Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:807167
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Veselības mācības priekšmeta aktualitāte   
1.1.  Veselības mācība ģimenē   
1.2.  Veselības izglītība   
1.2.1  Veselības izglītības uzdevumi   
1.2.2.  Dzīvesprasmes veselības izglītībā   
1.2.3.  Daudzpusīgu spēju attīstīšana veselības izglītībā   
1.3.  Veselības mācības priekšmeta īpatnības   
1.4.  Veselības mācība sociālo zinību kontekstā   
2.  Tēmas “fiziskā veselība” aktualitāte 5. klasē   
2.2.  Zināšanas, prasmes un attieksmes mācot tēmu “fiziskā veselība” 5. klasē   
2.3.  Statistika par bērnu stāvokli Latvijā   
2.4.  5. klases skolēnu zināšanas par tēmu “fiziskā veselība”   
3.  Ieteicamās mācību metodes, mācot veselības mācību skolā   
3.1.  Mācīšana un mācīšanās   
3.2.  Sociālo zinību mācīšana un mācīšanās   
3.3.  Kas ir mācību metode?   
3.4.  Mācību metožu klasifikācija   
3.5.  Mācību metodes Jūlija Aleksandra Studenta skatījumā   
3.6.  Mācību metodes veselības mācībā   
3.6.1.  Interaktīvās mācību metodes   
3.6.2.  Interaktīvās mācību metodes un paņēmieni   
3.7.  Reāli skolās izmantojamās mācību metodes veselības mācībā   
4.  Mācīšanas un mācīšanās process 5. klasē   
4.1.  Pusaudzis mācību procesā   
4.1.1.  Efektīvākās mācību metodes 5. klasē   
4.2.  Labvēlīga mācību vide   
  Secinājumi   
  Literatūras saraksts   
Extract

Veselības mācības priekšmets ir viens no tiem, ko bērns jau no mazotnes sāk apgūt ģimenē. Jo tā ir pirmā vide, kas ir ap bērnu. Ģimene ir tā, kas ieliek pirmo pamatu bērna garīgajā un arī fiziskajā attīstībā. Savukārt skola šo darbu turpina un pastāvīgi papildina, lai kopīgi sadarbojoties ar ģimeni bērnu izveidotu kā pilnvērtīgu sabiedrības locekli.
Savā darbā es lielākoties pievērsos vienai no veselības mācības priekšmeta apakštēmām “fiziskā veselība”. Šo tematu izvēlējos, jo uzskatu, ka tēma “fiziskā veselība” ir viena no svarīgākajām tēmām visā veselības mācības blokā. Tieši šajā tēmā ietilpst tādi temati, kā veselīgs uzturs, fiziskā slodze, alkohola, smēķēšanas un narkotiku problēma, ķermeņa kopšana, vardarbība, pirmā palīdzība un tamlīdzīgi svarīgi un aktuāli temati. Mana darba galvenais mērķis ir izpētīt tēmas “fiziskā veselība” aktualitāti veselības mācības stundās 5. klasē. Es uzskatu, ka piektā klase ietilps jau pusaudžu vecuposmā, kad bērnam sāk veidoties vēlme pierādīt sevi vienaudžu vidū. Un tieši šī vēlme un riska faktoru neapzināšanās var krasi ietekmēt bērna attīstību un turpmāko nākotni.
Šis bakalaura darbs sastāv no četrām lielā nodaļām. Pirmajā nodaļā es analizēju veselības mācības priekšmeta aktualitāti skolā kopumā. Šajā nodaļa es rakstu par veselības mācības apgūšanu ģimenē, arī pievēršos veselības izglītībai, tas ir, apskatu veselības izglītības uzdevumus, dzīvesprasmes veselības izglītībā un spējas ko attīsta veselības izglītības apgūšana. Šajā nodaļā iekļāvu arī veselības mācības priekšmeta īpatnības, kā arī apskatīju veselības mācības priekšmetu sociālo zinību kontekstā. Otrajā nodaļā apskatīju tēmas “fiziskā veselības” aktualitāti 5. klasē. Šajā nodaļā uzmanību pievērsu šīs tēmas detalizētākam izklāstam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −52,95 €
Work pack Nr. 1115072
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register