Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • SIA "Dzeta mode" iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze

     

    Term Papers71 Business

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733091
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    9
  Ievads    9
1.  SIA ”Dzeta mode” vispārējs raksturojums    10
2.  Vides analīze    14
2.1.  SIA ”Dzeta mode” tieši ietekmējošās ārējās vide    30
2.2.  SIA ”Dzeta mode” netieši ietekmējošā ārējā vide    53
3.  Iekšējās vides analīze    59
3.1.1.  Mērķu raksturojums SIA ”Dzeta mode”    59
3.1.2.  SIA ”Dzeta mode” personāla apraksts    61
3.1.3.  SIA ”Dzeta mode” organizatoriskā struktūra    65
3.1.4.  Darba kultūra SIA ”Dzeta mode”    66
3.1.5.  SIA ”Dzeta mode” tehnoloģijas raksturojums    66
4.  Finanšu darbības analīze    67
  Secinājumi    73
  Priekšlikumi    75
  Izmantoto avotu saraksts    77
Extract

Diplomdarba tēma ir SIA” Dzeta mode” iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze. SIA” Dzeta mode ” ir dibināts 1998. gadā kā uzņēmums, kas nodarbojas ar gatavo apģērbu pārdošanu .Diplomdarba mērķis ir izpētīt gatavo apģērbu pārdošanas uzņēmumu SIA ”Dzeta mode” iekšējo un ārējo vidi un analizēt to ietekmi uz tā darbību. Darbā ir raksturota SIA” Dzeta mode” mārketinga iekšējā un ārējā vide, kas ietver sevī netieši un tieši ietekmējošo vidi. Darbā tiek pētīts uzņēmums, kurš nepievērš būtisku uzmanību mārketingam, kā arī neizmanto mārketinga sniegtās priekšrocības. Lai sasniegtu darba mērķi tiek uzstādīti šādi uzdevumi:
Pamatojoties uz literatūras analīzi, pētīt uzņēmuma darbību ietekmējošos ārējās un iekšējās vides faktorus, kam ir būtiska nozīme uzņēmuma turpmākās attīstības un konkurētspējas nodrošināšanai;
Noskaidrot ārējās vides faktorus, kuri ietekmē uzņēmuma darbības un attīstības iespējas;
Noskaidrot ārējās vides sekas, kā arī draudus un iespējas dotajam uzņēmumam;
Izpētīt, kas ir uzņēmuma klienti , vai viņi apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu, cenām un kvalitāti. Lai to izdarītu autors izveidos aptaujas anketu un izjautās veikala klientus. Šī informācija palīdzēs pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma tālāko darbību un attīstību;
Veikt uzņēmuma SWOT analīzi;
Analizēt uzņēmuma finansiālo stāvokli;
Izvirzīt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma vides iespēju izmantošanai un draudu novērošanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −35,68 €
Work pack Nr. 1161842
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register