Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865367
 
Evaluation:
Published: 11.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    4
  IEVADS    11
1.  SIA „BAKS” IEKŠĒJĀS UN ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    12
1.1.  Uzņēmuma dibināšana un pašu kapitāla izmaiņas    12
1.2.  Iekšējā vide    14
1.2.1.  Personāls un uzņēmuma struktūra    15
1.2.2.  Uzņēmuma produkcija un preču plūsma    21
1.3.  Uzņēmuma ārējā vide    27
1.3.1.  Ārējo vidi tieši ietekmējošie faktori    27
1.3.2.  Ārējo vidi netieši ietekmējošie faktori    35
2.  SIA „BAKS” FINANŠU ANALĪZE    39
2.1.  Finanšu pārskatu analīzes saturs un virzieni    39
2.1.1.  Horizontālā analīze    40
2.1.2.  Vertikālā analīze    43
2.1.3.  Tiešais novērtējums    45
2.2.  Ekonomisko rādītāju analīzes secība    46
2.2.1.  Likviditātes rādītāji    48
2.2.2.  Rentabilitātes rādītāji un to analīze    52
2.2.3.  Kapitāla struktūras vai maksātspējas rādītāji un to noteikšana    57
2.2.4.  Uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji un to noteikšana    61
2.3.  Uzņēmuma bankrota prognozēšanas rādītājs    65
3.  SIA „Baks” ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS    68
  SECINĀJUMI    73
  PRIEKŠLIKUMI    76
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    77
  PIELIKUMI    80
Extract

Diplomdarba mērķis ir izpētīt un izanalizēt saimniecisko darbību mazumtirdzniecības uzņēmumā.
Mērķa sasniegšanai tika risināti sekojoši uzdevumi:
1.veikts saimnieciskās darbības teorētiskā pamatojuma apskatīta SIA „Baks” iekšējā un ārējā vide u.c.;
2.analizēti galvenie ekonomiskie rādītāji Latvijā;
3.veikta SIA „Baks” saimnieciskā un finanšu analīze;
4.noteiktas SIA „Baks” turpmākās pilnveidošanās iespējas.
Ievadā dots darba mērķa formulējums un veicamie uzdevumi, veikts ieskats mazumtirdzniecības tendencēs Latvijā.
Pirmajā nodaļā veikta SIA „Baks” iekšējās un ārējās vides analīze, kā arī Latvijas galveno ekonomisko rādītāju analīze.
Otrajā nodaļā ir veikta SIA „Baks” ekonomisko un finanšu rādītāju analīze.
Trešajā nodaļā ir noteiktas SIA ”Baks” turpmākās pilnveidošanās iespējas.
Darba izstrādāšanas gaitā tika izmantotas sekojošas analīzes metodes:
monogrāfiskā jeb aprakstošā, kas tika izmantota pie uzņēmējdarbības un to ietekmējošo faktoru teorētiskā apraksta;
grafiskā analīzes metode tika izmantota, lai veiktos aprēķinus uzskatāmi parādītu darbā;
statistiskā analīzes metode tika izmantota veicot Latvijas ekonomisko rādītāju apskatam un analīzei;
SVID analīze ir iekļauta 3. nodaļā, kad tika izvērtētas uzņēmuma turpmākās pilnveidošanās iespējas, atrodot uzņēmuma vājās puses ir iespējams, tās analizēt un censties novērst, izvērtējot uzņēmuma attīstības iespējas ir iespējams, tās izmantot utt.
Darbā tiek apskatīts laika periods no 2000. gada līdz 2005. gadam gan veicot SIA „Baks” ekonomisko un finanšu analīzi, gan Latvijas galveno ekonomisko rādītāju analīzi.
Darba izstrādāšanai tika izmantota mācību literatūra, periodiskie izdevumi, ārzemju autoru darbi, kā arī interneta mājas lapas un Latvijas, statistikas pārvaldes mājas lapa.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt un izanalizēt saimniecisko darbību mazumtirdzniecības uzņēmumā.
Mērķa sasniegšanai tika risināti sekojoši uzdevumi:
1.veikts saimnieciskās darbības teorētiskā pamatojuma apskatīta SIA „Baks” iekšējā un ārējā vide u.c.;
2.analizēti galvenie ekonomiskie rādītāji Latvijā, Lietuvā un Igaunijā;
3.veikta SIA „Baks” saimnieciskā un finanšu analīze;
4.noteiktas SIA „Baks” turpmākās pilnveidošanās iespējas.
Darba praktiskajā pētījumā autors veic SIA „Baks” mazumtirdzniecības veikalu saimnieciskās un finanšu darbības analīzi.
Katru gadu mazumtirdzniecība Latvijas iekšzemes kopproduktā sniedz aptuveni miljardu latu lielu ieguldījumu. 2003.gadā Latvijas iekšzemes kopprodukts faktiskās cenās bija 6392.8 milj. latu, 2004. gadā jau 7413.6 milj. latu un mazumtirdzniecības īpatsvars kopproduktā 2003. gadā sastādīja 1304 milj. Ls jeb 20.4%, bet 2004. gadā attiecīgi 1713 milj. Ls jeb 23.1%. Latvijas iekšzemes kopprodukts faktiskajās cenās 2004.gadā palielinājās par 15% pret iepriekšējo periodu, bet mazumtirdzniecības ekonomiskie rādītāji pieauga par 31%. Šī tendence, kad mazumtirdzniecības pieaugums ir 2 reizes lielāks par iekšzemes kopprodukta pieaugumu, ir novērojama vairākus iepriekšējos gadus. Lielā mērā mazumtirdzniecības apjoma pieaugums ir pamatojams ar pieaugošo iedzīvotāju kreditēšanu, tomēr autors uzskata, ka arī mazumtirgotāju profesionālā izaugsme strauji augusi, pircēju vēlmju un ikdienas prasību precīzāka noteikšana u.c. ir būtiski veicinājusi mazumtirdzniecības izaugsmi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1115412
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register