Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
2,79 (13%)
Discounted price*:
18,69
Purchase
Add to Wish List
ID number:503430
Evaluation:
Published: 25.09.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 57 units
References: Not used
Time period viewed: 2017.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Ievads    6
1.  Donoru kustības sociālā reklāma    9
1.1.  Sociālās reklāmas raksturojums    9
1.2.  Vides reklāma, kā sociālās reklāmas izplatīšanas kanāls    22
1.2.1.  Vides reklāmas veidi    22
1.2.2.  Reklāmas plakāts    24
1.2.3.  Krāsas uztveres psiholoģija    25
1.2.4.  Tēli reklāmā    27
1.2.5.  Burtu fonts/Šrifts    29
1.3.  Donoru kustības popularizēšana    32
1.4.  Asins ziedošana, kā sociālās reklāmas privāts gadījums    35
2.1.  Pētījuma metožu apraksts un darba objektu raksturojums    40
2.2.  Pētījuma gaita. Rezultātu analīze    41
2.2.1.  Ārzemju un Latvijas asinsdonoru kustības vides reklāmas kontentanalīze    41
2.2.2.  Latvijas iedzīvotāju aptauja ar anketēšanas palīdzību    51
2.3.  Pētījuma rezultātu interpretācija    64
  Secinājumi    68
  Priekšlikumi    70
3.  Sociālās vides reklāmas izstrādāšana, lai popularizētu asins donoru kustību Latvijā    71
3.1.  Projekta idejas izklāsts    71
3.2.  Projekta pamatojums, koncepcija un mērķis    72
3.3.  Projekta mērķgrupas definēšana    74
3.4.  Komunikācijas kanālu izvēle    75
3.5.  Projekta apraksts    76
3.6.  Projekta realizācijas gaitas apraksts un ekonomiskie aprēķini    79
3.7.  Projekta iespējamo rezultātu novērtējums    81
  Nobeigums    83
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    84
  Pielikumi    92
Extract

Nobeigums
Sociāli nozīmīgā asinsdonoru kustības tēma vienmēr paliek aktuāla mūsdienu sabiedrībā. Šo problēmu nevar nosaukt par kritisku, bet tomēr nepieciešamība papildināt donoru asins krājumus eksistē ikdienā. Asiņu un to komponentu stabila krājuma nodrošināšana, papildinās uz neapmaksājamu ziedojumu rēķina, ko sniedz donori sabiedrības labā, tā kā alternatīvas donoru asiņu iegūšanai, līdz šim neeksistē.
Skaitliski Latvijā donoru skaits ir relatīvi neliels, tās rādītājs ir divas reizes zemāks nekā rekomendētās Pasaules Veselības organizācija normās. Sakarā ar to, darba mērķis bija noskaidrot, kāda sociālā reklāma var sekmēt asins donoru kustības popularizēšanu Latvijas iedzīvotāju vidū, kā arī izanalizēt Latvijas un ārvalstu sociālās vides reklāmas paraugus un izstrādāt atbilstošu reklāmas materiālu izmantošanai un asins donoru kustības popularizēšanai Latvijas teritorijā.
Pētījuma rezultāti ļāva izpildīt izvirzītos uzdevumus, kā arī izstrādāt atbilstošu reklāmas produktu Latvijai, ievērojot respondentu uzskatus, kā arī ārzemju un Latvijas nekomerciālo organizāciju pieredzi.
Sākumā bija izanalizēta literatūra par sociālo reklāmu, vides reklāmu, tika dota popularizēšanas definīcija, kā arī tika aplūkoti ārzemju un Latviju reklāmas kampaņu reklāmas pieredzes piemēri asins donoru jomā. Pēc tā tika veikts praktisks pētījums, kurš parādīja kādus tēlus, emocijas, simbolus, saukļus un papildus elementus nepieciešams izvietot izstrādājamajā reklāmas produktā.
Pēc pētījuma rezultātiem, hipotēze, kura tika izvirzīta darba sākumā, apstiprinājās daļēji: aptaujātie Latvijas iedzīvotāji patiešām uzskata, ka sociālai reklāmai, kas sekmē asins donoru kustības popularizēšanu, jābūt ar reklāmas ziņas kopēju pozitīvu vēstījumu, jādemonstrē vispārējs situācijas uzlabojums, piemēram, jārāda slimnieka izveseļošanās. Tomēr nozīmīgs cilvēku daudzums atzīmēja jaunu, kreatīvu tēlu un simbolu izmantošanas efektivitāti sociālajā reklāmā, kas virzīta uz asins donoru kustības popularizēšanu.
Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, tika izstrādāti 3 vides sociālās reklāmas paraugi.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālās reklāmas izmantošana Latvijas asinsdonoru kustības popularizēšanā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/503430

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register