Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:529496
 
Evaluation:
Published: 14.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Extract

Darba pirmā daļa ir izstrādāta ar mērķi noskaidrot teorētiskos pamatus tādiem mārketinga jēdzieniem kā organizācijas iekšējā un ārējā vide, uz kā pamata darba turpmākajās daļās, tiks izstrādāta konkrētā uzņēmuma komunikācijas stratēģija un pilnveidošanas iespējas, kā arī esošās komunikācijas analīze.
Vispirms būtu jāpievērš uzmanība sabiedrības organizatoriskās struktūras apskatam, kas turpmāk ļaus pilnvērtīgāk apskatīt uzņēmuma iekšējo vidi.
Diplomdarba autors sākumā nosaka faktorus, kas nosaka organizācijas rakturparametriem:
• jābūt vismaz diviem cilvēkiem, kuri uzskata sevi par šo grupu;
• jābūt vismaz vienam mērķim (t.i. vēlamajam gala stāvoklim vai rezultātam), kuru pieņem kā kopējo visi šīs grupas locekļi;
• locekļu grupas esamība, kas tīši strādā kopā, lai sasniegtu visiem svarīgu mērķi.
Organizācija – tā ir grupa cilvēku, kuru darbība tīši tiek koordinēta, lai sasniegtu kopējo mērķi vai mērķus. [18;89]
Sabiedrības iekšējā vide iekļauj sevī šādus elementus: pakalpojumu sniegšana, produkcijas pārdošana, finanses, mārketings, personāla vadība, organizatoriskā struktūra. Iekšējās vides raksturojums sniedz priekšstatu par stiprajām un vājajām darbības pusēm organizācijā, tās iekšējām iespējām.
Iekšējās vides kadru elements aptver tādus procesus kā:
• vadības un darbinieku mijiedarbību;
• kadru, pieņemšanu darbā, apmācību un virzīšanu;
• darba rezultātu novērtēšanu un stimulēšanu;
• attiecību uzturēšanu un veidošanu starp darbiniekiem utml.
Organizācijas iekšējās vides faktori ir:
o mērķi, stratēģija, uzdevumi;
o darbinieki, viņu zināšanas, iemaņas prasmes, uztvere;
o struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde;
o organizācijas struktūrvērtība, vadības stils;
o tehnoloģija (iekārtas, informācijas sistēma).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register