Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:355290
 
Evaluation:
Published: 16.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
  SAĪSINĀJUMU UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    8
1.1.  Apkārtējās vides piesārņojums jūrniecības nozares dēļ    8
1.2.  Alternatīvas degvielas veidi    9
1.2.1.  Mazuts un FGE    9
1.2.2.  Ūdeņradis (H2)    12
1.2.3.  Metanols    17
1.2.4.  SDG (sašķidrinātā dabasgāze)    19
1.2.5.  SNG (sašķidrinātā naftas gāze)    23
1.2.6.  Biodegviela    26
1.2.7.  Elektrība (baterijās)    29
1.2.8.  Amonjaks    34
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    38
2.1.  Alternatīvu degvielas veidu ietekmes uz apkārtējo vidi praktiskais novērtējums    39
2.1.tab.  Alternatīvu degvielas veidu ietekme uz apkārtējo vidi    39
  SECINĀJUMI    51
  PRIEKŠLIKUMI    54
  BIBLIOGRĀFISKO NORĀŽU SARAKSTS    55
  PIELIKUMI    57
Extract

SECINĀJUMI
Teorētiski un praktiski izanalizējot visus bakalaura darbā minētos alternatīvus degvielas īpašības, proti, mazutu un FGE, metanolu, sašķidrināto dabasgāzi, sašķidrināto naftas gāzi, biodegvielu un elektrību, to ietekmi uz apkārtējo vidi un salīdzinot tos ar ūdeņraža īpašībām, darba autors ir secinājis, ka hipotēze ir apstiprinājusies.
Ūdeņraža degvielas pielietošana jūras transportā nākotnē mazinās negatīvo degvielas un kuģa ietekmi uz apkārtējo vidi, jo ūdeņradis nerada nekādas CO2 emisijas un varētu likvidēt NOx, SOx un cieto daļiņu emisijas no kuģiem. Ar ūdeņradi darbināmi iekšdedzes dzinēji izmantošanai jūrā varētu arī samazināt SEG emisijas, savukārt no NOx emisijas nevar izvairīties, lietojot iekšdedzes dzinējus.
Mazuts un FGE: 2020. gada sēra vāciņam atbilstošās parastās degvielas labi darbojas lielākajā daļā parametru, tās ir labi pazīstamas un plaši izmantotas degvielas. Pastāv zināmas bažas par šo degvielu pieejamību pēc 2020. gada, taču salīdzinājumā ar alternatīvajām degvielām to pieejamība joprojām būs ievērojami labāka. Galvenais šo degvielu izmantošanas trūkums ir sliktais ekoloģiskais raksturojums. Būs investīciju un ekspluatācijas izmaksas, izmantojot skruberus, taču tās ir zemas salīdzinājumā ar alternatīvo degvielu izmaksām.
Ūdeņradis: ūdeņraža galvenā priekšrocība ir iespēja būt nulles emisijas degvielai, ja to ražo no atjaunojamiem enerģijas avotiem. Turklāt turpmākā ūdeņraža ražošanas jauda labi sader ar paredzamo enerģijas pāreju uz atjaunojamās enerģijas ražošanu uz sauszemes. Vissvarīgākās ūdeņraža problēmas ir degvielas uzpildes infrastruktūras izmaksas un trūkums. Ūdeņradi galvenokārt ražos no dabasgāzes, līdz pāreja uz atjaunojamās enerģijas ražošanu ir labi noritējusi. Tomēr jūrniecības projekti, kas izvēlas ūdeņradi, var nodrošināt no atjaunojamiem enerģijas avotiem ražota ūdeņraža izmantošanu (un veicināt ražošanas palielināšanos) uz augstāku izmaksu un, iespējams, lēnākas izmantošanas rēķina. Vēl viena galvenā ūdeņraža problēma ir tā pielietojamība. Tas ierobežo kuģu segmentus, kuros ūdeņradi var ievērojami izmantot.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1388821
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register