Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743821
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    4
  ABSTRACT    5
  SAĪSINĀJUMU UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  PRODUKTU RAKSTUROJOŠI MĀRKETINGA PAMATELEMENTI    10
1.1.  Mārketinga kompleksa būtība un tā elementi    10
1.2.  Preces un sortiments    13
1.3.  Preces cena un tās stratēģija    18
1.4.  Produkta sadales sistēma    23
1.5.  Produkta virzīšana tirgū    27
1.6.  Mārketinga kompleksa - produkta veidošanās īpatnības vairumtirdzniecībā    31
2.  LATGALES REĢIONĀ TIRGUS SITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS    37
2.1.  Inflācijas Latvijā tās ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē    38
2.2.  Bezdarbs Latvijā un tās reģionos, tā ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē    39
2.3.  Iedzīvotāju līmeņa novērtējums Latgales reģionā    40
2.4.  Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumi to ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē    41
2.5.  Demogrāfiskā situācija Latvijā un tās ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē    42
3.  SIA "BALTĀ BURA" VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    47
3.1.  SIA "Baltā Bura" īss raksturojums    47
3.3.  SIA "Baltā Bura" preču sortiments    50
3.4.  Cena un tās veidošanās uzņēmumā SIA "Balta Bura"    53
3.5.  Produkta sadale uzņēmumā SIA "Baltā Bura"    55
3.6.  Produkta virzīšanas sistēma uzņēmumā SIA "Baltā Bura"    57
4.  APTAUJU REZULTĀTU APKOPOJUMS UN IZPĒTE    64
4.1.  Aptaujas metodoloģijas pamatojums    64
4.2.  SIA "Baltā Bura" klientu raksturojums Latgales reģionā    66
4.3.  SIA "Baltā Bura" sortimenta atbilstība reģiona vajadzībām    70
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    75
  KOPSAVILKUMS    81
  SUMMARY    84
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    87
  PIELIKUMS    91
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomdarbu, autors secināja:
1. Tikai veiksmīgi izstrādāts produkts, kurš var apmierināt patērētāju vajadzības un vēlmes pēc kvalitatīvas produkcijas, ļaus firmai sasniegt savus mērķus preču vai pakalpojumu realizācijā.
2. Uzņēmuma Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements, jo pircējs nepērk preci vai nepasūta pakalpojumu, bet gan iegādājas kādu derīgumu, labumu savu vajadzību apmierināšanai.
3. Sadale ir dažādu metožu kopums, ar kuru palīdzību tiek noteikta vieta, kur produkts tiek realizēt.
4. Realizācijas veicināšana ir mārketinga komunikāciju veids ar nolūku motivēt produktu pirkšanu un pārdošanu ar dažādiem mārketinga paņēmieniem.
5. Vairumtirdzniecība pilda daudzas funkcijas, lai preču apmaiņa starp ražotāju un mazumtirgotāju padarītu pēc iespējas vienkāršāku un efektīvāku.
6. Vairumtirdzniecībā preču sortiments ir saistīts ar mazumtirgotāju prasībām nodrošināt tiem pilna sortimenta produktu piegādi un uzturēt savās noliktavās pietiekamus produktu krājumus.
7. Cenas vairumtirdzniecībā ir atkarīgas no apgrozījuma izmaksām un nepieciešamās biznesa peļņas normas.
8. Realizācijas stimulēšanas metodēm vairumtirdzniecībā nav tik liela nozīme kā mazumtirdzniecībā, tomēr ieteicams izmantot dažādus paņēmienus personiskai apkalpošanai un sabiedriskām aktivitātēm.
9. Vairumtirgotāji pamatā izvieto savus uzņēmumus vietās, kur ir zemas nomas maksas un pēc iespējas zemāki nodokļi
10. IKP uz vienu iedzīvotāju ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas raksturo Latgales reģiona izteikto atpalicību no pārējās Latvijas daļas, kas nelielajā Latvijas teritorijā veicina aktīvāku migrāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register