Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:291406
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀCĪBU PROCESS SĀKUMSKOLĀ    6
2.  JAUNĀKĀ SKOLAS VECUMA BĒRNA ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    8
2.1.  Jaunākā skolēnu vecumposma psiholoģiskais raksturojums    9
2.2.  Jaunākā skolēnu vecumposma fiziskās īpatnības    12
2.3.  Jaunākā skolēnu vecumposma sociālās īpatnības    15
3.  VESELĪGA DZĪVESVEIDA IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    17
4.  FIZISKĀ STĀVOKĻA PILNVEIDOŠANAS METODISKIE PAŅĒMIENI    23
5.  MĀCĪBU ORGANIZĀCIJA TĒMAS „VESELĪGS DZĪVESVEIDS” APGUVĒ    28
5.1.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    28
5.2.  Mācību satura apskats tēmas „Veselīgs dzīvesveids” ietvaros    33
7.  PEDAGOĢISKAIS PĒTĪJUMS    44
7.1.  Dabaszinību stundu konspekti tēmas „Veselīgs dzīvesveids” apguvei 3.klasē    44
7.2.  Mācību stundu pašanalīze    51
7.3.  Pārbaudes darba rezultātu analīze    52
7.4.  Anketēšanas apkopotie dati un rezultāti    54
  Kopsavilkums    59
  Summary    61
  Nobeigums    63
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    65
  PIELIKUMI    69
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot diplomdarba teorētisko un praktisko daļu, izveidojās šādi secinājumi:
• skolēnu un skolotāja nepārtraukta mijiedarbība mācību procesā ietekmē arī personības vispārēju attīstību, kas ietver gan skolēnu psiholoģiskās, gan fiziskās un sociālās īpatnības;
• iepazīstot jaunākā skolas vecuma bērnu attīstības īpatnības, veidojas priekšstats par to, kā pareizi audzināt konkrētus skolēnus un organizēt mācību procesu, nepieļaujot kļūdas. Arī veselīga dzīvesveida ietekmējošie faktori lielā mērā izkopj un pilnveido skolēnu personiskās īpašības;
• stundās, kurās tiek pielietotas sadarbības prasmju veicinošas metodes, skolēni iesaistās daudz aktīvāk, līdz ar to klases kolektīvs ir saliedētāks, un mācību vide pozitīvāka. Arī dabaszinībās apdāvinātākie skolēni spēj parādīt piemēru vājākajiem un palīdzēt sasniegt augstākus rezultātus;
• sadarbības prasme sākumskolā tiek attīstīta ar dažādu interaktīvo metožu pielietojumu: dialogs, prātavētra, situāciju analīze, spēles, darbs pāros un grupās. Teorētiski tika izpētīta katra no šīm metodēm, un autore secina, ka katra no nosauktajām metodēm veicina sadarbības prasmes un aktīvu iesaistīšanos mācību procesā arī dabaszinību stundu ietvaros;
• sadarbības prasmju veicinošas metodes nostiprina teorētiskās zināšanas praksē, māca dalīties ar savu pieredzi un strādāt komandā;
• tradicionālās mācību metodes skolēniem liekas garlaicīgas, nespēj ilglaicīgi noturēt to uzmanību un nepiešķir vēlmi aktīvi līdzdarboties;
• pirms sadarbības prasmju veicinošo metožu izmantošanas skolotājam pašam ir jāveic liels sagatavošanās darbs – jāpievērš uzmanība rūpīgai katras stundas daļas izplānošanai un jārod uzdevumi, kas spētu aizraut skolēnus, stimulētu radošumu, informācijas apmaiņas interesi un jaunu zināšanu gūšanu;
• skolotājam jāprot atrast individuālo pieeju katram, lai mācību rezultāti būtu pēc iespējas vienlīdzīgāki, kā arī jāpielāgojas jaunāko skolēnu vecumposma psiholoģisko īpatnību izpausmēm.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1385615
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register