Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:810090
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  Sabiedriskās attiecības un to instrumenti uzņēmuma darbībā    8
1.1.  Iekšējās komunikācijas modeļi    11
1.2.  Sabiedrisko attiecību instrumenti iekšējā komunikācijā    12
1.3.  Korporatīvā identitāte    15
2.  Organizācijas kultūra    16
2.1.  Organizācijas kultūras būtība un galvenās funkcijas    16
2.2.  Organizācijas kultūras līmeņi    18
2.3.  Organizācijas kultūras profili    19
2.4.  Organizācijas kultūras elementi un to vadīšana    21
2.5.  Sabiedrisko attiecību instrumenti organizācijas kultūras pilnveidošanā    25
3.  Sabiedrisko attiecību instrumenti un organizācijas kultūra SIA „6. Prāts”    28
3.1.  Pētāmā uzņēmuma un grupas apraksts    28
3.2.  Empīriskā pētījuma metodes    29
3.3.  Organizācijas kultūra SIA „6. Prāts”    30
3.4.  Sabiedrisko attiecību instrumenti SIA „6. Prāts”    37
3.5.  Sabiedrisko attiecību instrumentu ietekme uz SIA „6. Prāts” kultūru    45
  Secinājumi    49
  Priekšlikumi    50
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    51
  PIELIKUMS    53
Extract

Secinājumi
1. Pēc pētījumam rezultātiem var secināt, ka uzņēmumā valda klanu kultūras tips, un ar organizācijā izveidojušos mikroklimatu ir apmierināti visi uzņēmumā SIA „6. Prāts” strādājošie.
2. Uzņēmumā ir izveidota veiksmīga komunikācijas sistēma. SIA „6. Prāts” ir izveidots divpusējais simetriskais komunikācijas modelis, kas ir panākts ar regulārām sapulcēm, sarunām, diskusijām un vadības atvērtības principu.
3. Klanu kultūras tipam ir raksturīga neformālā komunikācija, uzņēmumā tā tiek veicināt ar kafijas telpas palīdzību, kurā valda brīva un neformāla atmosfēra, telpā satiekas gan darbinieki viens ar otru, gan ar uzņēmuma vadību.
4. Uzņēmumā strādājošie ir kā viena liela ģimene ar kopīgām interesēm un stabiliem, nemainīgiem rituāliem, kas ir izveidoti, izmantojot korporatīvos pasākumus un interešu grupas.
5. SIA „6. Prāts” ir zema personāla mainība, kas nodrošina vēl ciešāku uzņēmuma kolektīva saliedētību un ļauj darbiniekiem justies drošiem par savu nākotni, to nodrošina rūpes par darbiniekiem- dažādu kursu un semināru organizēšana un nodrošināšana, kā arī pastāvīga informētība.
6. Balstoties uz organizācijas vērtību sistēmu, attiecīgi tai tika izstrādāts gan korporatīvais stils, gan dizains, gan informācijas aprites sistēma un komunikācija.
7. SIA „6. Prāts” pastāv nepilnības motivācijas sistēmā, jo visi darbinieki atzīst, ka uzņēmumā nav konkrētas motivācijas sistēmas, lai gan sabiedrisko attiecību speciāliste intervijā atzina motivācijas sistēmas esamību.
8. Izmantojot sabiedrisko attiecību instrumentus, SIA „6. Prāts” izveidota optimāla organizācijas kultūra, kas nodrošina organizācijas kultūras abas funkcijas – organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgošanos ārējai videi.
9. Autore secina, ka izvirzītā hipotēze: „Veidojot organizācijas kultūru, SIA „6. Prāts” tiek optimāli izmatoti sabiedrisko attiecību instrumenti ” ir apstiprinājusies.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register