Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā...-
SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā produkta virzībai Latvijas tirgū
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
Ievads | 7 | |
1. | Produkta mārketinga atbalsta Latvijas tirgū teorētisko pamatu pētījums | 9 |
1.1. | Preču izstrāde, kā mārketinga pamatlīdzeklis | 10 |
1.1.1. | Izveidot produkta sortimentu | 11 |
1.1.2. | Jauna produkta izstrāde | 14 |
1.2. | Cenu politika, kā galvenais virziens produkta mārketinga atbalstā | 18 |
1.3. | Produkta izplatīšanas un virzības organizācja tirgū | 25 |
1.4. | Mārketinga programmas izstrādāšana produkta atbalstam, un tā galvenās stadijas | 33 |
2. | SIA „Libanons Latvija” pozīcijas noteikšana Latvijas tirgū | 36 |
2.1. | Pētījums par būvmateriālu tirgus attīstības dinamiku laika posmā 2006 – 2008 gads | 36 |
2.2. | SIA Libanons Latvija galvenu darbības virzienu apskats | 41 |
2.2.1. | Organizācijas struktūra | 42 |
2.2.2. | SIA Libanons Latvija paterētāju segments | 46 |
2.2.3. | Konkurentu pētījums | 48 |
2.2.4. | SIA Libanons Latvija finanšu rādītāji | 54 |
2.2.5. | SVID analīze un vērtību ķēde | 55 |
3. | Produkta mārketinga atbalsta izstrāde un tās efiktivitātes novērtējums | 60 |
3.1. | SIA „Libanons Latvija” mārketinga aktivitāšu analīze laika periodā no 2006. – 2008. gadam | 60 |
3.2. | Mārketinga programmas izstrāde un tās efektivitātes analīze | 67 |
Secinājumi un priekšlikumi | 81 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 83 |
Ievads
Uzņēmējdarbības efektivitāte mūsdienu apstākļos ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi tirgū tiek ievests jauns produkts.
Mūsdienu tirgus apstākļos var nepietikt ar laba jauna produkta izstrādi, pareizu cenu politiku un plašas noieta sistēmas izstrādāšanu, lai gūtu panākumus. Uzņēmumam jāpievērš ļoti liela uzmanība iespējām izmantot mārketinga sistēmu, lai uzlabotu darbības radītājās.No tā, kā firma ieies tirgū ar jaunu produktu, kādā veidā iznāks jaunais produkts, ir atkarīgs vai tiks palielināta peļņa un ietekme tirgū. Ir jābūt labi pārdomātai un saskaņotai produkta virzības stratēģijai un taktikai, kas sastāv no četrām galvenajām ietekmes formām uz auditoriju: individuālā pārdošana; PR (sabiedriskās attiecības); pārdošanas veicināšana; reklāma.
Uzņēmums var izmantot vienlaicīgi visus iepriekš nosauktos veidus ietekmei uz auditoriju vai tikai tos no tiem, ko tas uzskata par sev pieņemamiem.
Uzņēmumam nav iespējams pilnībā vadīt patērētāju ietekmēšanas procesu , vienlaicīgi ir nepieciešams patērētājam sniegt informāciju, lai tos pārliecinātu par uzņēmuma piedāvāto preču priekšrocībām, kliedētu neuzticību, psiholoģiski sagatavotu patērētāju šo precu iegādei. Tieši tāpēc arī ir izveidota sistēma preču virzībai, kas palīdz īstenot šos un citus mērķus.
Mārketinga plānošana ir nozīmīgs solis biznesa plānošanas procesā un ir tieši saistīta ar mārketingu, kā uzņēmējdarbības veidu, kura svarīgums pirmkārt izpaužas tajā, ka mārketinga funkcijas ir vērstas uz optimālā risinājuma meklēšanu, kas dod atbildes uz jautājumu: kā saskaņot patērētāja prasības un uzņēmuma resursus.?
Jebkura uzņēmēj darbība vai mārketinga darbība tiek īstenota ar mērķi sasniegt noteiktu rezultātu. Mārketinga darbības mērķi ir cieši saistīti ar uzņēmuma mērķiem un veicina to sasniegšanu. Par galvenajiem uzņēmuma mērķiem varētu nosaukt: tirgus iekarošana; rentabilitāte, finanšu stabilitāte; nodrošināt ražošanas sociālos faktorus; izveidot un nostiprināt uzņēmuma pozīcijas un prestižu tirgū.
Tāpēc uzņēmuma centieni jauna produkta virzībai, kā galvenais līdzekli mārketinga komunikācijā, šodien iegūst īpašu nozīmi kompānijas attīstības galvenajā stratēģijā, kas vērsta uz ilgtermiņa mērķu sasniegšanu. Par produkta virzību ir sarakstīts ne mazums zinātnisko darbu, bet līdz pat šim brīdim nav standarta „receptes”, kas būs veiksmīga. Katrs mārketinga komplekss, kas vērsts uz jauna produkta ievadīšanu un virzību ir unikāls un izstrādāts ņemot vērā konkrētā uzņēmuma vajadzības un mērķus, kāpēc arī izvēlējos tēmu šim diplomdarbam.
Izpētes objekts ir SIA „Libanons Latvija”, kas veic uzņēmējdarbību Rīgā.
SIA „Libanons Latvija” eksportē jumta seguma materiālus, fasādes apdares materiālus un augstas kvalitātes krāsas. Preču pārdošana tiek veikta galvenokārt izmantojot vairumtirdzniecības tīklu. Šī darba tēma tiks apskatīta šīs firmas viena produkta robežās – tehnoloģiskā krāsa NOXYDE.
Šī darba mērķis ir uzlabot mārketinga darbības preču virzībai tirgū ar mārketinga programmas izstrādes palīdzību.
Lai sasniegtu mērķi ir nepieciešams atrisināt šādus uzdevumus:
1. Pētīt teorētiski metodoloģiskos pamatus mārketinga organizēšanai preču plūsmai Latvijas tirgū
2. Noteikt uzņēmuma pozīcijas Latvijas tirgū
3. Izpētīt būvniecības materiālu tirgu jumta pārklājumu un tehnoloģisko krāsu vairumtirdzniecības pārdošanas ietvaros, izpētīt SIA „Libanons Latvija konkurences priekšrocības
4. Veikt uzņēmuma mārketinga darbības analīzi par iepriekšējo periodu
5. Mārketinga kompleksās programmas izstrāde un efektivitātes novērtēšana vienā no tās sastāvdaļām
Diplomdarbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, praktiskās un aprēķina.
Teorētiskajā daļā ir izklāstīts vispārējais stāvoklis, kas saistās ar šo tēmu, balstoties uz ko ir izstrādāti piedāvājumi par produkta tehnoloģiskās krāsas NOXYDE virzību.
Praktiskajā daļā ir veikta būvmateriālu tirgus analīze, konkurences priekšrocības, patērētāju segments un SIA „Libanons Latvija” finansiālais stāvoklis.
Trešajā daļā ir piedāvāta mārketinga programma preču virzībai, kā arī veikts programmas daļas efektivitātes novērtējums – pasākumu kopums, lai veicinātu produktu.
Pētījumā tika izmantotas sekundārās informācijas apstrādes metode, statistikas analīze un ekspertu vērtējumi. Informācijas avoti – speciālā literatūra par mārketingu, periodiskie izdevumi, Latvijas statistikas biroja informācija, interneta resursi un SIA „Libanons Latvija” iekšējie dokumenti.
…
Diplomdarbā tiek izskatīti jautājumi un priekšlikumi par mārketinga organizēšanu preču virzībai Latvijas tirgū. Lai realizētu darba mērķi – mārketinga darbību uzlabošana preču virzībai tirgū ar mārketinga programmas izstrādes palīdzību – tika atrisināti sekojoši jautājumi: 1. Pētīt teorētiski metodoloģiskos pamatus mārketinga organizēšanai preču plūsmai Latvijas tirgū; 2. Noteikt uzņēmuma pozīcijas Latvijas tirgū; 3. Izanalizēt uzņēmuma mārketinga darbību iepriekšējā periodā; 4. Izstrādāt komplekso programmu, lai veicinātu jaunu produktu tirgū; 5. Izanalizēt paveiktā darba par preču virzību tirgū efektivitāti. Diplomdarbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, praktiskās un aprēķina.
- Autoservisa perspektīvās attīstības plāna izveide
- SIA "Libanons Latvija" mārketinga aktivitāšu vadība jaunā produkta virzībai Latvijas tirgū
- Tīkla mārketinga attīstība Latvijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Term Papers for university70
Evaluated! -
Ventspils Augstskolas mārketinga un reklāmas kampaņas izveide
Term Papers for university59
-
Reklāmas pielietojuma izpēte tirdzniecības uzņēmumā SIA "RIMI Latvija"
Term Papers for university85
Evaluated! -
Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā
Term Papers for university83
-
A/S "SEB Latvijas Unibanka" mārketinga komunikāciju analīze
Term Papers for university66