Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās

     

    Term Papers46 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:950158
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Saskarsme kā bērna attīstības sekmētāja    7
1.1.  Saskarsmes jēdziens un būtība    7
1.2.  Saskarsmes struktūra un funkcijas    12
1.3.  Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības saistībā ar pētāmo tēmu    19
2.  Rotaļa un tās nozīme bērna attīstībā    24
2.1.  Rotaļas būtība dažādu autoru skatījumā    24
2.2.  Rotaļu un spēļu klasifikācija    30
2.3.  Rotaļa kā bērna saskarsmes prasmju sekmētāja    35
3.  Praktiskais pētījums par bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu vidējā pirmsskolas bērnu vecumā    42
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    42
3.2.  Bērnu saskarsmes prasmju izzināšana    43
3.3.  Pedagoģiskais process bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanā    50
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Extract

3.2. Bērnu saskarsmes prasmju izzināšana
Balstoties uz pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, tika izstrādāti kritēriji, pēc kuriem izvērtēt bērnu saskarsmes prasmes rotaļā. Uzmanība tika pievērsts šādiem kritērijiem:
1. Veido saskarsmi ar pieaugušo (uzrunā, lūdz palīdzību);
2. Iesaistās rotaļās ar bērniem;
3. Prot dalīties ar rotaļlietām;
4. Pauž labvēlīgu attieksmi pret rotaļu biedriem;
5. Izmanto labvēlīgumu mīmikā un balss tonī.
Pētījumā piedalījās Rīgas X pirmsskolas izglītības iestādes 10 bērni. Īss bērnu raksturojums:
Odrija – klusa mierīga, draudzīga un labsirdīga meitene. Mazliet spītīga. Bieži vien nodarbībās neko negrib darīt. Draugu pulkā ir droša, atvērta, labprāt spēlējas ar visiem bērniem.
Viesturs – aktīvs un draudzīgs. Labprāt iesaistās rotaļās ar visiem bērniem. Patīk dažreiz kādu speciāli pakaitināt. Ļoti patīk sūdzēties audzinātājai par jebkuru sīkumu. Bieži vien ignorē pieaugušo aizrādījumus tajās situācijās, kad jāsakārto mantas vai arī kad pie galda ēšanas laikā sarunājas un grozās apkārt.
Jekaterina – aktīva, cenšas vienmēr panākt savu. Ja tas neizdodas, tad apvainojas un vairs nevēlas ne arvienu spēlēties. Labprāt piedalās rotaļās ar citiem bērniem.
Renārs – ļoti aktīvs un draudzīgs puisis. Labprāt draudzējas ar visiem, bet bieži vien ir agresīvs, patīk kādam iesist vai iekniebt tāpat vien, it sevišķi ja netiek darīts tā kā viņš grib. Uz audzinātājas aizrādījumiem bieži vien nereaģē vai arī ļoti apvainojas un nolien kādā grupas stūrī un kādu laiku tur viens pats sēž un nerunā.
Olīvija – klusa, vienmēr pozitīvi noskaņota meitene. Draudzējas ar visiem. Mēdz būt arī nedaudz spītīga. Patīk komandēt grupas puišus. Parasto rotaļājas ar visiem bērniem, bet problēmas sagādā dalīšanās ar mantām. Uzskata, ka tās ko viņa ir paņēmusi, tad ar tām tikai viņa drīkst spēlēties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −19,19 €
Work pack Nr. 1358301
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register