Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:700075
 
Evaluation:
Published: 28.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Резюме    7
  Ievads    9
1.  Tūrisma vietas mārketings    11
2.  Dažādi mārketinga veidi    14
2.1.  Interneta mārketings (e- mārketings)    14
2.2.  Partizānu mārketings    15
2.3.  Tiešais mārketings    16
3.  Mārketinga aktivitāšu veidošana    18
3.1.  Mārketinga komunikāciju rīki un metodes    18
3.2.  Priekšnosacījumi veiksmīgu mārketinga aktivitāšu veidošanā    19
3.3.  Veiksmīgu tūrisma vietu mārketinga aktivitāšu piemēri    21
3.4.  Latvijas tūrisma mārketinga aktivitātes Igaunijas tūristu piesaistīšanai    22
4.  Ceļotāju segmentēšanas un motivācijas nozīme tūrisma mārketingā    24
4.1.  Ceļotāju segmentēšana    24
4.2.  Ceļotāju motivācija    25
5.  Igauņu ceļotāju aptaujas apkopojums    27
5.1.  Metožu apraksts    27
5.2.  Igaunijas tūristu aptaujas rezultātu apkopojums    27
5.3.  Igaunijas izejošā tūrisma aģentūru pārstāvju viedoklis par Igaunijas tūristu ceļošanas paradumiem    35
6.  Siguldas novada tūrisma mārketinga aktivitāšu plāns Igaunijas tūristiem    38
  Nobeigums    41
  Izmantoto avotu saraksts    43
  Pielikumi    45
Extract

Nobeigums
Sigulda ir pievilcīgs tūrisma galamērķis, kas pēdējos gados ir kļuvis arvien iecienītāks arī kaimiņvalstu tūristu vidū, kuras kļuvušas arī par prioritāru mērķtirgu tūrismā gan valsts līmenī, gan pašā Siguldas novada līmenī. Konkurence gan Latvijas, gan kaimiņvalstu galamērķu vidū kļūst aizvien lielāka un tiek veiktas dažādas veicināšanas aktivitātes, kas veidotas, lai piesaistītu konkrētu tūristu mērķauditoriju. Lai izveidotu efektīvas un konkrētai mērķauditorijai paredzētas veicināšanas aktivitātes ir nepieciešams veikt iepriekšēju noteiktās mērķauditorijas izpēti, kas atklātu galvenās tūristu iezīmes un paradumus.
Lai izveidotu mārketinga aktivitāšu plānu konkrētai mērķauditorijai - Igaunijas tūristiem, tika veikts pētījums „Siguldas novada Tūrisma mārketinga aktivitāšu plāns Igaunijas tūristiem”. Šī pētījuma mērķis bija - veikt Igaunijas tūristu izpēti un, balstoties uz šīs izpētes rezultātiem, izveidot rekomendācijas veicamajām Siguldas novada tūrisma mārketinga aktivitātēm Igaunijas tirgum. Autore ir apkopojusi informāciju par tūrisma vietas mārketingu un dažādiem mārketinga veidiem, tai skaitā sniegusi arī veiksmīgu mārketinga aktivitāšu piemērus, iepazinusies ar mārketinga aktivitāšu veidošanas pamatprincipiem, izskaidrojusi ceļotāju segmentēšanas un motivācijas nozīmi tūrisma galamērķu veicināšanā, ir veikta gan Igaunijas ceļotāju aptauja un apkopoti aptaujas rezultāti, gan veiktas intervijas ar Igaunijas izejošā tūrisma aģentūru pārstāvjiem, kā arī ir izveidots Siguldas novada mārketinga aktivitāšu plānu Igaunijas tūristiem, līdz ar to ir veikti pētījuma uzdevumi.

Autores būtiskākie secinājumi, kas radušies veicot pētījumu:
1. Kvalitatīvi un veiksmīgi izstrādāts tūrisma vietas mārketings aptver palšu elementu kopumu un veic vairākas funkcijas, kuru pamatā ir noteiktas vietas atpazīstamība, attīstība, labklājība un noteikti arī ilgtspējība.
2. Kvalitatīvs un uz patiesiem faktiem balstīts e-mārketings sniedz iespējas ekonomēt izmaksas un gūt peļņu ilgtermiņā, vienlaicīgi nesot pozitīvu gan konkrētu uzņēmumu, gan galamērķu tēlu un tādā veidā veicinot arī apmeklētības palielināšanos.
3. Partizānu mārketings ir inovatīvs veids, kas, iepriekš veicot rūpīgu izpēti, ļauj konkrētā laikā un vietā uzrunāt konkrētu mērķauditorija, vienlaicīgi radot pārsteiguma efektu un pozitīvas emocijas, kā arī iespēju atšķirties no konkurentiem.
4. Tiešajam mārketingam raksturīga ir tiešo e-pastu sūtīšana, kas ietver saistošu informāciju tās adresātam, kā arī tas ir ekonomisks veids kā sasniegt sev vēlamo mērķauditoriju.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register