Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439358
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Darba teorētiskie pamati    6
1.1.  Radošā darbība    6
1.1.1.  Radošums    6
1.1.2.  Modelēšana    7
1.1.3.  ehniskie paņēmieni    8
1.2.  Mācību metodes    10
1.3.  Ekskursijas dabas materiālu ievākšanai    13
1.3.1.  Ekskursija kā mācību darba forma    13
1.3.2.  Ekskursiju metodika dabas materiālu ievākšanai    13
1.3.3.  Drošības noteikumi ekskursijas laikā    14
2.  Materiāls un metodes    17
2.1.  Uzskates līdzekļu izveides metodiskie apraksti (bērza zari)    17
2.1.1.  Ekskursija dabas materiālu ievākšanai    18
2.1.2.  Skudras modelis no bērza zariem    23
2.1.3.  Zirnekļa modelis no bērza zariem    33
2.1.4.  Zirnekļu novērošana parauglaukumā    42
2.1.5.  Zirnekļa modelis    46
2.1.6.  Ekskursija dabas materiālu ievākšanai (koku lapas, lakstaugi)    53
2.1.7.  Kolāža no sausajiem augiem    58
2.1.8.  Kļavu lapu rozītes    61
2.2.  Intervija    65
2.3.  Aptauja    67
3.  Rezultāti    68
4.  Diskusija    75
  Secinājumi    77
  Literatūras saraksts    78
  Pieņemto apzīmējumu skaidrojums    81
Extract

4. Diskusija
Darbā noteikti pētījuma teorētiskie pamati, aplūkoti priekšnoteikumi metodiskā materiāla izstrādei, likumdošana. Darba metodiskajā daļā izveidoti astoņi netradicionālu uzskates līdzekļu veidošanas nodarbību apraksti, aplūkotas socioloģiskās metodes: intervija un aptauja.
Ar izveidoto metodisko materiālu tika iepazīstināti seši praktizējoši četru Latvijas skolu skolotāji, kuri profesijā strādā vairāk nekā trīs gadus, ir ieguvuši augstāko izglītību. Skolotājiem tika piedāvāta attālinātā intervija, lai noskaidrotu metodiskā materiāla pielietojamību dzīvē.
Intervijas rezultātā tika noskaidrots, ka apraksti ir izmantojami ne tikai 6.un7. klasēs, bet arī sākumskolā, dabaszinībās 4.klasē, pamatskolā, no 5. līdz 9.klasei, kā arī vidusskolā- ārpusstundu nodarbībās.
Intervējamie uzsver, ka, lai arī autora piedāvātais metodiskais materiāls ir radošs, saistošs, neordinārs un interesants, un to var pasniegt gan 8.klasē apskatot Posmkāju tipu, gan 7.un 8.klasēm pētot Sugu daudzveidību, tas ir arī laikietilpīgs, tādejādi grūti realizējams Bioloģijas mācību programmas ietvaros, atbalstāma tā izmantošana interešu izglītībā, floristikas pulciņos, u.c.
Vairums skolotāju uzsver, ka „modelēšana pārsvarā tiek saistīta ar ķīmijas apguvi, kur atomi un molekulas tiek piedāvātas modeļu veidā”, tāpēc kukaiņu modelēšana liekas interesanta, jo reāls neliels dabas objekts tiek attēlots vairākas reizes palielinātā veidā.
Skolotāji, kuri savā darbā izmanto radošās metodes, norāda, ja skolotājs nepārzina darbu veidošanas paņēmienus, nespēj tos parādīt skolēniem, nodarbības laikā var rasties grūtības, kā arī to, ka skolēna ieinteresētība šāda veida radošā procesā ir atkarīga no motorikas attīstības. Ja ar to viss ir kārtībā, skolēnam darbs padodas, ir interesanti. Šādos gadījumos skolotājam skolēniem ir jāpiedāvā šāda veida aktivitātei alternatīva.
Modeļus, pēc to izgatavošanas, var reāli demonstrēt stundās, kā pozitīvo skolotāji uzsver arī modelēšanai izmantojamo materiālu nelielās izmaksas, jo ar nelieliem līdzekļiem ir iespējams piem. izdekorēt klasi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1361987
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register