Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590592
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  IEVADS    7
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Uzņēmējdarbības attīstība Latvijā    10
1.2.  Mazo un vidējo tirdzniecības uzņēmumu attīstība    16
1.3.  Uzņēmuma darbības analīze    23
2.  LIETIŠĶĀ PĒTĪJUMU DAĻA    38
2.1.  Attīstības stratēģija, tās būtība uzņēmumā    38
2.2.  Uzņēmuma attīstības stratēģiju izvēle    50
2.3.  Stratēģisko alternatīvu izmantošanas iespējas    65
3.  PROJEKTA DAĻA    67
3.1.  SIA „X” stratēģisko alternatīvu noteikšana    67
3.2.  SIA „X” tirgus paplašināšana izmantojot E- vidi    70
3.4.  SIA „X” mārketinga budžets    78
3.5.  SIA „X” mārketinga stratēģiju rezultātu kontrole    86
3.6.  SIA „X” ieņēmumu prognoze pēc mārketinga stratēģijas ieviešanas    90
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    96
Extract

Mūsdienās ļoti bieži uzņēmumi domā par savu vietu tirgū, kā arī par to kā palielināt tirgus daļu, kā piesaistīt aizvien jaunus pircējus, kā panākt, lai uzņēmumam būtu arvien augošāki ienākumi un kā kļūt par līderi savā tirgū. Tāpēc uzņēmumiem nepieciešams izstrādāt dažādas taktikas, stratēģijas un arī plānus, kas palīdz izpētīt pašreizējo stāvokli un palīdz noteikt, ko darīt nākotnē.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma pašreizējo stratēģiju un izstrādāt attīstības stratēģijas turpmākai uzņēmuma darbībai, piedāvājot efektīvākus instrumentus šo mērķu sasniegšanai.
Maģistra darba pētījuma priekšmets ir stratēģijas izstrāde un realizācija uzņēmumā SIA „X”.
Maģistra darbs sastāv no trijām galvenajām daļām: analītiskās daļas, Lietišķās pētījuma daļas un projektu daļas. Analītiskās daļas uzdevums ir aplūkot stratēģijas teorētisko skaidrojumu un pamatojumu, un aplūkot kādas ir iespējamās uzņēmuma stratēģijas, kāda ir vispārējā tirgus situācija.
Lietišķās pētījuma daļas uzdevums ir izpētīt situāciju nozarē, kurā darbojas uzņēmums, noskaidrot vīziju un mērķus, izanalizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus, noskaidrot uzņēmuma lielākos konkurentus. Projektu daļas uzdevums ir izstrādāt jaunas stratēģijas uzņēmuma veiksmīgākai darbībai. Tā pamatā ir jānoskaidro tirgus segments, mērķauditorija, uz ko uzņēmumam ir jāorientējas, jānoskaidro produkts, ko jāpiedāvā pircējam, un jāizstrādā plāns, kā šo produktu vislabāk piedāvāt attiecīgajam tirgus segmentam, jāizvērtē vai patreizējā uzņēmuma darbība ir veiksmīga, vai arī tās darbības pamatprincipi ir jāmaina, kas tieši ir jāmaina un kā to izdarīt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register