Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:413305
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mūsdienu sabiedrībā pieaug cilvēku un cilvēku grupu savstarpējā atkarība un rodas nepieciešamība pēc aizvien sarežģītākas sociālās, politiskās un ekonomiskās mijiedarbības. Tā rezultātā arī mārketinga komunikāciju kompleksa elementiem – reklāmai, tiešai pārdošanai, sabiedriskajām attiecībām un pārdošanas stimulēšanai veidojas arvien jaunas funkcijas un veidi, kā sabiedrībai nodot informāciju. It sevišķi, reklāma - mārketinga komunikāciju kompleksa elements, ir sasniegusi augstu attīstības pakāpi. Tā uzņēmējdarbībā ieņem ļoti nozīmīgu vietu. Reklāma informē patērētāju par preces vai pakalpojuma esamību, par tā īpašībām, lietošanu, kā arī atšķirībām no konkurentu piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem. Reklāma šobrīd jau tiek regulēta valstiskā līmenī - reklāmas likums, kas regulē tās saturu, līdzekļus, aizsargā gan pašus reklāmdevējus, reklāmas veidotājus, gan arī patērētājus. Tiek veidotas dažādas reklāmas aģentūras, biroji un asociācijas. Reklāmu vērtē gan pēc tās atbilstības mērķauditorijai, reklāmas efektivitātes, kā arī pēc tās oriģinalitātes.
Runājot par Baltijas tirgu, lielās kompānijas un Rietumu investori, kas ienāk tirgū, atsevišķi nenodala Latviju, Lietuvu vai Igauniju un uzskata šo reģionu par vienotu telpu. Arī lielākās un dinamiskākās kompānijas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā arvien vairāk uztver visu Baltijas tirgu kā pašmāju tirgu. Lai arī mārketinga komunikāciju mērķi visā Baltijā ir vienādi, tomēr lielā biznesa mērķi, vajadzības un to sasniegšanas metodes jeb taktika un paņēmieni vēlamo ziņu nogādāšanai katrā Baltijas valstī ir citādāki.
Protams, starp Baltijas valstu tirgiem attīstās savstarpēji izdevīga kooperācija. Taču, kamēr Baltijas valstis pastāvēs, kā neatkarīgas politiskas vienības, tikmēr tajās darbosies trīs neatkarīgi tirgi. Kā arī pamatos reklāmas mediju tirgus Baltijas valstīs vienmēr paliks atšķirīgs, tāpat kā atšķirīgas ir tautas, to uztvere un psiholoģiskā specifika.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register