Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:264728
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 52 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNU PSIHOLOĢISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    6
2.  MATEMĀTIKAS MĀCĪŠANA SĀKUMSKOLĀ    10
3.  TĒMAS “SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVĒ 2.KLASĒ IZMANTOJAMĀS MĀCĪBU METODES    13
3.1.  Mācību metodes jēdziens, klasifikācija un izvēles nosacījumi sākumskolā    13
3.2.  Tradicionālās mācību metodes    17
3.3.  Interaktīvās mācību metodes    18
4.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR TĒMAS „SKAITĻU 8 UN 9 PIESKAITĪŠANA UN ATŅEMŠANA” APGUVI 2.KLASĒ    26
4.1.  Tradicionālo mācību metožu stundas konspekts    26
4.2.  Interaktīvo mācību metožu stundas konspekts    33
4.3.  Mācību stundu salīdzinošā analīze    41
4.4.  Pārbaudes darbu rezultātu analīze    44
4.5.  Anketēšanas norise un rezultāti    46
  Nobeigums    50
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotie avoti un literatūra    53
  Kopsavilkums    58
  Summary    59
  Pielikumi    60
Extract

Nobeigums
Rakstot diplomdarbu tika pētīta literatūrā, interneta resursos un datu bāzēs pieejamā informācija par tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvi 2.klasē. Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes sākumposmā tika izvērtētas pedagogu un psihologu atziņas par jaunākā skolas vecuma bērnu psiholoģisko attīstību. Tika noskaidrots, ka, izvēloties mācību metodes, ir jāņem vērā jaunākā skolas vecumposma bērnu īpatnības. Izprotot bērnu attīstības pamatprincipus, skolotājs var izvēlēties mācību metodes, kas skolēniem saistoši un aizraujoši palīdz apgūt tēmu.
Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika aplūkots matemātikas mācīšanas process sākumskolā. Nozīmīgi ir tas, ka mācību saturam ir jāatbilst skolēnu vecumam un interesēm, skolotājam jābūt radošam, gatavam apgūt jaunas zināšanas, skolēnus ir jāieinteresē, lai viņi varētu patstāvīgi darboties. Matemātikā ir jāattīsta arī pārējās kompetences, nevis tikai matemātisko prasmju kompetence. Svarīgi ir sākumskolā interesanti mācīt matemātiku, lai arī vēlāk skolēniem šis mācību priekšmets liktos aizraujošs.
Diplomdarba tēmas teorētiskās izpētes turpinājumā tika izvērtētas pedagogu atziņas par izmantojamajām metodēm un metodiskajiem paņēmieniem tēmas „Skaitļu 8 un 9 pieskaitīšana un atņemšana” apguvē. Interesi saista tas, ka tradicionālās mācību metodes nespēj nodrošināt sākumskolēnu vēlmi pēc darbošanās. Skolēni nespēj iegaumēt lielo informācijas apjomu, ko saņem no skolotāja, turklāt skolotājs jūtas noguris lielā darba apjoma dēļ. Turpretim, nozīmīgi ir tas, ka interaktīvās mācību metodes spēj nodrošināt skolēnu aktīvu darbību. Informāciju skolēns iegūst un nostiprina pats, sadarbojoties ar klasesbiedriem. Skolotājam šeit ir padomdevēja, konsultanta loma, tāpēc skolotājs jūtas motivēts darbam.
Pētījuma ietvaros tika izstrādāti 2 stundu konspekti un organizētas šīs stundas Rēzeknes Internātpamatskolas – attīstības centra 2.a. un 2.b. klasē. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1367047
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register