Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845864
 
Evaluation:
Published: 29.04.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Tēva lomas ģimenē pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    8
1.1.  Vecāku lomu vienlīdzība ģimenē    8
1.2.  Tēva psiholoģiskais raksturojums    11
1.3.  Tēva rīcība un tās nozīme dažādos bērna vecuma posmos    14
1.3.1.  Prenatālais periods    14
1.3.2.  Zīdaiņa vecums    17
1.3.3.  Viena līdz trīs gadu jauna bērna attīstības veicināšana    18
1.3.4.  Trīs līdz sešus gadus jauna bērna attīstības veicināšana    20
2.  Tēva lomas ģimenē praktiskā izpēte    22
2.1.  Tēva un pilngadību sasnieguša bērnu savstarpējo attiecību analīze    22
2.2.  Analīze par tēva iesaistīšanos bērna audzināšanā mūsdienās    28
  Secinājumi    38
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    40
Extract

Secinājumi
Ģimenes veidošana ir ļoti svarīgs lēmums, kuru daļa mūsdienu jaunieši pārdomā nepietiekoši. Ne velti ir tik daudz bērnunama iemītnieku, vecāku kas bērnus audzina vieni, šķiršanās gadījumu vai laulību nenoslēgšanu. Laižot pasaulē bērnu un nenodrošinot visas viņa fizioloģiskās, psiholoģiskās un emocionālās vajadzības, mēs veidojam tautu, kas, šos trūkumus papildinot, turpinās nepilnvērtīgas izpratnes par ģimeni nodošanu nākamajām paaudzēm. Topošajiem vecākiem ir jāsaprot, ka ģimeni veido trīs komponentes – tēvs, māte un bērni. Un lai nodrošinātu veiksmīga sabiedrības pilsoņa attīstīšanos, vecākiem ir jābūt savstarpēji emocionāli vienotiem. Ir jāizjūt vienam otra vajadzības un, nepieciešamības gadījuma, jāsteidzas, palīdzēt, atbalstīt, uzmundrināt. Līdzvērtīgi sadalot pienākumus attiecība pret ģimeni, vecāki rada bērnam emocionāli stabilu vidi attīstībai, tādējādi cīnoties pret vārda „ģimene” izpratni, kurā viens no vecākiem – tēvs – laiska skatās televīzijas pārraidi, kamēr māte jau uz spēka izsīkuma robežas cenšas paveikt visus darbus. Sabiedrībai ir stipri jāpiedomā par topošo tēvu veidošanu jau no viņa mazotnes, laužot stereotipus par māti kā vienīgo mājas saimnieci. Zēnam ir jāapgūst praktiskās iemaņas veiksmīgai lomu sadalei ģimenē, un to spēj nodrošināt pati ģimene, rādot piemēru, pirmsskolas izglītības iestādes, neuzsverot stereotipisko zēnu/meiteņu uzvedību un iemaņas, skola, ļaujot apgūt vienlīdzīgas sadzīviskās iemaņas kā zēniem, tā arī meitenēm. Bērniem ir jau kopš bērnības jāapzinās, cik liela vērtība ir ģimene, tāpēc vīriešiem ir vairāk jāpiedomā par tēva lomas nepieciešamība, tādējādi, izvērtējot savu rīcību, un motivēt sevi kļūt labākam, cīnoties ar sociālajām problēmām, kas raksturīgākas vīriešu dzimumam (atkarības, iekāre, izklaide) Sievietē, savukārt, pirms attiecību uzsākšanas ar pretējo dzimumu, jāapsver, kāda ir šo attiecību motivācija – izprieca, mīlestība, ģimenes veidošana vai vienkārša iekāre, jo tieši viņas būs tās, kurām būs jātiek galā ar „sekām”. Tēva klātbūtne un paraugs ir nepieciešams katram bērnā sākot jau no ieņemšanas brīža. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register