Term Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
SIA "X" ārējie sakari un to ietekme uz uzņēmuma turpmāko ...-
SIA "X" ārējie sakari un to ietekme uz uzņēmuma turpmāko attīstību
Nr. | Chapter | Page. |
ANOTĀCIJA | 5 | |
ANNOTATION | 6 | |
ANNOTAATIO | 7 | |
SAĪSINĀJUMI | 8 | |
IEVADS | 9 | |
1. | SIA „AITIŅLAUVAS” | 11 |
1.1. | SIA „Aitiņlauvas” uzņēmuma apraksts | 11 |
1.2. | Valgundes pagasta raksturojums | 11 |
1.3. | Atpūtas komplekss „Aitiņlauvas” kā tūristu piesaistes objekts | 13 |
1.4. | Atpūtas kompleksa „Aitiņlauvas” SVID analīze | 14 |
2. | ĀRĒJIE SAKARI | 15 |
2.1. | Ārējo sakaru būtība | 15 |
2.2. | Ārējo sakaru speciālisti | 16 |
2.3. | Ārējo sakaru mērķa grupas | 16 |
2.4. | SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari | 17 |
2.5. | Ārējo sakaru uzdevumi | 17 |
3. | TŪRISMS | 19 |
3.1. | Tūrisma vēsture un apraksts | 19 |
3.2. | Tūristu motivācija un uzvedība | 22 |
3.3. | Tūrisms kā produkts | 24 |
3.4. | Latvijas tūrisma produkti | 26 |
3.5. | Latvijas tūrisma produktu atpazīstamības veicināšana | 26 |
3.6. | Tūrisma likums | 27 |
3.7. | Tūrisma vieta valsts ekonomikā | 29 |
3.8. | Latvijas tūrisma SVID analīze | 30 |
3.9. | Valsts radītie nosacījumi tūrisma attīstībai | 31 |
3.10. | Plānošanai un tūrisma attīstībai | 32 |
3.11. | Ilgtspējīga tūrisma attīstība Latvijā | 32 |
3.12. | Latvijas tūrisma attīstības pamatnostādnes 2009. – 2015. gadam | 33 |
3.13. | Tūrisma mārketings | 34 |
3.14. | Tūroperators | 35 |
4. | SIA „AITIŅLAUVAS” ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS | 37 |
4.1. | SIA „Aitiņlauvas” mērķauditorijas analīze | 37 |
4.2. | Pētījuma gaitā iegūto rezultātu analīze | 38 |
4.3. | SVID analīze Valgunde novadam | 45 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 47 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 48 | |
PIELIKUMI | 50 |
IEVADS
Mūsdienu pasaules sociāli ekonomiskajos apstākļos arvien lielāku nozīmi iegūst komunikācija un ārējie sakari. Krīzes apstākļi ekonomikā liek meklēt īpašas metodes un īpašus ceļus un formas gan ārējo sakaru, gan dažādu komunikāciju formu meklējumiem, lai uzņēmumi izdzīvotu un attīstītos. Tāpēc tēma „SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari un to ietekme uz turpmāko attīstību” iegūst aktualitāti.
Bakalaura darbs izstrādāts sadarbojoties ar uzņēmumu SIA „Aitiņlauvas” un Valgundes novada domi.
Tāpēc bakalaura darba mērķis ir apzināt arējos sakarus uzņēmumā SIA „Aitiņlauvas” un tā attīstīšanas iespējas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, jāīsteno sekojoši uzdevumi:
1. noskaidrot, kas ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Aitiņlauvas”;
2. izpētīt „ārējie sakari” un to funkcijas;
3. izpētīt, kas ir tūrisms;
4. noskaidrot praksē SIA „Aitiņlauvas” pašreizējo situāciju un ārējo sakaru norises un izstrādāt priekšlikumus par SIA „Aitiņlauvas” attīstības iespējām.
Darba hipotēze:
Ja ārējie sakari veicinātu tūristu piesaistīšanu uzņēmumam, tad tas nodrošinātu pozitīvu ietekmi uz SIA „Aitiņlauvas” attīstību.
Pētījuma priekšmets: ārējo sakaru „iespējas”.
Pētījuma objekts: SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari.
Bakalaura darbs sastāv no ievada un 4 nodaļām ar apakšnodaļām. Teorētiska daļa iepazīstina ar tēmas teorētiskiem aspektiem, noskaidro:
• definīcijas;
• svarīgākos terminus;
• būtiskākās kategorijas;
• tā dod ieskatu svarīgākajās funkcijas un procesos;
• ļauj ieskatīties resursu izmantošanā.
Praktiska darba daļa pēc izzinējas priekšmeta konkretizēšanas tika izstrādāts pētījums ar mērķi noskaidrot praksē nepieciešamas iezīmes, kas raksturotu veiksmīgu uzņēmuma funkcionēšanu un attīstību, kā izpētes metodes tika izmantotas SVID analīze un aptauja. Praktiskajā pētījuma iegūtie dati pēc to apstrādes vispārināšanas un salīdzināšanas ar teorētiskajām nostādnēm tika izmantoti darba hipotēzes pārbaudei un apstiprināšanai.
Darba nobeigumā tika piedāvāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma turpmākajai attīstībai, izmantojot ārējos sakarus.
1. SIA „AITIŅLAUVAS”
1.1. SIA „Aitiņlauvas” uzņēmuma apraksts
SIA „Aitiņlauvas” (turpmāk tekstā uzņēmums) ir atpūtas komplekss un tūristu piesaistes objekts. Ideja radās, kad uzņēmuma īpašnieki viesojās kādā ārvalstu restorānā, kas bija arī atpūtas komplekss. Uzņēmējiem iepatikās tur un pēc gada viņi nolēma, izveidot kaut ko līdzīgu arī Latvijā. Uzņēmums tika dibināts 2006. gada Bauskā.
SIA „Aitiņlauvas” atrodas Rīga – Liepāja šosejas malā 22 km no Mārupes apvedceļa Uzņēmums ir atpūtas komplekss ar nosaukumu „Aitiņlauvas”, kurā ietilpst restorāns, bistro, naktsmītnes, pirts un baseins, konferenču zāle, banketu zāle, terase. Ārpusē ir ierīkots bērnu rotaļu laukums un autostāvvieta.
„Aitiņlauvas” uzskatāmas par atpūtas kompleksu, jo tajā ir pirts un baseins, naktsmītne, rotaļu laukums, ēdināšana. Respektīvi, ir pakalpojumi, kas veicina apmeklētāja atpūtu.
Atpūtas komplekss ir būvēts mednieku stilā, kas rada ieinteresētību tūristu vidū, jo gan interjerā, gan eksterjerā ir izmantoti dzīvnieku izbāzeņi. Paši saimnieki ir mednieki. Atpūtas kompleksa galvenā sastāvdaļa ir restorāns, kurā pasniedz mednieku virtuvi. Uzņēmums ne tikai darbojas atpūtas kompleksa iekšienē, bet arī veicina uzņēmuma atpazīstamību, piedāvājot savus pakalpojumus izbrauciena pasākumos.
…
Mūsdienu pasaules sociāli ekonomiskajos apstākļos arvien lielāku nozīmi iegūst komunikācija un ārējie sakari. Krīzes apstākļi ekonomikā liek meklēt īpašas metodes un īpašus ceļus un formas gan ārējo sakaru, gan dažādu komunikāciju formu meklējumiem, lai uzņēmumi izdzīvotu un attīstītos. Tāpēc tēma „SIA „Aitiņlauvas” ārējie sakari un to ietekme uz turpmāko attīstību” iegūst aktualitāti.
- Individuālā uzņēmuma G nākotnes attīstības iespējas
- Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
- SIA "X" ārējie sakari un to ietekme uz uzņēmuma turpmāko attīstību
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma SIA "X" finanšu darbības analīze un pilnveidošanas iespējas
Term Papers for university70
-
Tūrisma uzņēmuma SIA “X” darbinieku motivācijas politikas analīze un uzlabošanas iespējas
Term Papers for university92
Evaluated! -
Tirgus tendenču analīze un to ietekme uz būvuzņēmuma “XXX” darbību
Term Papers for university58
Evaluated! -
Uzņēmuma SIA „X” stratēģiskais plāns
Term Papers for university52
Evaluated! -
Krājumi, to raksturojums, uzskaite un analīze uzņēmumā SIA "Cemex"
Term Papers for university39