Term Papers
Business and Law
Management
SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās...-
SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Аннотация | 4 | |
Tabulu saraksts | 6 | |
Attēlu saraksts | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | SIA „Abonēšanas centrs Diena“ raksturojums | 9 |
1.1. | Abonēšanas centra darbība | 17 |
1.1.1. | Preses abonēšana un piegāde | 20 |
1.1.2. | Papildus pakalpojumu serviss | 23 |
1.1.3. | Tiešais pasts | 23 |
1.1.4. | Preču un preses tirdzniecība | 24 |
1.2. | Vadīšanas sistēmas organizācija un struktūras analīze | 26 |
1.3. | SIA „Abonēšanas centrs Diena“ vadības sistēmas trūkumi | 30 |
2. | Iespējamais vadības sistēmas modelis | 38 |
2.1. | Jaunais vadības sistēmas modelis | 38 |
2.2. | Jaunā vadības sistēmas modeļa katras struktūrvienības funkcijas | 43 |
2.2.1. | Pārdošanas struktūrvienība | 43 |
2.2.2. | Loģistikas nodaļa | 45 |
2.2.4. | Mārketinga nodaļa | 51 |
2.2.5. | Finanšu nodaļa | 53 |
2.3. | Reorganizācijas izmaksas | 53 |
3. | Jaunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo | 55 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Izmantotā literatūra | 62 |
Bakalaura darba nosaukums ir “SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana”. Autors šo tēmu ir izvēlējies, jo darbinieku apmierinātība un izpratne par vadības organizācijas struktūru ir garants stabilam biznesam. Lai to nodrošinātu, organizācijai ir jāveic iekšējo un ārējo procesu nepārtraukta uzlabošana. Arvien svarīgāk ir izprast vadības izmaiņu tendences, prognozējot to iespējamās izpausmes un ietekmes iepriekš.
Bakalaura darba galvenais mērķis ir izanalizēt vadības procesu “Abonēšanas centrā Diena”, noteikt iepriekšējās vadības sistēmas trūkumus un veikt pētījumu par abonēšanas centrā iespējamo jauno vadības sistēmas modeli.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 6 nodaļām un 9 apakšnodaļām.
Pirmajā daļā autors skaidro SIA “Abonēšanas centrs Diena” darbību, aplūko vietu Latvijas tirgū un analizē iepriekšējo vadības sistēmu.
Otrajā daļā tiek veikta “Abonēšanas centra Diena” sīkāka katras struktūrvienības funkcijas analīze. Analīzes rezultātā autors paskaidro, kādā veidā rekonstrukcija vadības sistēmā ir skārusi katru atsevišķo nodaļu. Kā arī piedāvā praktiskus ieteikumus jaunās vadības sistēmas izveidē.
Pēdējā daļā autors noskaidro jāunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo, kā arī iesaka pārmaiņu problēmu risināšanas principus.
Darbā ietverti teorētiskie un praktiskie aspekti vadības un darbinieku attiecībās. Rakstot bakalaura darbu, autors ir izmantojis ekonomisko literatūru angļu, krievu un latviešu valodās. Statistiskā informācija tika iegūta no “Abonēšanas centrs Diena” nepublicētajiem datiem, kā arī izmantots interneta resurss.
Latvijā šobrīd ir maz tādu cilvēku kas nebūtu neko dzirdējuši par SIA “Abonēšanas centru Diena”. Šis uzņēmums ir kļuvis par spēcīgu konkurentu agrākajam monopoluzņēmumam “Latvijas pasts”. Lai gan uzņēmums pastāv jau vairāk nekā 11 gadus, tomēr par neatkarīgu juridisku personu tas ir kļuvis tikai 2005.gada 1.augustā Līdz tam laikam tā ir bijusi tikai AS DIENA struktūrvienība. Šīs pārmaiņas ir ietekmējušas abonēšanas centra darbību un vadības organizāciju.
Mūsdienās nav nevienas organizācijas, kas nebūtu pakļauta pārmaiņām. Lielāko daļu no šīm pārmaiņām organizācija pati nevar tieši ietekmēt, tāpēc vadītājiem ir noteikti jāņem vērā tas, ka organizācija eksistē mainīgā vidē un pārmaiņas ir jāieplāno. Organizācijām ir jābūt elastīgām, ja tās grib pastāvēt un attīstīties.
Pārmaiņu efektīva vadīšana ir viens no grūtākajiem organizāciju vadītāju pienākumiem. Vadītājiem ir jāapzinās pārmaiņu nepieciešamība un jānoskaidro cēloņi, kas rada pārmaiņas. Mūsdienās katrai organizācijai ir jāatrod efektīvi darbības veidi, jāmeklē jaunas attīstības iespējas, jāmaina darbības metodes, jāpārveido tehnoloģijas.
Pārmaiņu plānošana jāsāk ar iepriekšējā un pašreizējā perioda analīzi, jāparedz faktori, kuri var dažādi ietekmēt organizāciju, jānosaka pārmaiņu laika ietilpība, sākums un beigas, un iecerētais rezultāts.
Pārmaiņu īstenošanas process sākas ar mērķa noteikšanu.…
Bakalaura darba galvenais mērķis ir izanalizēt vadības procesu “Abonēšanas centrā Diena”, noteikt iepriekšējās vadības sistēmas trūkumus un veikt pētījumu par abonēšanas centrā iespējamo jauno vadības sistēmas modeli. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 6 nodaļām un 9 apakšnodaļām. Pirmajā daļā autors skaidro SIA “Abonēšanas centrs Diena” darbību, aplūko vietu Latvijas tirgū un analizē iepriekšējo vadības sistēmu. Otrajā daļā tiek veikta “Abonēšanas centra Diena” sīkāka katras struktūrvienības funkcijas analīze. Analīzes rezultātā autors paskaidro, kādā veidā rekonstrukcija vadības sistēmā ir skārusi katru atsevišķo nodaļu. Kā arī piedāvā praktiskus ieteikumus jaunās vadības sistēmas izveidē. Pēdējā daļā autors noskaidro jāunās vadības sistēmas priekšrocības salīdzinot ar iepriekšējo, kā arī iesaka pārmaiņu problēmu risināšanas principus. Darbā ietverti teorētiskie un praktiskie aspekti vadības un darbinieku attiecībās. Rakstot bakalaura darbu, autors ir izmantojis ekonomisko literatūru angļu, krievu un latviešu valodās.
- Ienākuma nodokļi Latvijā
- SIA "Grāmatu kantoris" finansiālā stāvokļa analīze un novērtējums
- SIA “Abonēšanas centrs Diena” vadības organizācija un tās darbības efektivitātes noteikšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Grāmatvedības darba organizācija komercuzņēmumā
Term Papers for university36
Evaluated! -
Grāmatvedības darba organizācija SIA "Centrs"
Term Papers for university53
Evaluated! -
Emocionālā izdegšanas sindroma līmeņa atšķirības X un Y organizācijā intelektuāli apkalpojošā sfērā strādājošām sievietēm
Term Papers for university49
-
Tūrisma produkta vadības iespējas
Term Papers for university79
-
Bilances posteņu novērtēšana un analīze uzņēmumā SIA „Sabiedriskais Informācijas Darba centrs”
Term Papers for university61
Evaluated!TOP 50