Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sociālā pedagoga darbs ar bērniem, kuriem ir valodas sistēmas nepietiekama attīstība

     Evaluated!

    Term Papers71 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660923
 
Evaluation:
Published: 13.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Teorētisks apskats par bērniem ar valodas traucējumiem un sociālā pedagoga darbu skolā    8
1.1.  Valodas veidošanās un tās ietekme uz bērna psihisko un sociālo attīstību    9
1.2.  Raksturīgākās attīstības īpatnības bērniem ar valodas traucējumiem    24
1.3.  Sociālā pedagoga palīdzība bērniem ar valodas traucējumiem    31
1.3.1.  Sociālā pedagoga vispārīgs darbs    38
1.3.2.  Sociālā pedagoga darbība    47
2.  Pētījums par bērnu ar valodas traucējumiem integrācijas iespējām skolā    54
2.1.  Pētījuma organizēšana    54
2.2.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze    60
3.  Sociālā pedagoga darbības programma    65
3.1.  Komandas veidošana    65
3.2.  Darba programma    67
  Secinājumi    70
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    73
Extract

„Valoda ir brīnišķīga lieta. Kā kāds neredzams spēks viņa pārvalda cilvēku domas, prātu un sirdi. Caur valodu cilvēki nāk pie atzīšanas, caur valodu cilvēks savu prātu vairo, caur valodu cilvēks ar cilvēku sabiedrojas....” [J.Alunāns].
Bērns iemācās runāt, klausoties valodu, ko dzird sev apkārt.
Vairums no mums ļoti agri attīsta izcilo prasmi pārvērst domas, idejas un vēlmes izrunātos vārdos, ko citi var saprast. Valoda ir ļoti nozīmīga, jo paver kontaktu iespējas, sniedz dažādas atbildes ar vārdiem un jūtām. Tai ir nepārvērtējama nozīme ikviena cilvēka personības tapšanā.
Bērniem, kas dažādu iemeslu dēļ attīstās atšķirīgi no tā, ko dēvējam par normālu, bieži novēro valodas sistēmas nepietiekamu attīstību, ko izraisījuši galvas smadzeņu kreisās (dominējošās) puslodes runas uztveres centru vai analizatoru nepilnīga attīstība vai to bojājums līdz tam laikam, kad bērnam var sākt veidoties valoda.
Jāteic, ka pēdējos gados šo bērnu skaitam ir tendence pieaugt, jo palielinās to negatīvo faktoru ietekme, kas vēlākā periodā var būt par iemeslu valodas traucējumu attīstībai. Par to var pārliecināties jau pirmsskolā.
Daudzu (bet ne visu) valodas attīstības traucējumu pamatā ir nepietiekami attīstīta fonemātiskā dzirde, t.i., spēja pēc dzirdes uztvert un atšķirt akustiski un pēc fonācijas veida līdzīgas skaņas; tāpat arī nepietiekami attīstīta spēja runas plūsmā nodalīt valodas skaņu kompleksus- vārdus, tos atcerēties un tikpat precīzi atkārtot. Tam nepieciešams normāli attīstīts artikulācijas aparāts, kura darbību vada centrālā nervu sistēma.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −44,17 €
Work pack Nr. 1313640
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register