Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698020
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas būtība    5
1.1  Verbālā saskarsme    6
1.2.  Neverbālās saskarsmes aspekti un nepieciešamība    15
1.3  Saskarsmes ētiskie aspekti    20
2.  Uzņēmuma SIA “Venda – 2” apraksts un analīze    23
3.  Praktiskā izpēte klientu uzticības iegūšanā    27
  Secinājumi    39
  Izmantoto avotu un literatūru saraksts    40
  Anotācija    42
  Anotācija angļu valodā    43
  Pielikums    44
Extract

Mūsdienu pasaulē, kur pastāv liela konkurence, uzņēmumiem ir jācīnās par ikvienu klientu. Tiem ir jāpiemērojas klientu prasībām, lai spētu izdzīvot un konkurēt ar līdzīgu preču ražotājiem vai pakalpojumu sniedzējiem. Tas gan kļūst arvien grūtāk, jo cilvēku prasības aug. Viņi saprot, cik ir nepieciešami uzņēmumu pastāvēšanai, kad bankrots ir ikdienišķa parādība, un līdz ar to gaida arvien labākus un izdevīgākus piedāvājumus. Kā ne kā klientiem ir izvēles iespējas.
E. Grīns savā grāmatā “Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās” ir teicis: “Pirmais uzdevums, veidojot jebkādu saziņu, ir gūt uzticību. Cilvēki vispirms pērk uzticību, un tikai pēc tam preces.” [4;67]. Tā arī ir panākumu atslēga. Ja klienti uzticēsies kādam konkrētam pakalpojumu un preču tirgotājam, viņi atgriezīsies un nemeklēs alternatīvas. Darba mērķis ir noskaidrot, kā sabiedrisko attiecību speciālists, izmantojot verbālo un neverbālo komunikāciju, var iegūt klientu uzticību. Protams, iesākumā ir jāizpēta un jāizzina gan valoda, gan žesti, lai veiksmīgi varētu ar tiem manipulēt. Viens nepareizs rokas mājiens vai intonācija, un pircējs var aiziet uz neatgriešanos. Tādēļ personām, kuras strādā ar cilvēkiem, kā, piemēram, sabiedrisko attiecību speciālists, komunikācijai ir jābūt nevainojamai.
Pētījuma objekts: sabiedrisko attiecību speciālista komunikatīvās kompetences būtība profesionālajā darbībā.
Pētījuma priekšmets: Latvijas sabiedrisko attiecību speciālista komunikatīvā kompetence dabā ar klientiem uzticības iegūšanā uzņēmumā SIA “Venda – 2”.
Pētījuma mērķis: uzzināt, kā veiksmīgi iegūt klienta uzticību, izmantojot verbālo un neverbālo saziņu. Iegūstot plašāku priekšstatu par verbālo un neverbālo komunikāciju palielinās iespēja iegūt klientu uzticību, tadējādi palielinot ienākumus.
Pētījuma uzdevumi:
1.Raksturot verbālās saziņas nepieciešamību sabiedrisko attiecību speciālista darbā.
2.Izskaidrot neverbālās saziņas aspektus un nepieciešamību sabiedrisko attiecību speciālista darbībā.
3.Izpētīt, ar kādiem verbālās un neverbālās saziņas līdzekļiem efektīvi var iegūt klientu uzticību.
Pētījuma bāze: uzņēmums SIA “Venda – 2” , struktūrvienība – veikals (Rīgā). Pētījumā tiek iesaistītas divas pārdevējas un pēc nejaušības principa izvēlēti pircēji.
Teorētiskā bāze: A. Pētersons, Dž. Eiders, Dž. Hodžsone, E. Grīns, I. Ezera, R. Fišers, S. Momontovs, V. Reņģe un interneta resursi.
Praktiskā bāze: praktiskā daļa tika izstrādāta, analizējot sabiedriskās attiecības jomu uzņēmumā SIA “Venda – 2”. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1119123
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register