Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728627
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma reputācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Uzņēmuma reputācijas būtība    12
1.2.  Reputācijas vadība    21
2.  Uzņēmuma SIA „Rīgas satiksme” reputācijas izpēte    23
2.1.  SIA „Rīgas satiksme” raksturojums    23
2.2.  SIA „Rīgas satiksme” reputācijas novērtējums    26
2.2.1.  Aptaujas analīze    30
2.2.2.  Interviju analīze    46
3.  Reputācijas pilnveidošanas plāns    51
  Secinājumi un priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    59
  Pielikumi    62
  Galvojums    62
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma reputāciju veido dažādi komponenti - korporatīvā kultūra, saražoto produktu kvalitāte, sociālās garantijas, ilgtspējīgas attīstības reāla stratēģija u.c. Reputācija tiek vērtēta pēc reputācijas indeksa, kas ir atkarīgs no darbinieku profesionālās kompetences, atbilstības ES prasībām un emocionālās pievilcības.
2. SIA „Rīgas satiksme” uzņēmuma reputācijas topā 2015. gadā, ierindojās 149. vietā, un tā ieguva 4. vietu kā uzņēmums ar straujāko reputācijas kritumu, kas ir negatīvs rādītājs. Uzņēmums „Rīgas satiksme” nokrities par 77 vietām, salīdzinot pret iepriekšējā gada, 2014., uzņēmuma reputācijas topu. Par iemeslu šādai reputācijas krišanās varētu būt 2015. gadā saimnieciskās darbības skandāli un cenas paaugstināšanās.
3. Aptauja parāda, ka 48% respondentu novērtējums par pašu uzņēmumu ir neitrāls un 47% novērtējums ir negatīvs. Tikai 5% respondentu par uzņēmumu SIA „Rīgas satiksme” ir pozitīvs novērtējums. Mediji varētu būt viens no iemesliem negatīvai reputācijai tiem, kam ikdienā ir mazāka tiešā saskarsme ar uzņēmuma pakalpojumiem.
4. Pēc aptaujas un intervijām var secināt, ka viens no būtiskākajiem kritērijiem, kas ir ietekmējis uzņēmuma „Rīgas satiksme” reputāciju ir cena. Klientus nekad neapmierina, kad tiek paaugstinātas cenas, tāpēc tas ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmuma reputācija 2015. gadā ir kritusies.
5. SIA „Rīgas satiksme” nav ne mārketinga, ne reklāmas nodaļas, tāpēc tas nenodarbojas ar reputācijas veidošanu un uzlabošanu. Uzņēmums ir monopolisks, un cilvēki neatkarīgi no reputācijas, izmantos uzņēmuma pakalpojumus, lai apmierinātu savas vajadzības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1355691
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register