Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:954811
 
Evaluation:
Published: 28.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Gaļas pārstrādes tirgus attīstības tendences    8
1.1.  Tirgus tendences    8
1.2.  Izmaiņas pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā    11
1.3.  Tirgus un SIA “Rubus” attīstību ietekmējušie faktori    13
2.  Mārketinga komplekss, tā būtība un realizācija uzņēmumā    21
2.1.  Mārketings un tā loma uzņēmuma saimnieciskajā darbībā    21
2.2.  Mārketinga pasākumu komplekss    23
3.  Mārketinga plānošana un analīze SIA “Rubus”    33
3.1.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts    33
3.2.  Uzņēmuma konkurētspējas raksturojums    35
3.3.  SIA “RUBUS” mārketinga kompleka raksturojums un analīze    39
4.  SIA “Rubus”attīstības perspektīvas    48
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotā literatūra    56
Extract

Uzņēmējdarbības attīstībai labvēlīgas vides nodrošināšana ir viena no vadības prioritātēm. Uzņēmējdarbības attīstība valstī tiek veicināta, veidojot viendabīgu, uzņēmējdarbību veicinošu likumdošanu, kas būtu saskaņā ar Eiropas Savienības likumdošanu, samazinot uzņēmējdarbības birokrātiskos šķēršļus, stimulējot mazo un vidējo uzņēmumu darbību un kvalitātes sistēmu ieviešanu.
Galvenās problēmas uzņēmējdarbības attīstībā Latvijā ir zema uzņēmumu konkurētspēja, nepietiekošas zināšanas, lai sekmētu progresīvo biznesa ideju un tehnoloģiju pārņemšanu un ieviešanu, nepietiekoši finansu resursi uzņēmējdarbības attīstībai, uzņēmējdarbību ne pārāk veicinoša nodokļu sistēma un administrēšana, lielas izmaksas kvalitātes sistēmas un standartu ieviešanai, likumdošanas nesakārtotība un daudz birokrātisko šķēršļu.
Nevar noliegt, ka gaļas un gaļas produktu tirgus ir augošs. Izaugsme notiek, balstoties uz pirktspējas un līdz ar to arī pieprasījuma pieaugumu. Kopējo pieprasījuma izaugsmes tempu var kavēt nelabvēlīgā demogrāfiskā situācija valstī.
Sakārtojoties nozarei, pavērsies plašākas eksporta iespējas. Ātra izaugsme būs iespējama tiem uzņēmumiem, kas ir spējuši modernizēt savu ražošanu atbilstoši ES prasībām un kas spēs ātri aizņemt to tirgus daļu, kuru atbrīvos no nozares aizejošie uzņēmumi. Šajā sakarā pieaugs konkurence no citu valstu ražotāju puses.
Tāpēc katram uzņēmumam šodienas pieaugošajā konkurencē vēl svarīgāk ir efektīvi izmantot visus mārketinga instrumentus, lai veidotu lielāku pieprasījumu pēc saražotās preces, kā arī panāktu atpazīstamu un pozitīvu uzņēmuma tēlu vai zīmolu, kas veicina jaunu pircēju piesaisti un lojalitāti.
Uzņēmumam ir jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt, kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus, kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus, kā iekarot klientu lojalitāti, lai risinātu šos un vēl daudzus citus jautājumus, kas saistīti ar uzņēmumu izaugsmi ir jāpārzin mārketings un tā procesi.
Tikai konkrētās nozarēs, tirgus un mārketinga teorijas pārzināšana ļauj uzņēmuma vadībai izstrādāt patiesi veiksmīgas mārketinga stratēģijas, sasniedzot lielāko daļu nosprausto mērķu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1186937
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register