Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733967
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.daļa.  Stratēģiskās vadības teorijas pamati    8
1.1.  Stratēģijas būtība un nozīme uzņēmējdarbībā    8
1.2.  Organizācijas stratēģiju veidi privātajā biznesā    15
1.3.  Stratēģijas attīstība Latvijas biznesā    21
2.daļa.  Praktiskā daļa “SIA NEOSS” stratēģijas izstrāde un uzdevumu noteikšana darbības uzlabošanai    31
2.1.  SIA NEOSS vēsture un misija- produktu grozs    31
2.2.  SIA NEOSS organizatoriskā struktūra un mērķu kopums    36
2.3.  SIA NEOSS stratēģisko alternatīvu izpētē un analīze ar SVID matricas palīdzību    48
2.4.  NEOSS analīze ar BOSTONAS matricas palīdzību    61
2.5.  NEOSS galveno nozaru attīstības prognozes    70
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Avotu saraksts    75
Extract

Diplomdarbs ir izstrādāts pēc SIA NEOSS pasūtījuma. Autors strādā šajā uzņēmumā jau 5 gadus un ir labi informēts par firmas problēmām.
Firma darbojas vairākās uzņēmējdarbības nozarēs: celtniecībā - kā apakšuzņēmējs specifiskos ēku ārējās un iekšējās apdares un siltināšanas darbos un kā celtniecības tehnikas iznomātājs. Firma Latvijā darbojas kā vairāku Čehijas firmu kamīnu un kamīnkrāsniņu izplatītājs, celtniecības apakšuzņēmeju sabiedrība un celtniecības sastatņu iznomātājs. Šajā darbā pievērsīšos tieši šo nozaru sīkākai izpētei
Konkurences cīņai palielinoties, visos tirgus sektoros, firmas vadībai ir jāpieņem svarīgi lēmumi par tālāku krāšņu un kamīnu nozares, kā arī celtniecības un sastatņu nomas virzienu attīstību.
Darba aktualitāte- iemesli, kāpēc tas ir aktuāli no stratēģiskās vadzinības viedokļa:
1.Lai pieņemtu pareizus lēmumus darbības uzlabošanai ir nepieciešams savākt visu informāciju par šiem tirgus sektoriem Latvijā.
2.Izanalizēt sava uzņēmuma uzbūvi, veikt strukturālas reformas darbības efektivizēšanai.
3.Apzinoties ārējās vides izdevības un draudus, kā arī paša uzņēmuma stiprās un vājās vides ir iespējams izstrādāt efektīvāku stratēģiju.

Diplomdarba mērķis ir :
Uz stratēģiskās vadības zinību teorijas pamata izpētīt SIA NEOSS stratēgiskās attīstības problēmas un izstrādāt rekomendācijas uzņēmuma galveno nozaru darbības uzlabošanai.

DARBA LOĢIKA
Darba loģikai ir jāatspoguļo darba mērķu un uzdevumu kopums.
Jāsāk ar teorijas apkopošanu, fokusējot uzmanību uz stratēģijas un taktikas mijiedarbību. Tas izveidos teorētisku pamatu, lai izskatītu teorētisko pamatu lai pārietu uz SIA NEOSS praktiskās problēmas izpēti.
SIA NEOSS vēsture un misija ir izejas punkts praktiskās daļas loģikai.
SIA NEOSS nav apmierināts ar organizatorisko struktūru, tapēc tā jāprecizē un jāizstrādā mērķu kopumu.
Dvarīgākais jautājums ir konkurentu analīze. Viss augstākminētais dod iespēju izstrādāt nozares attīstības prognozi.
Visa savāktā informācija un tās analīze dos iespēju izstrādāt rekomendācijas SIA NEOSS tālākai attīstībai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register