-
Uzņēmums "Cipariņs"
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
АННОТАЦИЯ | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Uzņēmuma Cipariņs raksturojums | 6 |
2. | Uzņēmuma Cipariņs analīze | 10 |
2.1. | Bostonas matrica | 15 |
2.2. | M.Portera modelis | 20 |
2.3. | SVID analīze | 24 |
3. | Uzņēmuma Cipariņs organizācijas efektivitātes modelis | 34 |
3.1. | Organizācijas dizains | 34 |
3.2. | Darbinieki | 40 |
3.3. | Kultūra | 46 |
3.3.1. | Komunikācijas procesa modelis | 47 |
3.3.2. | Iekšējā komunikācija | 49 |
3.3.3. | Augstākā un vidējā līmeņa vadība | 50 |
3.4. | Stratēģija | 53 |
4. | Ārējās komunikācijas sistēmas novērtēšana | 57 |
4.1. | Klienti | 57 |
4.2. | Masu saziņas līdzekļi | 63 |
Secinājumi un priekšlikumi | 66 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 69 | |
Pielikumi | 71 |
2.3 SVID analīze
Uzņēmuma Cipariņs novērtēšanai autore veica uzņēmuma analīzi salīdzinājumā ar konkurentiem. Analīzes rezultātā būs iespēja novērtēt uzņēmuma stiprās puses un iespējas nākotnē, pilnveidoties un novērst trūkumus un draudus. SVID analīzē ir iekļauti secinājumi no Bostonas matricas analīzes.
SVID analīze (stiprās un vājās puses, iespējas un draudi) (SWOT - Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats) uzņēmuma, nozīmē resursu un apkārtējās vides novērtēšanas paņēmiens. SVID elementu krustpunktos veidojas četri laukumi, kuros autore fiksēs raksturlielumus, kas jāievieš dzīvē, lai stiprinātu uzņēmuma konkurētspēju un lai ilglaicīgu attīstību:
1. SI (spēks un izdevība) stratēģijā ir vislabvēlīgākie uzņēmuma attīstības nosacījumi.
2. SD stratēģija – pamatojas uz uzņēmuma spēku cīņā ar apkārtējiem draudiem. Mērķis palielināt spēku un mazināt draudus.
3. VI stratēģija – paredz mazināt vājumu un palielināt izdevības.
4. VD (vājums un draudi) stratēģija ir visnepievilcīgākais laukums, kurā jāpieliek maksimālie resursi, lai iespējas un draudi nepārtaptu savā pretmetā.
Šī analīze palīdzēs izprast uzņēmuma Cipariņs darbību un tā tirgus daļu. Viens no SVID analīzes galvenajiem mērķiem ir atklāt to, kas uzņēmumā tiek darīts labi, kā to uzlabot, kādi ir trūkumi un kā tos novērst.
Uzņēmējdarbības vidē tiek uzskatīts, ka SVID analīzi vajag veikt vismaz vienu reizi gadā, bet, ja notiek būtiskas pārmaiņas, tā jāveic biežāk. [8., 240]
IEKŠĒJIE FAKTORI.
Inventarizācijas pakalpojuma sniegšanā uzņēmums Cipariņs izmanto jaunākās paaudzes datu terminālus, kam ir integrēti svītru kodu nolasītāji un bezvadu komunikācijas iespējas. Tas ir moderns un efektīgs risinājums inventarizācijas veikšanai. Uzņēmuma datu terminālu un cilvēku resursi atļauj inventarizācijas veikt vairākiem klientiem vienlaicīgi. Pēc uzņēmuma Cipariņs iekšējiem datiem ilglaicīga preču skaitīšanas darba pieredze ir 55% darbinieku. Pēc autores domām, uzņēmumā netiek pilnībā izmantoti cilvēku un tehnikas resursi.
Uzņēmums Cipariņs izmanto licencētu inventarizācijas programmu ar kuras palīdzību būtiski tiek samazināts inventarizācijas laiks. Papildus ir izveidots preču skaitīšanas mehānisms un tā pārbaude, kas nodrošina inventarizācijas pakalpojuma kvalitāti. Pakalpojuma kvalitāte un licencēta inventarizācijas programma ir būtiski klientu uzticības veicinoši faktori, ja klientu neapmierinās sniegtais pakalpojums viņš to atkārtoti vairs neizmantos un negatīvas atsauksmes ietekmēs citu klientu vai potenciālo klientu vēlmi izmantot Cipariņs pakalpojumus.
Lai klients nemainītu savu pakalpojumu sniedzēju, uzņēmums Cipariņs savu iespēju robežās nepārtraukti pielāgojas klientu prasībām, tā veicinot klientu uzticību. Darba autore secina, ka ir jākoncentrējas uz to, lai pakalpojuma sniegšanas process klientam ar katru nākamo reizi liktos labāks un lai vairāk būtu priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. To var panākt ar nepārtrauktu komunikāciju visos inventarizācijas pakalpojuma loģistikas posmos.
…
Darba mērķis ir izvērtēt pakalpojuma tirgu, uzņēmuma vietu tajā, produktu konkurētspēju un komunikācijas nozīmi pakalpojuma sniegšanā. Tiek veikta: SVID analīze, M.Portera analīze, Organizācijas darbības efektivitātes analīze. Ir veikta iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas novērtēšana.
- Individuālā uzņēmuma G nākotnes attīstības iespējas
- Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
- Uzņēmums "Cipariņs"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Term Papers for university83
Evaluated! -
Individuālā uzņēmuma G nākotnes attīstības iespējas
Term Papers for university54
-
Vadības funkciju realizācija uzņēmumā SIA "Baltrotors"
Term Papers for university90
Evaluated! -
Degvielas uzpildes stacijas SIA “Gotika Auto” pakalpojumu asortimenta optimizācija Balvu pilsētā
Term Papers for university61
Evaluated! -
Informācijas sistēmas izstrāde mazumtirdzniecības veikalam
Term Papers for university59
Evaluated!