Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:546981
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 60 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Reklāmas būtības teorētiskā analīze    8
1.1.  Reklāmas jēdziena definējums un būtība    8
1.2.  Reklāmas kanālu ietekme uz zīmola tēlu un atpazīstamību    12
1.3.  Reklāmas kanālu efektivitātes novērtējums mērķauditorijas sasniegšanā    18
1.4.  Reklāmas pielietojuma ētiskie apsvērumi un psiholoģiskie apsvērumi    21
1.5.  Teorētiskās nodaļas secinājumi    24
2.  SIA “AgroCorp” darbības un līdzšinējo reklāmas kanālu raksturojums    27
2.1.  Uzņēmuma darbības un kanālu raksturojums    27
2.2.  Analītiskās nodaļas secinājumi    28
3.  SIA “AgroCorp” reklāmas kanālu izmantošanas novērtējums    29
3.1.  Respondentu anketēšanas rezultāti    29
3.2.  Padziļināto intervijas rezultāti    51
3.3.  Priekšlikumu izstrāde reklāmas kanālu izmantošanas pilnveidošanai    52
3.4.  Empīriskās nodaļas secinājumi    53
  Nobeigums    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    56
  1.pielikums. Aptaujas anketa    64
  2.pielikums. Intervijas veidlapa    67
  3.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma vadītāju    68
  4.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma grāmatvedi    69
  5.pielikums. Intervijas transkripts ar uzņēmuma dārzniecības vadītāju    70
Extract

Pētījuma aktualitāte
Pētījums par SIA “AgroCorp” izmantoto reklāmas kanālu novērtējums ir īpaši aktuāls mūsdienu dinamiskajā komercijas vidē, kurā sabiedrības, tehnoloģiju un patērētāju uzvedība mainīgums prasa no uzņēmumiem būt soli priekšā, lai efektīvi sasneigtu savu mērķauditoriju un nodrošinātu konkurētspēju. Ņemot vērā uzņēmuma fokusu uz ilgtspējību un vides aizsardzību, ir būtiski analizēt, kā šīs vērtības tiek komunicētas caur dažādiem reklāmas kanāliem, jo patērētāji arvien vairāk novērtē uzņēmumus, kas ne tikai piedāvā kvalitatīvus produktus, bet arī rūpējas par sociālo un ekoloģisko ietekmi. Patērētāju uzvedības izpēte ir svarīga, lai optimizētu mārketinga budžetu un uzlabotu atdevi no ieguldījumiem, jo patērētāju uzvedība mainās un ir svarīgi izsekot šīm tendencēm un pielāgot reklāmas stratēģijas atbilstoši. Digitālās tehnoloģijas piedāvā jaunas, inovatīvas reklāmas pieejas, kas var ievērojami uzlabot klientu iesaisti un zīmola atpazīstamību. Analizējot SIA "AgroCorp" pašreizējo izmantošanu šajā jomā, var identificēt iespējas efektivitātes uzlabošanai. Turklāt svarīgi ir arī izprast, kā reklāmas kanāli atbilst dažādiem juridiskiem un ētiskiem standartiem, jo īpaši attiecībā uz patērētāju privātuma aizsardzību un godīgu reklāmas praksi. Pētījums sniegs ieskatu arī par to, kā uzņēmums pozicionējas salīdzinājumā ar konkurentiem, un identificē iespējas uzlabot tirgus pozīcijas, kas ir būtiski, lai SIA "AgroCorp" varētu veiksmīgāk sasniegt savus mārketinga mērķus, efektīvi komunicēt ar saviem klientiem un veicināt ilgtspējīgu izaugsmi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register