Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:386114
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Terminu definējumi    8
1.  SOCIĀLPEDAGOĢISKĀ DARBA SATURS    9
2.  SOCIĀLPEDAGOĢISKAIS DARBS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒS    17
2.1.  Pirmsskolas izglītības iestādes raksturojums    17
2.2.  Sociālpedagoģiskais darbs ar bērniem    20
2.3.  Sociālpedagoģiskais darbs ar vecākiem    25
2.4.  Sociālā pedagoga sadarbība ar pirmsskolas izglītības iestādes darbiniekiem    31
3.  SOCIĀLPEDAGOĢISKAIS DARBS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒS RĪGAS KURZEMES PRIEKŠPILSĒTĀ    34
3.1.  Vecāku anketu un darbinieku neformālo interviju rezultātu analīze    35
3.2.  Pirmsskolu izglītības iestāžu darbinieku anketēšanas rezultātu analīze    44
4.  SOCIĀLPEDAGOĢISKĀ DARBA MODELIS PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒS    61
4.1.  Sociālā pedagoga darbības apraksts un paņēmieni pirmsskolas izglītības iestādē    61
4.2.  Sociālā pedagoga pienākumi pirmsskolas izglītības iestādē    65
4.3.  Sociālā pedagoga darba programma pirmsskolas izglītības iestādē    66
4.4.  Sociālā pedagoga darba efektivitātes kritēriji    67
4.5.  Ieteikumi sociālpedagoģiskā darba uzlabošanai pirmsskolas izglītības iestādēs    68
4.6.  Informējošs buklets vecākiem par sociālā pedagoga darbu pirmsskolas izglītības iestādē    69
  Nobeigums    71
  Annotation    75
  Teorētiskās literatūras saraksts (izmantošanas secībā)    76
  Teorētiskās literatūras saraksts (alfabēta kārtībā)    79
  Pielikumi    82
Extract

Šodien sociālā pedagoģija attīstās un pastāv kā patstāvīga zinātne ar saviem mērķiem, uzdevumiem, koncepcijām un darbības metodēm. Viens no tās galvenajiem darba mērķiem ir izmantot savas zināšanas un prasmes, lai veiktu profilaksi, savlaicīgi identificētu un mazinātu tos cēloņus, kuri rada gan morālās, gan fiziskās, gan sociālās problēmas. Sociālā pedagoģija mūsdienās iekļauj sevī jēdzienus par personību un sabiedrību, personības veidošanos sabiedrībā, personības socializāciju, bērna attīstību ģimenes krīzes situācijās. [1; 29.lpp.]
Sociālajā pedagoģijā viena no galvenajām jomām ir darbs ar ģimeni, kura ir īpaši pakļauta nelabvēlīgai ietekmei. Ģimene vienmēr bijusi pirmā, kur bērns iegūst socializācijas pieredzi. Ģimenē sākas bērna iepazīšanās ar apkārtējo pasauli, tur viņš pirmo reizi sāk spert pirmos soļus un teikt pirmos vārdus. Vecāki ir bērna pirmie skolotāji, kuri sniedz viņam zināšanas, audzina savu vērtību garā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −44,17 €
Work pack Nr. 1149324
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register