Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību

     

    Term Papers74 Economics

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,65 (17%)
Discounted price*:
17,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:165476
Evaluation:
Published: 24.01.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 59 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izstāžu un gadatirgu teorētiskais pamatojums.    7
1.1  Izstāžu un gadatirgu jēdziens un nozīme.    7
1.2.  Izstāžu un gadatirgu evolūcija, attīstības tendences un ģeogrāfiskais izvietojums.    13
1.3.  Izstāžu un gadatirgu tipoloģija    31
2.  Investīciju un starptautiskās tirdzniecības būtība, piesaistes veidi un apjomi atkarībā no starptautiskajām izstādēm un gadatirgiem.    35
2.1.  Starptautisko izstāžu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību, devums valsts ekonomiskajā izaugsmē.    35
2.2.  Izstāžu industrijas ieguldījums valsts un tās reģionu attīstībā.    40
2.2.1.  Starptautiskā tirdzniecība, un investīcijas, ko sekmē izstāžu industrija.    40
2.2.2.  Apvidus un valsts ekonomiskais ieguvums atkarībā no izstāžu un gadatirgu norisināšanās vietas.    48
2.3.  Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm, to ietekme uz investīciju īpatsvaru un atdeves ātrumu.    55
2.3.1.  Izstāžu un gadatirgu kvantitatīvo rādītāju salīdzinājums pa valstīm.    55
2.3.2.  Investīciju pelnītspēja, riska faktors un atdeves ātrums.    60
3.  Starptautisko izstāžu un gadatirgu loma Latvijas ekonomiskajā izaugsmē.    64
3.1.  Latvijas ekonomiskā attīstība laikā no neatkarības atgūšanas līdz mūsdienām.    64
3.2.  Latvijas firmu ieguldījums Latvijas ekonomikas attīstībā piedaloties starptautiskajās izstādēs un gadatirgos.    68
3.3.  Konkrētu uzņēmumu gūtie rezultāti un pieredze piedaloties starptautiskajās izstādēs.    76
3.4.  Starptautisko izstāžu ietekmes perspektīvas Latvijā.    78
  Nobeigums.    84
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    85
  Pielikums    88
  Anotācija    94
Extract

Mūsdienu ekonomikas internacionalizācijas ietvaros, kas notiek pārejas procesā no industriālas sabiedrības uz sabiedrību, kurā galvenā loma ir komunikācijām un kurai ir raksturīgs:
• paātrināta tehnoloģiskā aprīkojuma ekonomiskās vērtības zaudēšana;
• nepārtraukta produkcijas dzīves ilguma samazināšanās;
• intensīva informātikas klātesamība visās dzīves sfērās;
• tendence uz ekonomisku monstru veidošanos ārējās tirdzniecības jomā;
• cieša uzņēmumu atkarība no jaunajām tehnoloģijām;
• patērētāja aktīva piedalīšanās notikumu veidošanā;
• atsevišķu uzņēmumu nespēja reaģēt uz pašu nekontrolētajām izmaiņām ekonomikā (valūtas–finansu, enerģētiskā sfēra, utt.)


Katra uzņēmuma, kurš vēlas sev nodrošināt ilgstošu atrašanos pasaules uzņēmējdarbības apritē, galvenais uzdevums ir sava imidža uzlabošana un sociālā ieguldījuma propaganda. [30; 62]

Šajā virzienā, tāpat kā arī to pūļu ietvaros, kuras uzņēmumi pieliek savu profesionālo interešu īstenošanai, tirdzniecības gadatirgu un izstāžu sistēma piedāvā viņiem augsti kvalitatīvu līdzekli, kas nodrošina vienlaicīgu plaša spektra ekonomisko, tehnisko un komerciālo paziņojumu izplatīšanu un saņemšanu pie salīdzinoši pieņemamām izmaksām.
Globālajā ekonomiskajā aspektā izstādes turpina kalpot par tehniskās attīstības spoguli, informācijas biržu, cenu rādītāju un ekonomiski–politisku konjunktūras izmaiņu prognozēšanas forumu.
Tirdzniecības gadatirgiem un izstādēm, kas iekļaujas mārketinga kompleksa struktūrā, atšķirībā no tam radniecīgajiem darbības virzieniem (reklāmas, sabiedrisko attiecību, utt.), ir tiešās komunikācijas un "dzīvā" kontakta ar interesējošo preci un pakalpojumu priekšrocība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −33,08 €
Work pack Nr. 1126373
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/165476

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register