Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968840
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
  SIA „X” VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    8
  UZŅĒMUMA SIA „ X ” STRATĒĢISKAIS PLĀNS    13
  Ekonomiskā vide    18
  Valsts politika    23
  Tirgus faktori    24
  Tehnoloģiskā vide    26
  Konkurenti    27
  Starptautiskā situācija    29
  UZŅĒMUMA „X”SAIMNIECISKĀS SITUĀCIJAS NOVĒRTĒŠANA    31
  Tirgus situācijas vērtēšana    32
  Ražošanas organizācija un tehnoloģija    36
  Cilvēku resursi    40
  Uzņēmuma darba kultūra un tēls    47
  Uzņēmuma konkurētspēja    48
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    63
Extract

Latvija kā neatkarīga valsts pasaules kartē parādījās pirms vairākiem gadiem . Šajā laikā ir izmainījušies ne tikai tās ekonomiskie rādītāji, bet arī tās ekonomiskā orientācija.
Visā ekonomikas attīstības gaitā tās pamata posms ir bijis uzņēmums. Tieši uzņēmumā notiek produkcijas ražošana, kas nepieciešama patērētāju vajadzību apmierināšanai. Te veidojas arī uzņēmuma saikne ar ražošanas resursiem.
Katrs uzņēmējs, veidojot savu uzņēmumu un uzsākot uzņēmējdarbību, vēlas iegūt pēc iespējas lielāku pozitīvu rezultātu, tomēr ne vienmēr tas izdodas. Kā rāda pasaules saimniekošanas prakse, no visiem jaunizveidotajiem uzņēmumiem pēc pieciem gadiem savu darbību sekmīgi turpina tikai viena sestā daļa.
Uzņēmumi cieš neveiksmi gan tādēļ, ka nespēj pretoties konkurentu ietekmei un mainīgai tirgus situācijai, gan tādēļ, ka uzņēmumos pastāv iekšējas pretrunas un tos slikti un kļūdaini vada. Uzņēmuma augstākā līmeņa vadības pienākums ir atrast un izmantot tās iespējas, kuras nodrošina uzņēmuma ilglaicīgu sekmīgu darbošanos.
Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmēji nevar panākt stabilu rezultātu, ja precīzi un efektīvi neplānos savu darbību, ja pastāvīgi nevāks un neakumulēs informāciju kā par mērķa tirgu un konkurentu stāvokli, tā arī par paša uzņēmuma perspektīvām un iespējām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register