Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:239356
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Autotransports Latvijā    8
1.1.  Transporta vēsture    8
1.2.  Autotransporta izvēle patērētāju vidū    9
1.3.  Autotransporta izmantošana populārāko uzņēmumu vidū    13
1.4.  Braukšanas kultūra Latvijā    14
1.5.  Autotransporta tehniski – ekonomiskās priekšrocības un trūkumi    16
2.  SIA „Krūka E+M” darbības raksturojums    18
2.1.  Uzņēmuma iekšējas vides analīze    18
2.2.  Uzņēmuma izveide    18
2.3.  Uzņēmuma struktūras analīze    19
2.4.  Uzņēmuma darbības veids    21
2.5.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    25
2.5.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    25
2.5.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    31
2.6.  SVID analīze    38
3.  Uzņēmuma darbības nodrošinājums un rīcībā esošo līdzekļu izlietošana    41
3.1.  Ārpakalpojuma piegāžu plānošanas kārtība    41
3.2.  Uzņēmuma preču krājuma sadales novērtējums    41
3.3.  Preču glabāšanas kārtība noliktavā    42
3.4.  Preču piegādes kārtība klientiem    43
4.  Uzņēmuma attīstības iespējas    44
4.1.  Uzņēmuma biroja atvēršana Rīgas lidostā    44
4.2.  Pakalpojuma virzīšana    44
4.3.  Respondentu aptaujas rezultātu analīze    45
4.4.  Autotransporta iznomāšana valsts struktūrām    50
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Bibliogrāfiskais saraksts    55
  Pielikumi    58
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā darba autore ir izdarījusi šādus secinājumus:
1. Populārākie uzņēmumi iznomā pārsvarā VW, FORD un Opel markas automašīnas.
2. Neskatoties uz nelielo pastāvēšanas laiku uzņēmums ir ieguvis patstāvīgu klientu loku un atzinību.
3. Valsts ekonomiskais stāvoklis būtiski var ietekmēt uzņēmuma nākotnes darbību, piemēram, iedzīvotāju maksātspēja, nodokļu un nodevu palielināšana, procentu likmes, bezdarbs un iedzīvotāju emigrēšana uz citām valstīm. Uzņēmuma ārējie draudi ir mainīgā politikā situācija, valdības maiņa, jo tad notiek prioritāšu maiņa un jauna projektu un likuma izdošana, līdz ar to finanšu plānošanas sistēma tiek apdraudēta.
4. Uzņēmums ir konkurētspējīgs savā nozarē, jo autotransporta nomas pakalpojuma cena ir salīdzinoši zema ar citiem uzņēmumiem.
5. Uzņēmuma nav pietiekošs skaits darbinieku, lai nodrošinātu uzņēmuma funkcionalitāti, jo ir liels slogs uz pašu uzņēmuma dibinātāju un uzņēmuma direktora pleciem.
6. Labvēlīgu iekšējo vidi veido pats uzņēmuma nelielais kolektīvs, kas dalās savā pieredzē, apmācot viens otru. Informējot par jaunumiem likumdošanā, jauniem produktiem, tirgus iespējam un konkurentiem.
7. Uzņēmumam ir ļoti daudz tiešo un netiešo konkurentu, līdz ar to uzņēmumu trumpis ir emigrējušie Latvijas iedzīvotāji. Uzņēmumam patstāvīgie klienti ir no Īrijas.
8. Daļa no respondentiem uzskata, ka uzņēmumam nav jābūt obligāti atpazīstamam, jo noteicošais kritērijs ir cena un pakalpojuma kvalitāte, bet lai gūtu panākumus valsts struktūru rīkotajās cenu aptaujās un konkursos, kā arī, lai klients atrastu ceļu līdz uzņēmuma pakalpojumam ir vajadzīga reklāma. Uzturot savu mājas lapu internetā un pozitīvu atsauksmi klientu lokā uzņēmums guvis atpazīstamību.
9. Uzņēmumam nav speciālu ierīkotu noliktavu, kur uzglabātu izejvielas, jo uzņēmums darbojas pa tiešo ar saviem pakalpojuma sniedzējiem.

Darba gaitā darba autore ir izdarījusi šādus priekšlikumus:
1. Balstoties uz emigrējušiem iedzīvotājiem Īrijā, nav pievērsis uzmanību citām valstīm, kur Latvijas iedzīvotāji ir emigrējuši. Pamatojoties uz iepriekšminēto uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība un jāsadarbojas ar klientiem arī citās Eiropas valstīs, piemēram, Vācijā, Lielbritānijā, Austrijā, Polijā. Viens no variantiem izvietot reklāmas, sludinājumus ārvalstu interneta portālos vai arī Latvijas kopienu izveidotajās mājas lapās, piemēram: http://www.latviesi.com/, http://www.laiki.lv, http://www.labrit.co.uk/ u.c.
2. Lai uzņēmums maksimāli nodrošinātu vienmērīgu pieprasījumu visos gadalaikos un palielinātu savu klientu loku, uzņēmumam jāsadarbojas ar citiem uzņēmumiem, kas iznomātu autotransportu.
3. Analizējot SIA „Krūka E+M” organizatorisko struktūru, autore iesaka palielināt štata vietas vismaz ar autovadītāju un grāmatvedes štata vietu.
5. Uzņēmuma ir jāveic reklāmas kampaņas un akcijas rudens un ziemas periodā, lai panāktu vienmērīgu pieprasījumu. Panākot vienmērīgu pieprasījumu, uzņēmums var pakāpeniski paplašināt autoparku.
7. Uzņēmumam ir jāizstrādā papildus biznesa plāns investīciju vai aizdevumu saņemšanai.
8. Uzņēmumam ir jāizrāda iniciatīva piedaloties dažādos konkursos ko organizē valsts struktūras. Uzņēmumam ir nākotnes iespēja piedāvāt savu autotransporta nomas pakalpojumus arī valsts struktūrām.
9. Uzņēmuma jāpiedalās labdarības akcijās, jo ar pozitīvām atsauksmēm masu mēdijos var būtiski ietekmēt uzņēmuma tēlu sabiedrības acīs. Presei un sabiedrības daļai ir ļoti liela ietekmējoša vara.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register