Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:543901
 
Evaluation:
Published: 24.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Анотация    3
  Annotation    4
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma vides būtība    8
1.1.  Iekšējā vide    8
1.2.  Ārējā vide    16
2.  Uzņēmums SIA „DC Krasts”    24
3.  Uzņēmuma SIA “DC Krasts” iekšējās vides analīze    29
4.  Uzņēmumu SIA “DC Krasts” ietekmējošās ārējās vides analīze    37
5.  Uzņēmuma SIA „DC Krasts” attīstības iespējas    46
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras saraksts    55
Extract

1. Uzņēmuma vides būtība
Jebkuru uzņēmumu ieskauj uzņēmējdarbības vide, ko sauc par ārējo vidi. Ta iedalās tieši ietekmējoša un netieši ietekmējošā vidē. Tiesi ietekmējošas vides faktori uzņemumu ietekmē ikdienas darba organizācijā, taču netieši ietekmejošās vides faktoru ietekme uzņēmumā ir vājāka un iedarbojas ar noilgumu, ne uzreiz. Lietderīgi ir nepārtraukti sekot līdzi darbības vides izmaiņām un pielāgoties tām, vai arī censties mainīt vides faktorus par labu svai komercdarbībai.
1.1. Iekšējā vide
Iekšējā vide (mikrovide) – ir uzņēmuma mikrovide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana, tā tiek raksturota kā universāla, neatkarīga no uzņēmuma organizatoriskās formas, tā apvieno visas funkcionālās vides ražošanas sistēmas iekšienē. Organizācijas iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas veidojas tās vadīšanas procesā. [28., 10.lpp.]
Uzņēmuma iekšējā vide ir faktoru un nosacījumu kopums, kas veido konkurētspējīgo priekšrocību un to radīšanas iespējas un struktūru [1., 64.lpp.].
Teorijā vēl tiek minēta sekojoša definīcija – iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā [16., 82.lpp.].
Iekšējo vidi veido tie faktori, ko uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt:
• Uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi)
• Uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un izpilde)
• Darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas)
• Tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas)
• Uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils
Jāatzīmē, ka šie faktori ir savstarpēji saistīti un mijiedarbojas.
Uzņēmuma iekšējā vide teorijā vēl tiek dēvēta par konkurences vidi, kurā ir apvienoti faktori, kas būtiski katram uzņēmumam. Uzņēmuma vadītājiem ir svarīgi saprast un orientēties iekšējās vides jautājumos, jo no tā atkarīga uzņēmuma darbības efektivitāte. Organizācijas iekšējās vides analīzes mērķis ir noteikt iespējas pielāgoties mainīgajai ārējai videi un noteikt konkurētspējīgo priekšrocību.

Uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi)
Mērķis – konkrēts stāvoklis vai gala rezultāts, ko izvirza un cenšas sasniegt kopīgā darbā apvienojusies grupa [3., 49.lpp.].

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1125121
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register