Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507822
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 60 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās    6
1.1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par saskarsmes prasmju sekmēšanu    7
1.2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums    17
1.3.  Rotaļa un spēle- nozīmīgs faktors bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanā    26
1.4.  Kustību rotaļas, to organizēšanas nosacījumi    33
2.  Bērnu saskarsmes prasmju izzināšana un sekmēšana kustību rotaļās    38
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    38
2.2.  Bērnu saskarsmes prasmju raksturojums    39
2.3.  Bērnu pozitīvas saskarsmes sekmēšana kustību rotaļās, rezultātu analīze    43
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    55
  PIELIKUMS    58
  IZZIŅA PAR AIZSTĀVĒŠANU    66
Extract

Izglītības mērķis ir harmoniska personība tālākai izglītībai. Tas nozīmē, ka bērns ir spējīgs dzīvē adaptēties, dzīvot un pilnveidoties, bērns ir harmoniski attīstīts cilvēks.
Labvēlīga saskarsme starp bērniem, starp bērniem un skolotāju, labvēlīgas attiecības starp draugiem, labvēlīgas attiecības ģimenē – katrs vēlas to sagaidīt ikdienā. Pirmā vide, kur veidojas saskarsmes prasmes, ir ģimene, un tā ir arī visnoteicošākā. Tomēr lielāko dienas daļu bērni pavada bērnudārzā, līdz ar to saskarsmes prasmes bērnam pilnveidojas arī šeit. Bērni pirmsskolas izglītības iestādē ierodas dažādi, ar dažādām saskarsmes prasmēm, ar dažādu saskarsmes pieredzi. Ir bērni, kuri jau sākotnēji cenšas veidot labvēlīgas attiecības ar apkārtējiem. Taču ir arī bērni, kuriem tas neizdodas, arī tādi, kuri to it nemaz nevēlas veidot. Iemesli tam, kāda izveidosies bērna saskarsme, ir daudz. Tādēļ katram pedagogam ir jāapzinās, jāredz, kāda veidojas saskarsme starp bērniem, jāizzina problēmas un jāprot tās risināt. Skolotājam bērni nemanāmi jāvirza tā, lai bērnu saskarsme veidotos labvēlīga.
Diplomdarbā var iepazīties ar vecākā pirmsskolas bērnu raksturojumu, ar psihologu un pedagogu atziņām par saskarsmes prasmēm, tāpat psihologu un pedagogu atziņām par kustību rotaļām divās nodaļās.
Cilvēka sadarbības prasmes nav atdalāmas no cilvēka personības, tās cieši ir saistītas savā starpā. Bērns attīstās soli pa solim. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −45,67 €
Work pack Nr. 1323706
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register