Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:181831
 
Evaluation:
Published: 07.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  Transporta un loģistikas nozares vispārējais raksturojums    8
1.1.  Likumdošanas prasības transporta nozarē    12
1.2.  Tirgus situācijas un konkurences novērtējums    15
1.3.  Uzņēmuma finanšu analīzes teorētiskie aspekti    22
2.  Uzņēmuma SIA ‘XXXXXX saimnieciskās darbības analīze    36
2.1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    36
2.2.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības aspekti    37
2.2.1.  Uzņēmuma SIA XXXXXXX ieņēmumi un to struktūra    39
2.2.2.  Uzņēmuma SIA XXXXX izmaksas un to struktūra    41
2.2.3.  Kravas pārvadājumu organizēšanas un realizēšanas mehānisms    47
2.3.  Uzņēmuma finanšu analīze    51
3.  Uzņēmuma ekonomiskās prognozes un attīstības iespējas    62
  Secinājumi un priekšlikumi    65
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    68
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas darba izstrādes laikā, darba autore ir nonākusi pie vairākiem secinājumiem:
1. Uzņēmumā 2015. gadā ir samazinājies kravu pārvadājumu skaits, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu par 16%. Samazinājums skaidrojams ar Eiropas Savienības sankciju ieviešanu pret Krievijas Federāciju, kas radīja samazinājumu kravas pārvadājumu un loģistikas nozarē.
2. Uzņēmuma darbību kravu pārvadājumu jomā ļoti ietekmē likumdošana, jo ir nepieciešamas atļaujas, licences un dažāda dokumentācija, kas atbilst noteiktām regulām, prasībām un noteikumiem. Prasību izpilde palielina uzņēmuma administratīvo slogu un izmaksas. Gadā šīs izmaksas sastāda 3780 EUR
3. Uzņēmumam ir zems konkurētspējas līmenis, to apliecina aktīvu rentabilitātes rādītājs – 5,38%, kas ir krietni zemāks nekā optimālais līmenis nozarē -12-14%.
4. Uzņēmuma kopējās likviditātes koeficients ir zems – 0,53% pie kopējās teorētiskās pietiekamības rādītāja no 1 līdz 2.
5. Absolūtās likviditātes koeficients 2015.gadā ir 0,9%, kas ir ārkārtīgi zems, un nozīmē, ka uzņēmumam ir grūtības segt savas īstermiņa saistības.
6. Uzņēmumam ir iespējas palielināt peļņu un apgrozījumu līdz pat 39% gadā, uzlabojot kravu pārvadājumu efektivitāti uzsākot kravu pārvadājumu veikšanu pēc rotācijas principa.
7. SIA XXXXXX ir iespējas samazināt uzņēmuma izmaksas, kas saistītas ar darbinieku atalgojumu par 44% mēnesī.
8. SIA XXXXXXX ir nepietiekams tīro apgrozāmo aktīvu lielums, ko izraisījusi dārgu pamatlīdzekļu iegāde bez pietiekama naudas līdzekļu uzkrājuma šim mērķim. Tomēr 2015. gada rādītājs ir viszemākais triju gadu periodā.
9. SIA XXXXXXXX finanšu atkarības rādītāja līmenis ir ļoti augsts – 0,12 un nesasniedz koeficienta teorētisko pietiekamību, kas ir robežās 0,5 – 0,6. Kreditoru risks ir ļoti liels, tomēr 2015. gadā tam ir tendence samazināties, salīdzinājumā ar 2014. gadu, lai gan risks pats par sevi ir joprojām ļoti augsts.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1355615
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register