Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Teātra māksla kā runātprasmes attīstības līdzeklis 8.klasē latviešu valodas un literatūras stundās mazākumtautību skolās

     

    Term Papers155 Cinema and theater, Latvian

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261467
 
Evaluation:
Published: 01.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 56 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  LATVIEŠU VALODAS APGUVES PIEEJAS UN METODES MAZĀKUMTAUTĪBU SKOLĀS    9
1.1.  Hovārda Gārdnera sociolingvistikas otrās valodas apguves modelis    9
1.2.  Stīvena Krašena otrās valodas apguves monitora modelis    16
2.  PUSAUDŽU PSIHISKĀS, EMOCIONĀLĀS UN MĀCĪŠANĀS ĪPATNĪBAS, INTERESES UN VAJADZĪBAS    20
3.  RUNĀTPRASME KĀ VIENA NO KOMUNIKATĪVAJĀM PRASMĒM LATVIEŠU VALODĀ    27
4.  TEĀTRA MĀKSLAS MĒRĶI UN UZDEVUMI SKOLĒNA ATTĪSTĪBAI    32
4.1.  Teātra māksla mācību procesā    35
4.2.  Teātra māksla kā mācību metode    41
5.  EMPĪRISKĀ DAĻA    43
5.1.  Skolotāju aptauja    44
5.2.  Skolēnu aptauja    49
5.3.  Skolēnu runātprasmes līmeņa pārbaude eksperimenta sākumā    53
5.4.  Teātra mākslas paņēmienu izmantošana mācību stundās eksperimenta laikā    59
5.5.  Skolēnu novērošanas rezultāti eksperimenta laikā    60
5.6.  Skolēnu runātprasmes līmeņa pārbaude un rezultāti eksperimenta beigās    63
  SECINĀJUMI    69
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    72
  PIELIKUMI    76
Extract

Pamatizglītības satura īstenošanas mērķis ir vispusīgi attīstīts un lietpratīgs skolēns, kurš ir ieinteresēts savā intelektuālajā, sociāli emocionālajā un fiziskajā attīstībā, dzīvo veselīgi un droši, mācās ar prieku un interesi. Mazākumtautību izglītības programmas mērķis ir sniegt skolēniem tādu latviešu valodas prasmes līmeni, kas veicina katra skolēna integrāciju Latvijas sabiedrībā un veido pamatu tālākai izglītības ieguvei. Skolēns ir ieinteresēts latviešu valodas apguvē, skaidri, saprotami, literāri pareizi un atbilstoši saziņas situācijai pauž savas domas, jūtas un uzskatus mutvārdos un rakstu formā.
Latviešu valodas kā otrās valodas apguvi sekmē valodas mācīšanas kvalitāte, sociālā vide un motivācija valodas apgūšanā. Lietot latviešu valodu atbilstoši komunikatīvajai situācijai nozīmē brīvi pārvaldīt sarunvalodu. Komunikatīvā metode valodas apguvei ļauj maksimāli efektīvi gūt panākumus saskarsmē un komunikācijā. Protams, šīs metodes īstenošana paredz veidot saskarsmi rosinošu atmosfēru, lai skolēni būtu motivēti lietot valodu dažādās saziņas situācijās. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1400670
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register