Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:131630
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    8
  IEVADS    9
1.  MATERIĀLĀS RAŽOŠANAS TRANSPORTA SFĒRAS ĪPATNĪBAS    10
1.1.  Transports pasaules transporta sistēmā    10
1.1.1.  Sauszemes transports    11
1.1.2.  Ūdens transports    12
1.1.3.  Gaisa transports    12
1.2  Transporta sfēras attīstības tendences    12
1.3.  Pārvadājumu īpatnības ar dažāda veida transporta līdzekļiem    15
1.4.  Starptautiskie kravu pārvadājumi    16
1.5.  Starptautisko kravu pārvadājumu loģistikas attīstības koncepcija    18
2.1.  Uzņēmuma loģistikas sistēma    22
2.2.  Piegāžu ķēdes posmi    25
2.3.  Autotransporta tirgus dalībnieki kravu un pasažieru pārvadājumos    25
2.3.1.  Kravu pārvadājumi ar autotransportu    25
2.3.2.  Savstarpējās attiecības starp kravu pārvadājumu transporta pakalpojumu tirgus subjektiem    29
2.3.3.  Automobiļu kravu pārvadātāja izvēlēšanās    32
3.  KRAVAS, PARVADĀJUMA PROCESA MĒRĪTĀJI UN TARIFI    37
3.1.  Kravu klasifikācija    37
3.2.  Ģenerālkravu pārvadājumu īpatnības    41
4.  PĒTĪJUMA OBJEKTA RAKSTUROJUMS    43
4.1.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    43
4.2.  Uzņēmuma pamatdarbības veidi    44
4.3.  Uzņēmuma materiālais nodrošinājums    44
4.4.  Uzņēmuma stāvokļa pārvadājuma tirgū raksturojums    45
4.4.1.  SWOT analīze    46
4.4.2.  AA LOGISTICS konkurenti    46
4.4.3.  AA LOGISTICS partneri    47
5.  STARPTAUTISKO KRAVU PĀRVADĀJUMU ORGANIZĒŠANA    49
5.1.  Kravu pārvadājumu organizēšanas process    49
5.1.1.  Ritošā sastāva izvēle kravas pārvadājumam    49
5.1.2.  Kravas sagatavošana un pieņemšana pavadājumam    50
5.1.3.  Tara un iepakojums    50
5.1.4.  Iekraušana un kravas nosūtīšanas operācijas    51
5.1.5.  Vienas kravas vietas aprēķins un apvienotas kravas vienības izveide    51
5.1.6.  Kravas telpas aizpildīšana ar noformētajām kravas vienībām, izejot no maksimāla kravas telpas apjoma piepildīšanas    55
5.1.7.  Iekraušanas optimizācijas novērtējums    57
5.1.8.  Noformētas kravas vienības marķējums    60
5.1.9.  Kravas telpas piekraušanas shēma    61
5.1.10.  Transporta līdzekļa slodzes uz asīm un seglierīces mehānismu noteikšana    61
5.1.11.  Satiksmes maršruta izveide    65
5.1.12.  Autovadītāja darba un atpūtas organizēšana    66
5.1.13.  Reisa vērtības aprēķins    67
5.1.14.  Kravas drošības un saglabātības nodrošināšana    71
6.  STARPTAUTISKO KRAVU PĀRVADĀJUMU DOKUMENTĀLAIS PAVADĪJUMS    72
  NOBEIGUMS    73
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    74
  PIELIKUMS    76
Extract

STARPTAUTISKO KRAVU PĀRVADĀJUMU DOKUMENTĀLAIS PAVADĪJUMS
Starptautisko kravu pārvadājumu ar automobiļu transportu izpildei , nepieciešams, lai būtu noteikta dokumentu kopa, ar kuru palīdzību tiek īstenots un kontrolēts starptautiskais pārvadājums.
Autovadītāja un transporta līdzekļa dokumenti:
autovadītāja apliecība - dokuments, kas pastiprina tiesības vadīt transporta līdzekli;
medicīniskā apdrošināšana;
TL tehniskā apliecība - dokuments, kas satur ziņas par transporta līdzekļa galvenajiem raksturlielumiem, pamatagregātu identifikacijas datus, ziņas par īpašnieku, uzņemšanu uzskaitē un noņemšanu no tās;
apliecība par tehniskās apkopes iziešanu.
Preci pavadošie dokumenti:
rēķins - faktūra (Invoice), dokuments, kas paliecina prece vai pakalpojuma faktisko piegādi un tā vērtību, kalpo par dokumentu, uz kura pamata tiek veikta apmaksa, ka arī par preci pavadošo dokumentu;
iepakojuma lapa - apraksts, preču dokuments, kurā atspoguļotas preču kvalitatīvās īpašības (veids, asortiments), kas iepakots vienā preču vietā;
preces kvalitātes sertifikāts - dokuments, kas apliecina piegādājamās preces kvalitāti. Satur līgumā noteiktos raksturlielumus. To uzņēmuma izgatavotājam izsniedz eksportētājs. tas tiek izgatavots vairākos eksemplāros, no kuriem viena seko kravai, cita tiek uzrādīta kopa ar rēķinu un citiem dokumentiem apmaksai. Veicina uzņēmuma-izgatavotāja atbildības paaugstināšanu, pircēju tiesību aizsardzību;
preces izcelsmes sertifikāts (Certificate of Origin) - dokuments, kurš viennozīmīgi apliecina preces izcelsmes valsti. Tiek uzradīts muitas orgāniem ar mērķi saņemt muitas atvieglojumus.
Transporta dokumentācija:
CMR - starptautiska pavadzīme, kura tiek noformēta pārvadājumiem pa Eiropu, satur informāciju par nosūtītāju, saņēmēju, kravas veidu, tā svara parametriem. Šķērsojot valstu robežas pavadzīmē tiek izdarītas attiecīgas atzīmes, kravas piegādē noradītajā vietā, kravas saņēmējs parakstās par kravas saņemšanu. [22].

NOBEIGUMS
Dotajā darbā autors izstrādāja garuma ziņa optimālu mīksto rotaļlietu kravu pārvadājumu maršrutu, pēc kura tika aprēķināts kustības laiks un dotās piegādes vērtība ar autotransportu, ievērojot visus pārvadājuma noteikumus un visus ierobežojumus.
Darba ietvaros tika izstrādāts kravas marķējums. Autors aprakstīja kravu sagatavošanas posmu transportēšanai, tika veikta vilcēja un puspiekabes izvēle, veikti slodzes uz transporta līdzekļa asīm un seglierīci aprēķini, sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti kravas transportēšanai.
Salīdzinot palešu un kastu iekraušanas variantu, tika izvēlēts optimālākais piekraušanas variants ar kastēm, jo iekraušanas koeficienti tām ir krietni augstāki - puspiekabes apjoms tiek izmantots par 86%, bet kravas celtspēja par 48%.
Maršruts tika izstrādāts izmantojot programmatūru “Autoroute 2010”. Pārvadājums tika paveikts 2010.gada pavasarī maršrutā Latvija (Rīga) - Polija (Varšava). Maršruts gāja caur tādam valstīm, kā: Latvijas, Lietuva, Polija, un tika šķērsotas divas robežas. Automobilis ceļa atradās 1 dienu 2 stundas un 15 minūtes, bet kopējais pārvadājuma laiks bija 9 stundas un 15 minūtes.
Izstrādājot autovadītāja darba un atpūtas režīmu, tika ņemtas vērā Eiropas regulu prasības, kuras nosaka, ka autovadītājs var atrasties pie stūres 4,5 stundas, pēc tam viņam nepieciešama 45 minūšu atpūta, bet pēc tam viņš atkal var turpināt ceļu 4,5 stundas. Šajā laikā ietilpst arī citi darbi, kas ietver robežu šķērsošanu un muitas kontroli, kam nosacīti tiek atvēlētas divas stundas. Pēc deviņu stundu vadīšanas, autovadītājam nepieciešama obligāta atpūta, kura ilgs 9 stundas.
Aprēķinot kopējos izdevumus, darbā tika ņemti vērā tādi izdevumi, ka:
izdevumi degvielai;
izdevumi eļļošanas materiāliem;
izdevumi riepu atjaunošanai un remontam;
izdevumi sastāva amortizācijai;
autovadītāja darba alga;
izdevumi sastāva apdrošināšanai;
izdevumi kravas apdrošināšanai;
citi izdevumi.
Ņemot vērā visus augstāk minētos izdevumus, maršruta vērība būs 628,82 €.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register