Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627339
 
Evaluation:
Published: 19.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par ritmu    7
1.1.  Ritma un ritma izjūtas jēdziens    7
1.2.  Ritma izjūtas sekmēšanas iespējas    8
1.3.  Ritma izjūtas veidošanās ritmikas nodarbībās    12
1.4.  Ritmikas ietekme bērna personības attīstībā    13
2.  Bērnu vispārējā attīstība vidējā pirmsskolas vecumā    17
2.1.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uztvere, atmiņa, domāšana    17
2.2.  Bērnu vispārējā muzikālā attīstība    18
3.  Pētījums par bērnu vidējā pirmsskolas vecuma bērnu ritma izjūtas attīstību ritmikas nodarbībās    21
3.1.  Pētāmās pētījuma bāzes apraksts    21
3.2.  Pētījuma metožu izvēles pamatojums un apraksts    23
3.3.  Pētījuma norises apraksts    24
3.4.  Rezultātu kvalitatīva un kvantitatīva analīze un interpretācija    31
  Secinājumi    42
  Priekšlikumi    43
  Literatūras un avotu saraksts    44
Extract

Secinājumi
Lai īstenotu izvirzītos uzdevumus, darba autore analizēja literatūras avotus par ritmu un ritma izjūtu, ritmiku, bērnu muzikālo attīstību vidējā pirmsskolas vecumā. Tika veikts pētījums, kura laikā tika izvirzīti uzdevumi, ar kuru palīdzību var izzināt bērna ritma izjūtas attīstību, šie rezultāti tika analizēti. Pētījuma norisē tika aptaujāti bērnu vecāki, lai labāk izprastu un izanalizētu bērna ritma izjūtas attīstības nosacījumus. Autore izvirzīja kritērijus, kuri atspoguļo bērnu muzikālās spējas.
• Ritma izjūta var būt ģenētiski iedzimta. Ja vecākiem ir laba ritma izjūta, tad visticamāk arī bērnam tāda būs.
• Ļoti svarīgi ritma izjūtas veicināšanā ir vecāku līdzdalība, līdzdarbošanās mājās.
• Ritmikas nodarbībām jābūt kolorītām, atšķirīgām, tādām, lai varētu noturēt bērnu uzmanību.
• Ritmika ir ļoti nozīmīga bērna personības attīstībā. Tā pauž jūtas un emocijas, tādējādi veicinot cilvēka emocionalitāti.
• Ritma izjūtu var sekmēt veicot jebkādu muzikālu darbību- klausoties skaņdarbus, dziedot, dejojot, izmantojot mūzikas instrumentus, skaņu žestus, ritmizējot tautas dziesmas, mīklas, rotaļās, vingrinājumos u.c.
• Ritmikas nodarbības bērnos raisa pozitīvas emocijas.
• Bērniem, kuriem ir labi attīstīta ritma izjūta ir vieglāk pielāgoties dzīves ritmam.
• Ritmikas nodarbības palīdz bērna stājas veidošanā.
• Ritmika galvenokārt attīsta cilvēka dabīgo ritma izjūtu.
• Vidējā pirmsskolas vecuma bērniem patīk atdarināšana. Tāpēc viņiem ļoti patīk līdzdarboties, ja pedagogs demonstrē priekšā un viņiem jāatkārto.
• Vidējā pirmsskolas vecuma bērni spēj iemācīties deju soļus. Tomēr kvalitatīvāk deja izskatās, ja kaut kur fonā pedagogs tomēr demonstrē šo deju, lai bērni neapjūk.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1370722
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register