-
Uzņēmuma iekšējais imidžs un korporatīvā kultūra
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | ||
1. | Iekšējā imidža nozīme | |
1.1. | Jēdziens «imidžs», imidža veidi un funkcijas | |
1.2. | PR nozīme organizācijas iekšējā imidža izveidē | |
2. | Faktori, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu | |
2.1. | Korporatīvā kultūra, kā svarīgākais faktors, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu | |
2.2. | Korporatīvo kultūru tipi saskaņā ar Trompenaarsa klasifikāciju | |
3. | Faktoru, kas ietekmē SIA «IT Pluss» iekšējā imidža formēšanu pētījums un analīze | |
3.1. | SIA „IT Pluss” raksturojums un pētījuma metodoloģija | |
3.2. | SIA „IT Pluss” korporatīvās kultūras pētījums | |
4. | Iekšējā imidža uzlabošanas metodes | |
4.1. | Rekomendācijas psiholoģiskā klimata kolektīvā uzlabošanai | |
4.2. | Rekomendācijas darbinieku motivācijas sfērā | |
4.3. | Rekomendācijas vadības sfērā | |
Nobeigums | ||
Izmantotās literatūras saraksts | ||
Pielikumi |
Jēdziens „imidžs” var būt pielietots ne tikai attiecībā pret cilvēku, bet arī uzņēmuma un valstij, ievada daļā ar to jau tika minēts. Bet uzņēmuma imidžu veido cilvēki.
Tātad, var izdarīt jau šīs nodaļas sākumā, ka jebkura uzņēmuma imidžs ir atkarīgs arī no vadītāja personīga imidža.
Imidžs nav precīzs un viennozīmīgs uzņēmuma raksturojumu un labumu atspoguļojums, bet speciālistu izveidotājs tēls, kura pamatos ir reālās un objektīvās iezīmes, un bez tam, iezīmes, kas tika ieviesti esošā tēla veidošanai.
Imidžam ir jābūt adekvātam un jāatbilst reāli pastāvošajam tēlam, un tam ir jābūt adresētām konkrētai patērētāju grupai, turklāt paliekot par elastīgo un dinamisko. Nedrīkst aizmirst, ka praktiski nav dažādiem ražotājiem identisko produkcijas īpašību, konkurentu cīņa notiek ne tikai produkcijas veidu vidū, bet drīzāk to imidžu vidū.
Produkcija un uzņēmums, kam nepiemīt un nav sava imidža vai arī ja tiem ir slikts imidžs, tad nevar rēķināties ar veiksmi tirgū. Prasmīgi izstrādātais un secīgi ieviešamais patērētāju apziņā pozitīvais uzņēmuma imidžs, ko apstiprina produkcijas kvalitāte un servisa līmenis, ļauj uzņēmums ieņemt vadošo vietu tirgū.
Konkrētā lietišķa cilvēka un attiecīgi visas uzņēmējdarbības nozares pozitīva imidža izveidošana ir viena no vissvarīgākajām rūpēm visās pasaules valstīs.
Pozitīvā imidža nozīme šodien strauji pieaug dažādu iemeslu dēļ, un pirmkārt, iemesls tam ir pastāvīgā komunikācijas plūsmu ietekmes paaugstināšana uz katra cilvēka dzīvi.
Imidžs tas ir nozīmju un iespaidu kopums, pateicoties kuram jebkurš objekts kļūst par atpazīstamu un pateicoties kuram, cilvēki noteiktā veidā to apraksta, atceras un iegaumē, un no tā veidojas noteiktā attieksme. Priekšstati, uz kuru pamata veidojas imidžs, vienmēr subjektīvi, emocionāli nokrāsoti un izmaiņām un variācijām padotie. Turklāt, tādu priekšstatu nomaiņa vienkāršā ārējā spiediena ietekmē vienmēr notiek līdzās ar negatīvajām emocijām. Pārvaldāmais imidžs – tas ir sarežģītās, psiholoģiski pareizās un nosvērtās darbības rezultāts, kas ir virzīta uz pozitīvā sabiedriskā priekšstata par objektu izveidošanu, atbalstu un pastiprināšanu, tā imidža reputācijas un imidža atribūtikas pilnveidošanu. Un šeit nedrīkst jaukt priekšstatu par to, kādam ir jābūt vadītājam, uzņēmējam, komersantam, ar to, kādi tieši viedokļi cirkulē sabiedrībā.
Imidžs ir, lai uzņēmums tiktu atpazīts starp patērētājiem un viņi zinātu, ko no viņa var sagaidīt. Vienmēr firmām ar labu imidžu ir veiksmīgi attīstīts lojalitātes mārketings, jo viņi izprot patērētāju un sabiedrība vēlmes un mēģina tās apmierināt. Uzturēt stipru imidžu prasa uzņēmumam lielus resursus, toties tie apmaksājas, jo tas piesaista jaunus un notur vecos klientus. Uzņēmuma imidžs, kuru var iedalīt: kā ar stipru vai vāju, tas ir atkarīgs no tā kādu darbu ir ieguldījis ir savstarpējo saišu nodibināšanā ar: klientiem, patērētājiem un sabiedrību. …
Ievads .......................................................................................................................................... 1. Iekšējā imidža nozīme............................................................................................................ 1.1. Jēdziens «imidžs», imidža veidi un funkcijas.......................................................... 1.2. PR nozīme organizācijas iekšējā imidža izveidē................................................. 2. Faktori, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu..................................................................... 2.1. Korporatīvā kultūra, kā svarīgākais faktors, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu.......................................................................................................................................... 2.2. Korporatīvo kultūru tipi saskaņā ar Trompenaarsa klasifikāciju.............................. 3. Faktoru, kas ietekmē SIA «IT Pluss» iekšējā imidža formēšanu pētījums un analīze......................................................................................................................................... 3.1. SIA „IT Pluss” raksturojums un pētījuma metodoloģija................................................................................................................................ 3.2. SIA „IT Pluss” korporatīvās kultūras pētījums.......................................................... 3.3. Organizācijas iekšējā imidža raksturojums: stipro un vājo pušu raksturojums.............................................................................. 4. Iekšējā imidža uzlabošanas metodes........................................................................................ 4.1. Rekomendācijas psiholoģiskā klimata kolektīvā uzlabošanai.................................. 4.2. Rekomendācijas darbinieku motivācijas sfērā.......................................................... 4.3. Rekomendācijas vadības sfērā ……......................................................................... Nobeigums... ......................... Imidžs tas ir tas, kas piemīt praktiski visam. Imidžs tas nav obligāti tikai cilvēka vai uzņēmuma ārējais izskats. Imidžs tās ir vēla kādas noteiktās darbības, kas pavisam ne strikti tiek virzītās uz tā veidošanu, bet tas var veidoties vēlāk. Kad redzam cilvēku pirmo reizi, tad mēs to satiekam, kā tiek tautā runāts pēc apģērba, pēc ārējā izskata, bet pavadām jau pēc tā prāta. Tas nozīme, ka cilvēks tikšanās laikā vai sarunājoties pozicionē sevi no kādas noteiktās puses. Pēc tā ārējā izskata (apģērba, aksesuāriem, utt.) var spriest par tā sociālo stāvokli. Jau vēlāk, kas tiek uzsākta saruna un komunicēšanās ar cilvēku, tad jau īsti pazīsti cilvēku. Un pēc tam saproti vai viņam var uzticēties un vai var ar viņu turpināt darboties. Iepriekš tika veikts piemērs par cilvēku, bet analoģiskā situācija pastāv arī uzņēmumiem. Kādam tad mērķim tiek izveidots uzņēmums, protams, lai pelnītu. Bet kā tad uzņēmums var nopelnīt, piesaistīt sev nepieciešamās investīcijas, iekarot daļu no tirgus, ieinteresēt pircējus. bet paveikt to var, izveidojot pozitīvo savas kompānijas, uzņēmuma un darbinieku pozitīvo imidžu. Tulkojot no angļu valodas vārdu image, tad burtiskajā nozīmē tas nozīmē „tēls”. Tātad, jēdziens „imidžs” var būt piemērots ne tikai cilvēkam, bet arī uzņēmumam, kā arī runājot plašākā nozīmē arī valstij. Bet veido taču uzņēmuma imidžu cilvēku. Jebkura uzņēmuma imidžs ir atkarīgs no darbinieku un vadītāja personīga imidža. Ir pareizs un patiess arī pretējs apgalvojums: uzņēmuma imidžs ietekmē arī tā darbiniekus. Šī darba mērķis ir noskaidrot pamat jautājumus un nostādnes par uzņēmuma imidžu un korporatīvo kultūru, kā arī apskatīt kāda noteiktā uzņēmuma imidžu. Pamata darba uzdevumi apskatīt teorētiskos jautājumus sakarā ar imidžu un korporatīvo kultūru, veikt apskatāmā uzņēmuma pastāvošā imidža analīzi, noteikt trūkumus, kā arī izteikt priekšlikumus uzņēmuma iekšējas vides uzlabošanai.
Nekvalitatīvas atsauces.
- Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze
- Uzņēmuma iekšējais imidžs un korporatīvā kultūra
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Term Papers for university54
-
Sporta preču vairumtirdzniecības uzņēmuma "Aqua Pro" vadīšanas analīze
Term Papers for university49
Evaluated! -
Uzņēmuma darbība konkurences apstākļos
Term Papers for university65
-
Kvalitātes vadības sistēmas ISO 9001:2000 ieviešana uzņēmumā SIA "Talsu Tehnika"
Term Papers for university70
-
Biznesa vadība vidēji mazā uzņēmumā
Term Papers for university59
Evaluated!