Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:552957
 
Evaluation:
Published: 14.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZVĒLES PAMATNOSACĪJUMI    4
1.1.  Mārketinga būtība un tā pamatprincipi    4
1.2.  Stratēģijas jēdziens un būtība    8
2.  SPORTA PREČU TIRGUS ANALĪZE LATVIJĀ    19
2.1.  Mazumtirdzniecības nozares apskats    19
2.2.  Sporta preču tirgus raksturojums    25
3.  SIA “TENISS” DARBĪBAS ANALĪZE    31
3.1.  SIA “Teniss” finanšu analīze    31
3.2.  SIA “Teniss” iekšējā un ārējā vide    39
3.3.  SIA “Teniss” konkurentu analīze    44
4.  SIA ”Teniss” mārketinga stratēģijas izstrāde    48
4.1.  Sporta produktu mārketinga īpašības    48
4.2.  SIA “Teniss” mārketinga stratēģijas mērķis    49
4.2.1.  SIA “Teniss” mājas lapas pilnveidošana    50
4.2.2.  SIA “Teniss” interneta veikala veidošana    51
4.2.3.  SIA “Teniss” virzīšana sociālajos tīklos    53
4.2.4.  SIA “Teniss” virzīšanu meklētājprogrammās    53
4.2.5.  SIA “Teniss” mērķa auditorijas paplašināšanas iespējas    53
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    58
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    60
  Pielikums    64
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Pirms mārketinga stratēģijas izstrādes nepieciešams definēt uzņēmuma mērķus;
2. Teorijā pastāv sešas mārketinga stratēģijas: produkcijas, produkta, pārdošanas, mārketinga, pircēja un sociālā mārketinga;
3. Zilā okeāna stratēģija paredz sadarbību ar citiem dalībniekiem konkurences vietā;
4. Mārketinga pasākumu kopumu veido tādi elementi: produkts, cena, vieta, virzīšana, cilvēks, procesi, emocionālā vide. Katram uzņēmumam jāizvēlas to optimālā kombinācija;
5. Stratēģiskais menedžments paredz trīs piegājienus: ārējas vides analīze, mērķi un līdzekļi, aktīva pieeja, kas apvieno divas iepriekšējas;
6. Kopējais tirdzniecības (vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības) īpatsvars iekšzemes kopproduktā 2017. gadā veidoja 11,85%;
7. 2017. gadā tirdzniecībā bija nodarbināti 14,7% no nodarbināto personu skaita un tas ir lielākais rādītājs starp citām tautsaimniecības nozarēm;
8. 2018. gada 1. janvārī Latvijā bija reģistrēti 304 nodokļu maksātāji zem darbības “Sporta preču mazumtirdzniecība specializētajos veikalos”;
9. 35% no SIA “Teniss” apgrozāmiem līdzekļiem veido debitoru parādi, ka ir pamatojams ir pēcapmaksas sistēmas darbību ar patstāvīgajiem partneriem;
10. SIA “Teniss” bilancē ir pieaugošais īstermiņa kreditoru īpatsvars;

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register