām un vadības atvērtības principu.
3. Klanu kultūras tipam ir raksturīga neformālā komunikācija, uzņēmumā tā tiek veicināt ar kafijas telpas palīdzību, kurā valda brīva un neformāla atmosfēra, telpā satiekas gan darbinieki viens ar otru, gan ar uzņēmuma vadību.
4. Uzņēmumā strādājošie ir kā viena liela ģimene ar kopīgām interesēm un stabiliem, nemainīgiem rituāliem, kas ir izveidoti, izmantojot korporatīvos pasākumus un interešu grupas.
5. SIA „6. Prāts” ir zema personāla mainība, kas nodrošina vēl ciešāku uzņēmuma kolektīva saliedētību un ļauj darbiniekiem justies drošiem par savu nākotni, to nodrošina rūpes par darbiniekiem- dažādu kursu un semināru organizēšana un nodrošināšana, kā arī pastāvīga informētība.
6. Balstoties uz organizācijas vērtību sistēmu, attiecīgi tai tika izstrādāts gan korporatīvais stils, gan dizains, gan informācijas aprites sistēma un komunikācija.
7. SIA „6. Prāts” pastāv nepilnības motivācijas sistēmā, jo visi darbinieki atzīst, ka uzņēmumā nav konkrētas motivācijas sistēmas, lai gan sabiedrisko attiecību speciāliste intervijā atzina motivācijas sistēmas esamību.
8. Izmantojot sabiedrisko attiecību instrumentus, SIA „6. Prāts” izveidota optimāla organizācijas kultūra, kas nodrošina organizācijas kultūras abas funkcijas – organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgošanos ārējai videi.
9. Autore secina, ka izvirzītā hipotēze: „Veidojot organizācijas kultūru, SIA „6. Prāts” tiek optimāli izmatoti sabiedrisko attiecību instrumenti ” ir apstiprinājusies.
…
Darbs ir veltīts uzņēmuma SIA „6. Prāts” organizācijas kultūras un sabiedrisko instrumentu izpētei. Pētījums ir veikts, lai noskaidrotu, kā ar sabiedrisko attiecību instrumentiem ir iespējams pilnveidot organizācijas kultūru. Darbā tika izmatos K. Kamerona un R. Kvina tests OCAI (Organizational culture assessment instrument), kas ļauj izvērtēt un noteikt organizācijas kultūru, izveido priekšstatu, kā organizācija strādā un atspoguļo tās vērtības. Anketa tika izmatota, lai noskaidrotu, kādi sabiedrisko attiecību instrumenti tiek izmatoti uzņēmumā, un intervija ar sabiedrisko attiecību speciālisti ļāva iegūt detalizētāku informāciju par organizācijas kultūru un sabiedrisko attiecību instrumentiem. Darba teorētiskajā daļā tika aprakstīti sabiedrisko attiecību instrumenti, komunikācijas modeļi, korporatīvā identitāte, sabiedrisko attiecību instrumenti organizācijas kultūras pilnveidošanā, organizācijas kultūra, tās līmeņi un profili. Darba praktiskajā darbā aprakstīts pētāmais uzņēmums un pētāmās grupas raksturojums, aprakstītas pētījuma metodes un veikta rezultātu analīze. Darbs ir balstīts uz reālā uzņēmuma SIA „6. Prāts” sabiedrisko attiecību instrumentu un organizācijas kultūras izpēti. Pētījuma rezultāti parādīja, ka uzņēmumā SIA „6. Prāts” tiek veiksmīgi un optimāli izmatoti sabiedrisko attiecību instrumenti kultūras veidošanā un pilnveidošanā.
-
Līdzatkarība kā problēma sabiedrībā. Atveseļošanās ceļi
Term Papers76 Sociology, Psychology, Anatomy, Medicine and Hygiene
- Masu informācijas līdzekļu loma citas etniskas grupas tēla veidošanā
- Sabiedrisko attiecību instrumenti SIA "6.prāts" organizācijas kultūras veidošanā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Masu informācijas līdzekļu loma citas etniskas grupas tēla veidošanā
Term Papers for university64
Evaluated! -
Līdzatkarība kā problēma sabiedrībā. Atveseļošanās ceļi
Term Papers for university76
-
Tūrisma loma Latvijas tēla veidošanā
Term Papers for university58
Evaluated! -
Nelabvēlīgo ģimeņu sociālās problēmas un to rašanās cēloņi
Term Papers for university38
-
Sieviešu noziedzības struktūra, dinamika, iemesli un preventīvās metodes
Term Papers for university55
Evaluated!