-
Tēmas "Ēdamās un indīgās sēnes" apguve 3.klasē
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNU RAKSTUROJUMS | 8 |
2. | TĒMAS “ĒDAMĀS UN INDĪGĀS SĒNES” APGUVES METODISKIE ASPEKTI | 15 |
2.1. | Tēmas “Ēdamās un indīgās sēnes” saturs 3. klasē | 15 |
2.2 | Mācību metožu izvēle tēmas “Ēdamās un indīgās sēnes” apguvei | 17 |
2.3. | Integrēto mācību izmantošana tēmas “Ēdamās un indīgās sēnes” apguvē 3. klasei | 22 |
2.3.1. | Integrēto mācību jēdziens | 24 |
2.3.2. | Izglītības satura integrācijas modeļi | 26 |
2.3.3. | Integrēto mācību raksturojums sākumskolā | 27 |
3. | PĒTĪJUMS PAR TĒMAS “ĒDAMĀS UN INDĪGĀS SĒNES” APGUVI 3. KLASĒ | 30 |
3.1. | Pētījuma organizācija | 30 |
3.2. | Stundas konspekts dabaszinībās 3. klasei | 32 |
3.3. | Integrētās mācību dienas konspekts par tēmu “Ēdamās un indīgās sēnes” 3. klasei | 37 |
3.4. | Empīriskā pētījuma iegūto rezultātu analīze | 50 |
Nobeigums | 61 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 62 | |
Izmantotie avoti un literatūra | 64 | |
Kopsavilkums | 68 | |
Summary | 70 | |
Pielikumi | 72 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Diplomdarba iegūtos rezultātus var vērtēt pozitīvi. Darba mērķis ir sasniegts un hipotēze apstiprinājusies. Katra skolotāja uzdevums mācību procesā ir rast tādu pieeju katram skolēnam, lai viņiem rastos ieinteresētība un vēlme izzināt kaut ko jaunu.
Novadītā dabaszinību stunda 3. c klasē ļāva izdarīt šādus secinājumus:
1. stundas vidū bērniem sāka zust interese un viņi novērsa savu uzmanību uz kaut ko citu, tā rezultātā radās problēmas ar disciplīnu, daži skolēni sāka sarunāties savā starpā;
2. stundas beigās bija manāms neliels nogurums;
3. pildot pārbaudes darbu, visi skolēni iekļāvās pārbaudes darba paredzētajā laikā un izpildīja visus piedāvātos uzdevumus.
Novadītā integrētā diena 3. a klasē ļāva izdarīt šādus secinājumus:
1. stundas sākumā bija manāma skolēnu interese un nojausma par to, ka šodien mācību diena būs neparasta;
2. visas integrētās dienas gaitā skolēni bija disciplinēti un aktīvi piedalījās mācību darbā;
3. varēja redzēt, ka bērniem ļoti patika skolotājas piedāvātās daudzveidīgās mācību metodes, kā rezultātā, bērni bija vairāk motivēti un ar lielāko prieku piedalījās dažādu uzdevumu izpildē;
4. pildot pārbaudes darbu, skolēni iekļāvās paredzētajā laikā, kā arī var uzsvērt to, ka bija skolēni, kuri ātrāk par noteikto laiku izpildīja visus uzdevumus.
Diplomdarba izstrādei tika pētīta pedagoģiskā, psiholoģiskā un metodiskā literatūra. Vajadzīgā informācija tika atlasīta, apkopota un sistematizēta. Ar empīriskā pētījuma palīdzību tika pierādīts, ka izmantojot integrētās mācības tēmas “Ēdamās un indīgās sēnes” apguvē 3. klasē veicina skolēnu augstākus mācību sasniegumus un prasmju attīstību zināšanu pielietošanai dažādās dzīves situācijās. Līdz ar to pētījuma izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti.
Padarītais darbs ļāva izdarīt šādus secinājumus:
1. Dabaszinībās tā kā visos mācību priekšmetos ir izveidots savs mācību priekšmeta saturs un izmantojamām mācību metodēm ir jāatbilst mācību vielas specifikai un darbībām, kuras veic skolēni, lai apgūtu attiecīgo mācību saturu.
2. Mācību procesā ir nepieciešams izmantot dažādas mācību metodes. Mācību metožu dažādošana sekmē skolēnu patstāvīgu lēmumu pieņemšanu, domāšanas, sadarbības prasmju attīstību un mudina skolēnus aktīvi piedalīties sabiedriskajos procesos.
…
Nav: 11., 14.pielikums.
- Tēmas "Ēdamās un indīgās sēnes" apguve 3.klasē
- Tēmas "Līnijas" apguve matemātikā 5.klasē
- Tēmas "Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana" apguve 2.klasē
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vispārējo izglītību reglamentējošo normatīvo prasību izpildes nodrošināšana. Teorētiskā daļa
Term Papers for university42
Evaluated! -
Jelgavas rietumu daļas aizsardzība pret applūšanu
Term Papers for university65
Evaluated! -
Literatūras nozīme radošās aktivitātes sekmēšanā bērniem
Term Papers for university67
Evaluated! -
Mācību satura papildināšana veselīga uztura tēmā Rīgas Teikas vidusskolā
Term Papers for university76
-
Siguldas Jauniešu iniciatīvu centra "Mērķis" attīstība
Term Papers for secondary school18