Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:835118
 
Evaluation:
Published: 18.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Adaptācijas perioda raksturojums    5
1.1.  adaptācijas jēdziens    6
1.2.  adaptācijas perioda norisi ietekmējošie faktori    7
2.  Personības attīstības īpatnības jaunākājā skolas vecumposmā    15
2.1.  fiziskās attīstības īpatnības un to ietekme uz adaptācijas procesu    18
2.2.  izziņas darbības īpatnības un to ietekme uz adaptācijas procesu    19
3.  Bērnu gatavība skolai un tā ietekme un adaptācijas procesu    24
4.  Skolotāja loma adaptācijas procesa organizēšanā 1.klasē    29
5.  Problēmas izpēte praktiskajā daļā    32
  Secinājumi    42
  Izmantotā literatūra    43
  Anotācija latviešu valodā    45
  Аnotācija krievu valodā    47
Extract

Ik gadu 1. septembrī savas pirmās skolas gaitas uzsāk pirmklasnieki. Šī diena ir gaidu un satraukuma pilna ne tikai bērniem, bet arī viņu vecākiem. Skola bērniem ir kaut kas jauns, kur ir jauni noteikumi un darbības.Tagad bērniem būs jāpāriet no rotaļu spēlem pie sistemātiska darba. Bērniem būs jauna loma – skolēns. Pirmās klases skolēnam ir nozīmīgi tikt pieņemtam skolas dzīvē. Ja skolēni tiek iekļauti klasē un skolā, viņi ir pārliecināti par sevi – droši pauž savu viedokli, spriež, dalās pārdzīvojumos. Par veiksmīgu pielāgošanos liecina pedagogu un skolēnu savstarpēja sadarbība, attiecības.
Skolēnam, uzsākot skolas gaitas, mainās ne tikai vide, bet mainās arī galvenais darbības veids. Iekļaujoties skolas dzīves ritmā, bērnam atklājas cita pasaule. Viņš nonāk daudz prasīgākā vidē. Pirmklasniekam patstāvīgi jātiek galā ar prasībām pret sevi, pret savu rīcību. Tā ir jauna dzīves situācija, kas rada uztraukumu, stresu. Jaunos apstākļos tiek pārdzīvots emocionālais diskomforts. Tādēļ svarīgi ir skolotājam īpaši pārdomāt šīs un nākošo dienu un nedēļu darbību, tas ir laiku, ko sauc par adaptācijas periodu.
Ikviens bērns, uzsākot skolas gaitas, ir pilns cerību un priecīgu gaidu. Bērns uztver sevi kā pilnvērtīgu personību neatkarīgi no tā, kādā vidē viņš aug. Pirmajās klasēs skolēnos vērojams optimisms, bērni ir atnākuši ar cerību gūt skolā panākumus un skolai ir jābūt gatavai piedāvāt tādus mācīšanās veidus, kas atbilstu katra skolēna iespējām un izziņas interesēm [13.,75.].
Iepriekš teiktai: apliecina problēmas aktualitāti. Lai labāk izpētītu adaptācijas procesa likumsakarības un to ievērošanu mācību procesā, par sava bakalaura darba tēmu izvēlejos “Skolēnu adaptācijas process 1. klasē”
Pētījuma objekts: adaptācijas process skolā

Pētījuma priekšmets: adaptācijas procesa norise 1.klasē

Pētījuma mērķis: atklāt 1.klases skolēnu adaptācijas procesa sekmīgas organizēšanas iespējas


Pētījuma uzdevumi:
1. Analizēt padagoģisko un psiholoģosko literatūru par pētāmo tēmu.
2. Izpētīt bērnu gatavību skolai.
3. Veikt praktisko pētījumu.
4. Analizēt un apkopot iegūtos rezultātus

Pētījuma metodes:
- pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze,
- pedagoģiskais novērojums,
- anketēšana,
- intervēšana,
- iegūto rezultātu apkopošana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register