Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:297275
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālās situācijas raksturojums    7
  Jēdziena „ ielas bērns” veidošanās    7
  Bērnu dzīves uz ielas raksturojums    10
  Galvenie faktori, kuru dēļ bērnu dzīve uz ielas nav pieļaujama    11
  Ekonomiskās situācijas un citu faktoru ietekme    12
2.  Sociālā politika un sociālpedagoģiskās teorijas ielas bērnu aspektā    20
2.1.  Sociālā politika Latvijā ielas bērnu problēmu risināšanai    20
2.2.  Sociālā politika Liepājā ielas bērnu problēmu risināšanai    25
2.3.  Sociālā un pedagoģiskā darba ar ielas bērniem metodes    .28
3.  Ielas bērnu psiholoģiskais raksturojums    30
4.  Pētījums par sociāli nelabvēlīgiem faktoriem kuru dēļ ielas bērni zaudē saikni ar ģimeni un skolu    32
4.1.  Anketēšana    32
4.2.  Pārrunas ar ielas bērniem un viņu ģimenēm    35
5.  Sociālpedagoģiskais darbs ar ielas bērniem    36
5.1.  Sociālā pedagoga funkcijas darbā ar ielas bērniem    36
5.2.  Sociāla pedagoga palīdzības modeļa raksturojums    38
  Secinājumi    42
  Izmantotie resursi    44
  Anotācija    45
  Anotācija angļu valodā    46
  Pielikums    48
Extract

Darba mērķis:
Izvērtēt iespējas izveidot palīdzības un atbalsta centru Liepājā ielas bērniem un viņu ģimenēm
Analizēt teorētiskos aspektus par ielas bērniem un viņu ģimenēm

Pētījuma objekts:
ielas bērni un viņu ģimenes

Pētījuma priekšmets:
ielas bērnu iespējamā sociālpedagoģiskā rehabilitācija

Darba uzdevumi:
1. Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par ielas bērnu izcelsmes iemesliem
2. Izpētīt pieejamo statistiku interneta resursos par ielas bērniem un viņu rehabilitācijas iespējām
3. Veikt praktiskus pētījumus par ielas bērniem un viņu ģimenēm
4. Apkopot iegūtos rezultātus un izstrādāt socialpedagoģiskās rehabilitācijas iespēju plānu Liepājā

Hipotēze:
Ielas bērnu problēmas mazinātos, ja tiktu piedāvāta profesionāla sociālpedagoģiskās rehabilitācijas programma

Pētījumu bāze:
Vaiņodes internātpamatskola
Ģimenes atbalsta centrs „ Dialogs”
Karostas ielas bērni




5
Pētījumu metodes:
1. Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze
2. Interneta resursu izpēte un analīze
3. Pārrunas ar ielas bērniem un viņu ģimenēm
4. Anketēšana
5. Iegūto rezultātu analīze un apkopošana

Darba struktūra:
Darbu veido 5 nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi, literatūras saraksts, anotācijas un pielikums

Darba teorētiskā vērtība:
Autori: Mērija E. Svigonska ; Estere Zemīte; Lāsma Jakovele; Viljams Mēzans; Biruta Eglīte; Ilze Plaude; M. Piņķe; I. Kurzemniece; A. Vilks.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register