Term Papers
Technologies
Communications, Transport
Starptautisku kravu pārvadājumu organizēšana-
Starptautisku kravu pārvadājumu organizēšana
Nr. | Chapter | Page. |
DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI | 8 | |
IEVADS | 9 | |
1. | MATERIĀLĀS RAŽOŠANAS TRANSPORTA SFĒRAS ĪPATNĪBAS | 10 |
1.1. | Transports pasaules transporta sistēmā | 10 |
1.1.1. | Sauszemes transports | 11 |
1.1.2. | Ūdens transports | 12 |
1.1.3. | Gaisa transports | 12 |
1.2 | Transporta sfēras attīstības tendences | 12 |
1.3. | Pārvadājumu īpatnības ar dažāda veida transporta līdzekļiem | 15 |
1.4. | Starptautiskie kravu pārvadājumi | 16 |
1.5. | Starptautisko kravu pārvadājumu loģistikas attīstības koncepcija | 18 |
2.1. | Uzņēmuma loģistikas sistēma | 22 |
2.2. | Piegāžu ķēdes posmi | 25 |
2.3. | Autotransporta tirgus dalībnieki kravu un pasažieru pārvadājumos | 25 |
2.3.1. | Kravu pārvadājumi ar autotransportu | 25 |
2.3.2. | Savstarpējās attiecības starp kravu pārvadājumu transporta pakalpojumu tirgus subjektiem | 29 |
2.3.3. | Automobiļu kravu pārvadātāja izvēlēšanās | 32 |
3. | KRAVAS, PARVADĀJUMA PROCESA MĒRĪTĀJI UN TARIFI | 37 |
3.1. | Kravu klasifikācija | 37 |
3.2. | Ģenerālkravu pārvadājumu īpatnības | 41 |
4. | PĒTĪJUMA OBJEKTA RAKSTUROJUMS | 43 |
4.1. | Uzņēmuma organizācijas struktūra | 43 |
4.2. | Uzņēmuma pamatdarbības veidi | 44 |
4.3. | Uzņēmuma materiālais nodrošinājums | 44 |
4.4. | Uzņēmuma stāvokļa pārvadājuma tirgū raksturojums | 45 |
4.4.1. | SWOT analīze | 46 |
4.4.2. | AA LOGISTICS konkurenti | 46 |
4.4.3. | AA LOGISTICS partneri | 47 |
5. | STARPTAUTISKO KRAVU PĀRVADĀJUMU ORGANIZĒŠANA | 49 |
5.1. | Kravu pārvadājumu organizēšanas process | 49 |
5.1.1. | Ritošā sastāva izvēle kravas pārvadājumam | 49 |
5.1.2. | Kravas sagatavošana un pieņemšana pavadājumam | 50 |
5.1.3. | Tara un iepakojums | 50 |
5.1.4. | Iekraušana un kravas nosūtīšanas operācijas | 51 |
5.1.5. | Vienas kravas vietas aprēķins un apvienotas kravas vienības izveide | 51 |
5.1.6. | Kravas telpas aizpildīšana ar noformētajām kravas vienībām, izejot no maksimāla kravas telpas apjoma piepildīšanas | 55 |
5.1.7. | Iekraušanas optimizācijas novērtējums | 57 |
5.1.8. | Noformētas kravas vienības marķējums | 60 |
5.1.9. | Kravas telpas piekraušanas shēma | 61 |
5.1.10. | Transporta līdzekļa slodzes uz asīm un seglierīces mehānismu noteikšana | 61 |
5.1.11. | Satiksmes maršruta izveide | 65 |
5.1.12. | Autovadītāja darba un atpūtas organizēšana | 66 |
5.1.13. | Reisa vērtības aprēķins | 67 |
5.1.14. | Kravas drošības un saglabātības nodrošināšana | 71 |
6. | STARPTAUTISKO KRAVU PĀRVADĀJUMU DOKUMENTĀLAIS PAVADĪJUMS | 72 |
NOBEIGUMS | 73 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI | 74 | |
PIELIKUMS | 76 |
STARPTAUTISKO KRAVU PĀRVADĀJUMU DOKUMENTĀLAIS PAVADĪJUMS
Starptautisko kravu pārvadājumu ar automobiļu transportu izpildei , nepieciešams, lai būtu noteikta dokumentu kopa, ar kuru palīdzību tiek īstenots un kontrolēts starptautiskais pārvadājums.
Autovadītāja un transporta līdzekļa dokumenti:
autovadītāja apliecība - dokuments, kas pastiprina tiesības vadīt transporta līdzekli;
medicīniskā apdrošināšana;
TL tehniskā apliecība - dokuments, kas satur ziņas par transporta līdzekļa galvenajiem raksturlielumiem, pamatagregātu identifikacijas datus, ziņas par īpašnieku, uzņemšanu uzskaitē un noņemšanu no tās;
apliecība par tehniskās apkopes iziešanu.
Preci pavadošie dokumenti:
rēķins - faktūra (Invoice), dokuments, kas paliecina prece vai pakalpojuma faktisko piegādi un tā vērtību, kalpo par dokumentu, uz kura pamata tiek veikta apmaksa, ka arī par preci pavadošo dokumentu;
iepakojuma lapa - apraksts, preču dokuments, kurā atspoguļotas preču kvalitatīvās īpašības (veids, asortiments), kas iepakots vienā preču vietā;
preces kvalitātes sertifikāts - dokuments, kas apliecina piegādājamās preces kvalitāti. Satur līgumā noteiktos raksturlielumus. To uzņēmuma izgatavotājam izsniedz eksportētājs. tas tiek izgatavots vairākos eksemplāros, no kuriem viena seko kravai, cita tiek uzrādīta kopa ar rēķinu un citiem dokumentiem apmaksai. Veicina uzņēmuma-izgatavotāja atbildības paaugstināšanu, pircēju tiesību aizsardzību;
preces izcelsmes sertifikāts (Certificate of Origin) - dokuments, kurš viennozīmīgi apliecina preces izcelsmes valsti. Tiek uzradīts muitas orgāniem ar mērķi saņemt muitas atvieglojumus.
Transporta dokumentācija:
CMR - starptautiska pavadzīme, kura tiek noformēta pārvadājumiem pa Eiropu, satur informāciju par nosūtītāju, saņēmēju, kravas veidu, tā svara parametriem. Šķērsojot valstu robežas pavadzīmē tiek izdarītas attiecīgas atzīmes, kravas piegādē noradītajā vietā, kravas saņēmējs parakstās par kravas saņemšanu. [22].
NOBEIGUMS
Dotajā darbā autors izstrādāja garuma ziņa optimālu mīksto rotaļlietu kravu pārvadājumu maršrutu, pēc kura tika aprēķināts kustības laiks un dotās piegādes vērtība ar autotransportu, ievērojot visus pārvadājuma noteikumus un visus ierobežojumus.
Darba ietvaros tika izstrādāts kravas marķējums. Autors aprakstīja kravu sagatavošanas posmu transportēšanai, tika veikta vilcēja un puspiekabes izvēle, veikti slodzes uz transporta līdzekļa asīm un seglierīci aprēķini, sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti kravas transportēšanai.
Salīdzinot palešu un kastu iekraušanas variantu, tika izvēlēts optimālākais piekraušanas variants ar kastēm, jo iekraušanas koeficienti tām ir krietni augstāki - puspiekabes apjoms tiek izmantots par 86%, bet kravas celtspēja par 48%.
Maršruts tika izstrādāts izmantojot programmatūru “Autoroute 2010”. Pārvadājums tika paveikts 2010.gada pavasarī maršrutā Latvija (Rīga) - Polija (Varšava). Maršruts gāja caur tādam valstīm, kā: Latvijas, Lietuva, Polija, un tika šķērsotas divas robežas. Automobilis ceļa atradās 1 dienu 2 stundas un 15 minūtes, bet kopējais pārvadājuma laiks bija 9 stundas un 15 minūtes.
Izstrādājot autovadītāja darba un atpūtas režīmu, tika ņemtas vērā Eiropas regulu prasības, kuras nosaka, ka autovadītājs var atrasties pie stūres 4,5 stundas, pēc tam viņam nepieciešama 45 minūšu atpūta, bet pēc tam viņš atkal var turpināt ceļu 4,5 stundas. Šajā laikā ietilpst arī citi darbi, kas ietver robežu šķērsošanu un muitas kontroli, kam nosacīti tiek atvēlētas divas stundas. Pēc deviņu stundu vadīšanas, autovadītājam nepieciešama obligāta atpūta, kura ilgs 9 stundas.
Aprēķinot kopējos izdevumus, darbā tika ņemti vērā tādi izdevumi, ka:
izdevumi degvielai;
izdevumi eļļošanas materiāliem;
izdevumi riepu atjaunošanai un remontam;
izdevumi sastāva amortizācijai;
autovadītāja darba alga;
izdevumi sastāva apdrošināšanai;
izdevumi kravas apdrošināšanai;
citi izdevumi.
Ņemot vērā visus augstāk minētos izdevumus, maršruta vērība būs 628,82 €.
…
- Bezdarba samazināšanas iespēju organizēšana Kurzemē
- Kravu un pasažieru pārvadājumu organizācijas pilnveidošana VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga""
- Starptautisku kravu pārvadājumu organizēšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kravu un pasažieru pārvadājumu organizācijas pilnveidošana VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga""
Term Papers for university62
Evaluated! -
Bezdarba samazināšanas iespēju organizēšana Kurzemē
Term Papers for university46
Evaluated! -
Reklāmas organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university90
Evaluated! -
Pārvadājumu organizēšana uzņēmumā SIA "Euro Baltic Trans"
Term Papers for university38
Evaluated! -
Resursu organizēšana uzņēmējdarbībā
Term Papers for university60